Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Murciélago + mattapinta + suksiboksi
Collapse
X
-
-
Spotted in Stockholm, Sweden this flat black Lamborghini Murcielago LP640 belongs to professional freeskier, Jon Olsson.
Comment
-
Ei ole luettu ei! ;) Siis jätkälle maksetaan noin paljon siitä että se laskee koskemattomilta rinteiltä suksilla alas? Ei ole reilua tuollainen, minä voisin vaikka ajella Audilla jääradalla tai laskettelurinteitä ylös, saiskohan siitäkin hyvin hilloa?
Comment
-
Nuorempi, tai itse asiassa nyt jo keskimmäinen, poika on haaveillut siitä, että pääsis Kaliforniaan kun siellä on maailman parhaat skeittipaikat ja skeittarit. Koulunkäynninkin kustannuksella. Edes juutuubin pääbetoniinriksraks-videot ei ole lannistaneet. Pitäsikö sitä alkaa tosissaan kannustaa niin se vois ostaa mullekin tollasen Lambon?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hannu KuljuNuorempi, tai itse asiassa nyt jo keskimmäinen, poika on haaveillut siitä, että pääsis Kaliforniaan kun siellä on maailman parhaat skeittipaikat ja skeittarit. Koulunkäynninkin kustannuksella. Edes juutuubin pääbetoniinriksraks-videot ei ole lannistaneet. Pitäsikö sitä alkaa tosissaan kannustaa niin se vois ostaa mullekin tollasen Lambon?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja oliverKätevää, Lambo jolla saa ajaa vaan 120! Suksiboksi ei kestä enempää, heh
Comment
-
Joo, ei tuo 120 ole ihan kattonopeus, joskin 140 rupeaa olemaan rajoilla. Kaveri tuli aikoinaan Sveitsistä ylös pikkumarsulla 170 laukkavauhtina anopin istuin katolla. Kattopeltiä ei pystytty enää oikaisemaan ammattilaistenkaan käsissä. Laatikko kestää juu, katto ja paartet eivät välttämättä. Ei ne valmistajan nopeussuositukset ole piposta poimittuja ideoita.
Comment
-
Comment
-
Citikan Xsara VTS:llä aikoinaan tuli kokeiltua 190km/h Thulen boksi katolla vähän pidemmän matkaa. Kävi juurikin noin että boksi ja telineet kestää hyvin (boksissa tukeva metallikehikkorunko pohjassa) mutta etummaisien kattotelineiden kiinnityskohtaan tuli kattoon hyvät painaumat. Eipä tuo haitannu kun oli liisari ja oli menossa kiertoon :=)
Comment
Comment