Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Joo, syyksi tämä seppä taisi mainita korkean bensan hinnan ja lisäksi auto maksaisi ilmeisesti 200.000 dollaria.. Tai jotain tähän suuntaan. Ja lisäksi tuunauksen hulluus jolle ei tule loppua!
Minä näen kyllä järkeä tuossa projektissa, etenkin norjan autoveroilla. Onko sillä nyt oikeasti suurtakaan eroa laittaako risan ratin A4:een, ja S4 ovilistat, tai sitten rakentaa koko auton pelteineen.
Tuo projekti on todella "munakas" . Kerralla, kunnolla ja katseenkestävä. Oispa sopivasti rahaa ja tilat... Standoxit haisee melkein nenään...tosin nuo ei ole liukkareita enää.
Viimeksi muokannut RS2; 14.3.2009, 00:18.
Perustelu: haju
Mites tuo nyt eroaa siitä että 1.3 civicciin laitetaan type-r merkit ja spoilerit? Ihan hienosti tehty sinällään, mutta silti tuo on vain 1.9tdi. Lammas suden vaatteissa.
Eihän tuo sinänsä eroa mitenkaan. Paitsi siinä, että omistajalla ei ole aikomustakaan laittaa RS4 lätkiä tuohon ;)
Eikä tuo eroa korisarjan laitostakaan paitsi, että jätkät tekee koko paskan pellistä tehdasosilla. Onhan forumillakin näitä projekteja nähty, ei kylläkään "eri mallisarjaan" rakennuksia.
Eroaa siinä mielessä että norjan verotuksen tuntien niin rakentajan valitsema tekniikka täyttää kyllä suunnitteluspeksit. Monikohan tuunaa autonsa niin että sen alkuperäinen käyttötarkoitus jää toteutumatta? :)
Mielestäni tässä nimenomaisessa projektissa ollaan tehty määrätietoisesti juuri sitä mitä ollaan haettukin, ja lopputulos vastaa käyttötarkoitustakin (näyttävä jokapäiväinen käyttöauto *norjassa*). Propsit sille.
Kyllä hienoa jälkeä on tehnyt. Lopputulos on kyllä erittäin siisti.
Selasin pikaisesti läpi ja muistin perukoille jäi tieto että ko. henkilö on VAG osien myyjä tjsp. Oletettavasti siis ei ihan listahinnalla oo tuunausta tehny, mutta on silti varmasti tullu mukavasti hintaa.
Jutussa luki että rs4 maksaa käytettynä n. 250 000$ oliko kruunuissa nyt 1,3mkr. Sit siinä oli et ensimmäinen osatilaus oli ollut luokkaa 35000$. Elämä on.
ei sitä puuttuvaa kardaania huomaa ajaessa sulaa moottoritietä...komeahan tuo on
edit_ siis molemmat, alkuperäinen ja tuo mobilesta linkitetty. en nyt tiedä kumpaa Silizium tarkoitti...
Heh, ei taas mitään järkeä. :D Ymmärrän kyllä sen, että vanhaan lotukseen laitetaan Audin kone, mutta tässä nyt ole mitään järkeä. Ja jos on vielä etuveto niin aika heikkoa.
Comment