Ruotsalaisesta Street & Strip 3/2004 lehdestä
http://www.streetnstrip.se löytyy mielenkiintoiset artikkelit, miten kunnostaa S2: kuntoon ja tehdä vikkelä talviauto. No kesälläkin ajavat... Kertovat mun muassa miten tasapainoittavat koneen.
Tietääkö kukaan onko ensimmäinen 2005 numero ilmestynyt ?????
3/2004: toisessa Audihenkisessä artikkelissa Pastori viilaa S2:n menemään
varttimaililla 11,50 ja 192km/h.
massa kuskin kanssa 1338 kg
renkaat kevyet 15" (!)
Turbo on RS2 (!)
suuttimet 435ccm
spruta NIRA i3 http://www.niramotorsport.com
- hyvät suunnittelukritreerit: 16 output signals, truly fully sequential regulation of up to 5 cylinders and semi-sequential regulation of up to 10 cylinders.
Että Svenskis poika osaa mennä vikkelään pienellä föönillä (onko oikeasti vai ajavatko jo nyt hybridillä?) No kovaa kumminkin. Kevytlinja auttaa.
http://www.streetnstrip.se löytyy mielenkiintoiset artikkelit, miten kunnostaa S2: kuntoon ja tehdä vikkelä talviauto. No kesälläkin ajavat... Kertovat mun muassa miten tasapainoittavat koneen.
Tietääkö kukaan onko ensimmäinen 2005 numero ilmestynyt ?????
3/2004: toisessa Audihenkisessä artikkelissa Pastori viilaa S2:n menemään
varttimaililla 11,50 ja 192km/h.
massa kuskin kanssa 1338 kg
renkaat kevyet 15" (!)
Turbo on RS2 (!)
suuttimet 435ccm
spruta NIRA i3 http://www.niramotorsport.com
- hyvät suunnittelukritreerit: 16 output signals, truly fully sequential regulation of up to 5 cylinders and semi-sequential regulation of up to 10 cylinders.
Että Svenskis poika osaa mennä vikkelään pienellä föönillä (onko oikeasti vai ajavatko jo nyt hybridillä?) No kovaa kumminkin. Kevytlinja auttaa.
Comment