Missä noin kallis levy on?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nettiauto yms -thread
Collapse
X
-
18100e oli suurin huuto ja sillä se menikin. Konevikainen seiskacompe lähti reilulla 17tonnilla, mikä vaikuttaa hivenen korkealta hinnalta.
https://www.nettiauto.com/audi/sq5/14504159
Onko kenelläkään tietoa tästä SQ5stä?
Oli tuokin joskus aiemmin lievän keulaosuman saaneena huutokaupat.comissa ja vielä keväällä myynnissä Pohjanmaalla.
Comment
-
Tästä jo FBssä älämölöä koitin pistää, mut kysytään nyt täälläkin koska tositietäjäthän asuu forumeilla, hehheh. Compea on ihailtu siitä lähtien kun Japella moisen ensimmäistä kertaa näin, ja autokuume on ollut pidemmän aikaa jo vaille 40-astetta niin alkanut tiheämmin selailemaan nuita.
Sakalla tämänmoinen yksilö kaupan ja innokkaasti myyjä sitä nyt tuputtelis, mutta onko kellään minkään valtakunnan lisävaloa antaa kys. yksilöön? Myyjä ilmeisesti sen verran hunningolla siitä mitä myy että kertoi vähän hassua tietoa pitkälle vedetyistä ensihuolloista, mutta FBssä eräs merkin parissa (ilmeisesti?) työskentelevä osasi kertoa katsomansa perusteella että ei pidä paikkaansa nuo väittämät. Myyjä myös kertoi että olisi K-kauppiaalla tehty juuri isompaa yläkerran remppaa suuttimien muodossa jossa kaikki olisi ilmeisesti uusittu. Takalasi oli pitkäkyntisten toimesta kuulemma käyty pihalla lyömässä sisälle mutta se on laitettu kondikseen, samaten vanteet+renkaat mistä 3kpl voroille kelpasi, nämä tiedot osasi puhelimessa kertoa.
Eli tämä https://saka.fi/fi/vaihtoauto/audi-a6-290046/
Hintalappu on kyllä yläkanttiin, mutta on tuossa kyllä ihan kelposesti varusteitakin ruksittu tilatessa, ja jotain kiinalaisen tekemää tuninkipalasta laiteltu etu- ja takapuskimiin.
Saksastahan mieluiten tällaisen tilaisi, mutta rahoitusyhtiöiden korkotarjoukset on tällä hetkellä niin kivuliaita, että niihin ei kyllä taivu ei sitten mitenkään. Tarkoitus olisi tämän viikon puitteissa vielä käydä koeistumassa tuo ja kuuntelemassa tarkempi tarjous rahoituksesta (ja ehkä nykykikkareen hyvityksestä).
Biteissä ilmeisesti rauta kestää käyttöä hyvin jopa 300tkm asti ilman suurempia murheita ja kyyneliä? Ketjuremppa nyt tulee tottakai eteen ennemmin tai myöhemmin, se onneksi onnistuu työmaalla itse tehden, mutta turbojen lahoaminen ennenaikaisesti on isoin huolenaihe. C7-lankaa on kyllä lueskeltu ahkerasti mutta siellä on niin paljon mutuilua ja tulkinnanvaraista tietoa mistä on vaikea poimia ydinpointteja nimenomaan tästä bitistä, muutakin kuin "ota bitti, se on hyvä" :D Joo, tiedän kyllä että on elämysauto- ja moottori ajaa, mutta kaipaisin käytännönläheisempää detailia korjauksien kannalta.
Sakasta saatte olla mitä mieltä haluatte, se ei minun kiveksiäni kutita. Työmaalla tullut tehtyä niiden piikkiin korjauksia riittämiin vuosien saatossa, että uskallan ottaa harkintaan.
Sana on vapaa.
Comment
-
Itse itselleni vastaten liittyen edellisen kulkineen tietoihin: Ei jatkoon. Kolaroitu (kuten vähän pelkäsinkin) ja ilmeisesti joko softattu tai sitten päästölaitteissa isoja tulevia vikoja. Meni myyjäpojalla vähän suu mutruun kun sivistin hinta-laatu-suhteesta kys. pelin tapauksessa, kuuleman mukaan olivat toisenkin ostajaehdokkaan hihitellyt pihalle kun oli car verticalin raportista maininnut joka tuli "yllätyksenä" myyjille.. Noh, ylläpitää ainakin yleiskäsitystä kyseisen puljun toiminnasta.. :)
Näillä näkymin katse suuntautuukin sitten saksan puolelle koska ruotsissa ei tarjonta riitä ja kotomaassa lähes olematon tai hintapyynnit pyyhkii jossain laalaa-landissa perusteettomasti..
Comment
-
Löytyykö tällaisesta keneltäkään tietoa? https://www.nettiauto.com/audi/rs5/14527090 Olen miettimässä että vaihtaisinko -13 A5Cpe CDUC/Stronic/Q:n tuollaiseen.
Tuohon ei liene kansipahveja vielä laitettu, internet tiesi kertoa että se on kai yksi heikko kohta noissa koneissa. Toinen on tietty laatikko, minkä omastani juuri korjautin...
Comment
-
Kansipahvit palaa näissä umpeen sulaneiden katalysaattorien takia. Katit on pakosarjan yhteydessä ja vaativat moottorin pudottamisen, jotta ne saa uusittua. Tietääkseni RS4/5 B8.5 S-tronic DSG DL700, joka on ongelmattomampi kuin pre-fl mallin DSG, kunhan muistaa vaihtaa/vaihdattaa öljyt mieluummin liian tiuhaan kuin harvoin.
Ilman jakoketjumurheita ei nämäkään selviä, mutta kestävät kyllä paremmin kuin monessa muussa koneessa.
Yleisesti näistä B8/B8.5 on aika kaksijakoisia mielipiteitä, osan mielestä alittaa odotukset eikä DSG-laatikon ominaisuudet ole miellyttäneet.Viimeksi muokannut vV8m5; 5.12.2024, 19:52.
Comment
-
Audi A4 Big turbo audi // TARJOA!! Porrasperä 1995 - Vaihtoauto https://www.nettiauto.com/audi/a4/14647117
Comment
-
https://www.nettiauto.com/audi/a4/14681989 Onko näistä uudemmista kaasu A4:sta mitään käyttökokemuksia? Pieni bensatankki on tiedossa ja etuveto, pienemmät käyttökulut houkuttaa.
Comment
Comment