Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kovasti veikkaan että toi 335hp on vielä just BFM eli imusarjaruiskulla ja hihnajakopäällä... ja vasta uudempi, tehokkaampi malli on ketjulla ja suorasuihkulla. Siksi vaan mietin, kun myyntiotsikossa mainostetaan fsi.

    Comment


      Varmaan samanlainen ilmoituksenjättö tuolla autoscoutissa kuin nettiautossa, eli tarjoaa valmiit mallivaihtoehdot ja tietämätön myyjä valinnut juuri sen väärän. FSI-kone noissa olisi 350heppainen ja tullut vm2006.

      Tämä näköjään meni uudestaan huudettavaksitulon jälkeen 12500eurolla, tuliko jollekin täällä vaikuttavalle?
      Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viesti
      Viimeksi muokannut vV8m5; 17.3.2021, 18:31.

      Comment


        Onko kellekään tuttu laite https://m.nettiauto.com/audi/a7/11859923

        Comment


          Ei ole myynnissä.
          Viimeksi muokannut jta; 20.3.2021, 21:03.

          Comment


            Ei niin,ostin sen

            Comment


              Näkyy nuitten 20v urkkien hinnat huitelevan jo sadantonnin hujakoilla.
              https://www.autoscout24.de/angebote/...6-7b0fe5e0dcd8

              Jos olis 90t ylimääräistä niin ostaisiko sporttiurkin (ei originel ainakaan tekniikan osalta):
              https://www.autoscout24.de/angebote/...f-e37c34b25578
              Vaiko viimeisen päälle olevan 20v quattron:
              https://www.autoscout24.de/angebote/...0-d132823e3cb2

              Comment


                https://www.nettiauto.com/audi/a4/12003747

                Onko tuttu A4 kenellekkään? Kaveri harkitsee ostoa..

                Comment


                • Huutokauppa A1 rävellys https://huutokaupat.com/2614749/audi...u-nahkasisusta

                  Huutokauppa Coupe Q https://huutokaupat.com/2597503/audi...isuus-neliveto


                  Viimeksi muokannut VWarre-00; 28.3.2021, 15:50.

                  Comment


                    Vähän sätöstelty etupää cq:ssa.

                    Comment


                      Tuolla aiemmin oli tämä yksi madallettu A6 4g, josta oli koko alusta paskottu.

                      Alkuperäinen kirjoittaja VilleP Näytä viesti
                      Eli tullut bumerangina takaisin kun huomattu mikä pommi kyseessä. Kuvastaa kyllä hyvin tuota Kamuxin toimintatapaa olla tarkastamatta autoja mitä sisään otetaan.
                      No nyt taas Kamuxin kautta oli myyty tällainen kermapurkkikerhon madallusfetissin tuotos hintaan 9280e:
                      http://www.nettiauto.com/audi/a1/11842586

                      Ja kuinka ollakkaan auto palautunut Kamuxille ja nyt huutokaupattavana melkoisen pitkällä vikalistalla, josta osa tosin trailerikuskin aikaansaamia:
                      https://huutokaupat.com/2614749/audi...u-nahkasisusta

                      E. Warren linkkaama a1 siis kyseessä.

                      Comment


                        "Isolla rahalla rakennettu" ei vissiin tarkoita että olis ymmärretty tekemisestä yhtään mitään.

                        Kai tuolle olis romuttamon paalain jo oikea osoite, ei tommosia sätöstyksiä ainakaan liikenteessä toivo näkevänsä. Varmaan saa kivoja vinossa kulmassa otettuja valokuvia mutta siihempä se sitten jääkin. Kehtaako tekijä ilmoittautua? On mahtava työnäyte.

                        Comment


                          Tekijä varmaan tehnyt ihan huolella ja osannut varoa routamonttuja, myöhemmät omistajat lie paskoneet tuon.
                          "sarkasmi ON" Onneksi Suomen tärkein vientituote, eli veronmaksajien rahat, pitää huolen ettei valtaväylien kunnossapitoon riitä varoja ja vastaavat menopelit lähtee ihan luonnollisen poistuman kautta "sarkasmi OFF"

                          Comment


                            No routamonttuihinko ne sisälokarit on varisseet edestä ja takaa? Ja hitsaukset muuttunu katsastuskelvottomiksi? Mulla nousee hattu päästä kyllä kun näen hyvin rakennetun auton, tässä kohtaa on selvästi vaan kohellettu joko ajan/rahan/taidon tms puutteen vuoksi ja lopputulos on sitten tommonen rävellys. No sinänsä ei oo henkilökohtaisesti penniäkään kiinni, kunhan vaan äänen avaan omaa mielipidettäni. Sen voi jokainen jättää ihan omaan arvoonsa.

                            Comment


                              Niin nojoo, eiköhän ne sisäloksut tosiaan ole lähteneet heti alkuun pois ja olisko taka-akseliin hitsattu jotain vahvikkeita mitälie. Jap3n kuva-arkistoista tuosta löytyy kuvia.
                              Muuten kyllä samalla linjalla hopsiksen kanssa tuon rakennustavan suhteen, onhan noita ilma-alusta linttoja rakennettu ihan huolellisestikin niin että kestävät kovempaakin ajoa.

                              Comment


                                Relax, noi on niitä "ei tavis autoja", antaa poikien touhuta omassa "hypessään"...

                                Comment


                                  Niinhän se on, silti vähän pitää suolata kun vetopaikka tulee :)

                                  Comment


                                    Kaverilla tuo A1 on ollut ainakin aikoinaan ja silloin oli täysin mintissä kunnossa ja pussitkin otteessa.

                                    Comment


                                      Kyllähän tuosta ihan näyttelykelpoinen laite on taidettu alunperin tehdä. Myöhemmät omistajat vaan vähemmän arvostaneet autoa.

                                      Harvinaisempaa väriyhdistelmää C5 Ronsussa, goodwood green mintunvihreällä sisustalla.
                                      https://www.autoscout24.de/angebote/...8-052de2ca558a

                                      Comment


                                        Romikselta vaan alusta ja leimaan, ei sen kummempaa. Ja mitä tulee hitsauksiin, niin ei yhtään kuvaa niistä, joten paha on mennä arvioimaan. Usein ne jotka ei itse osaa rakentaa on kovia arvostelemaan......

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
                                          Usein ne jotka ei itse osaa rakentaa on kovia arvostelemaan......
                                          "Jousitusta ei ole muutoskatsastettu ja dokumentit puuttuu (Hylätty)"
                                          "Lisäksi taka-akselilla on tehty omia viritelmiä hitsaamalla eli en tiedä saako enää mitenkään leimalle."
                                          "Takana ilmajousituksen kiinnitys puutteellinen ja jousilautanen vaurioitunut (Hylätty)"

                                          Noihin minä oman mielipiteeni perustan. En kai sitten tosiaan vaan osaa. Oh well, monta muutakin asiaa tässä maailmassa mitä en ymmärrä. Jatkakaa.


                                          Comment


                                          • Tuon edellämainitun A1 tekijä on kyllä tiennyt mitä tekee, eikä omaa peukaloa keskellä kämmentä.. Myöhemmät omistajat ranettaneet aika pahaan kondikseen.
                                            Yhden esimerkin takia aika turha koko skeneä lytätä.

                                            Comment


                                            • Täällähän on taas hyvää keskustelua..
                                              Kyllä minä ilmottaudun ihan mielelläni siihen rooliin kuka autoon alunperin ilmajousituksen asensi.

                                              Kuten tapoihin kuuluu niin näistä tulee aika hyviä kiertopalkintoja ja kunto menee sitten sen mukaiseksi.

                                              Täsmennetään kuitenkin sen verran, että minä en ole autoon tehnyt ainuttakaan hitsausviritelmää tms. ja auto ollut muutenkin turvallinen ajaa sekä ehjä kaikin puolin kun minä olen siitä kaupat aikanaan tehnyt. Tästäkin on siis aikaa useita vuosia.

                                              Minun aikana tuli kilometriä noin 40-50tkm ilman ainuttakaan teknistä murhetta mikäli olisi liittynyt alustaan tai tekniikkaan. Ohjelmointikin tehty minun omistuksen jälkeen.

                                              Kuten Juha sanoin niin harmillista yleistämistä kun kaikki faktat ei ole tiedossa. Joku voi kyseenalaistaa tuollaisia ilma-alustoja, mutta samaan hengenvetoon voi kyseenalaistaa esimerkiksi tekniikan muokkauksia jos auton muita ominaisuuksia ei oteta huomioon. Näkökulmia on monia. Itse olen tehnyt molempia ja kaikki olen miettinyt/toteuttanut siten, että ei tarvitse jossitella jälkikäteen.



                                              Comment


                                                Arttu, oliko yllätys että kommentointi on tätä tasoa? Yksi mokaa, tuomitaan koko skene. Kas kun tämä ei ole vanhan lötkön entisöintiä tai jonkun muun saksalaisen korjaamista.
                                                Jos tätäkin ketjua katsoo niin muiden tekeleiden arvostelu kyllä osataan, projektipuolella onkin sitten hiljaisempaa.

                                                Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
                                                Niinhän se on, silti vähän pitää suolata kun vetopaikka tulee :)
                                                Tämä kertoo kaiken. Suolataan sitten vaikka oman merkin harrastajia, kunhan vaan pääsee suolaamaan.
                                                Viimeksi muokannut Killeri; 29.3.2021, 16:09. Perustelu: Lainaus kuntoon.

                                                Comment


                                                • No eipä oikeastaan.
                                                  Vertailu esimerkiksi tästä topicista ja projektipuolesta oli kyllä osuva.

                                                  Comment


                                                    No nythän se selvisi että auton alkuperäinen rakentaja ei ole se joka on ranetukset tehnyt kun rakentaja tuli itse asian selventämään. Tämänkin kun olisi esimerkiksi pulla kertonut kun varmasti asian tiesi eikä olisi keskittynyt vittuilemaan (ei kun sorry, suolaamaan) niin olisi ollut jotain informaatioarvoakin. Vaan jos ei sipuli kestä "skenen" arvostelua vaikka arvostellaan räpeltämistä niin eipä sillekään kai mitään mahda.

                                                    En tiedä oikein miten sitä sen selkeemmin voisi sanoa: Se kuka tuollaista paskaa päästää käsistään jossa kunnossa tuo auto ilmeisesti nyt on, ei minusta ole kovin pätevä autonrakentaja yhtään missään skenessä. Sitä olen koko ajan ajanut takaa. Jos siinä arvostelussa on jollekin liikaa sarvia ja hampaita niin ehkä se vaan kuuluu asiaan että interneetissä aina tulee paha olo sialuun.

                                                    Vastakkainasettelu vanhan lötkön entisöinnin ja "skenen" välillä vaan vahvistaa minun mielikuvaani siitä ajatusmallista jossa toisilla ihmisillä oma tyyli on aina parempi ja coolimpi kuin jonkun toisen. Miten se on vähempiarvoista autoharrastamista jos entisöi vanhaa lötköä? Mulle ainakin on ihan sama vaikka Daciaa tunkkais jos sen vaan tekee kunnolla. Muuten tyylikkään A1 Audin täysin ajo- ja katsastuskelvottomaan kuntoon räpeltäminen ei oikein mun kirjoissa mee hyvästä autonrakentamisesta. Silläkään taas ei pitäisi olla kenellekään muulle kuin minulle mitään väliä, kuitenkin kyse tiettyyn rajaan asti vain subjektiivisesta mielipiteestä. Tällä kertaa tosin on kysytty jo katsastusmieheltäkin mielipide ja on sellainen saatukin, vissiin ihan paperille painettuna.

                                                    Comment


                                                      Onkohan tuo jossain vaiheessa muutoskatsastettu takaisin teräsjousille, kun kerta nyt pitäisi muutoskatsastaa uudestaan ilmajousille? Jotain hämärää tuossa on, tai sitten nuo Kamuxin myyjät sekoilee tapansa mukaan. Ainakaan autolle ei ole tehty mitään kuntotarkastusta kun se on ekan kerran myyty tämän vuoden tammikuussa Kamuxin toimesta.
                                                      Tuo aiempi a6 4g oli aivan täsmälleen samanlainen tapaus, eivät ole toimintaansa pahemmin kehittäneet tuosta.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
                                                        No nythän se selvisi että auton alkuperäinen rakentaja ei ole se joka on ranetukset tehnyt kun rakentaja tuli itse asian selventämään. Tämänkin kun olisi esimerkiksi pulla kertonut kun varmasti asian tiesi eikä olisi keskittynyt vittuilemaan (ei kun sorry, suolaamaan) niin olisi ollut jotain informaatioarvoakin. Vaan jos ei sipuli kestä "skenen" arvostelua vaikka arvostellaan räpeltämistä niin eipä sillekään kai mitään mahda.

                                                        En tiedä oikein miten sitä sen selkeemmin voisi sanoa: Se kuka tuollaista paskaa päästää käsistään jossa kunnossa tuo auto ilmeisesti nyt on, ei minusta ole kovin pätevä autonrakentaja yhtään missään skenessä. Sitä olen koko ajan ajanut takaa. Jos siinä arvostelussa on jollekin liikaa sarvia ja hampaita niin ehkä se vaan kuuluu asiaan että interneetissä aina tulee paha olo sialuun.

                                                        Vastakkainasettelu vanhan lötkön entisöinnin ja "skenen" välillä vaan vahvistaa minun mielikuvaani siitä ajatusmallista jossa toisilla ihmisillä oma tyyli on aina parempi ja coolimpi kuin jonkun toisen. Miten se on vähempiarvoista autoharrastamista jos entisöi vanhaa lötköä? Mulle ainakin on ihan sama vaikka Daciaa tunkkais jos sen vaan tekee kunnolla. Muuten tyylikkään A1 Audin täysin ajo- ja katsastuskelvottomaan kuntoon räpeltäminen ei oikein mun kirjoissa mee hyvästä autonrakentamisesta. Silläkään taas ei pitäisi olla kenellekään muulle kuin minulle mitään väliä, kuitenkin kyse tiettyyn rajaan asti vain subjektiivisesta mielipiteestä. Tällä kertaa tosin on kysytty jo katsastusmieheltäkin mielipide ja on sellainen saatukin, vissiin ihan paperille painettuna.
                                                        Selvitetän nyt heti pari asiaa.
                                                        En tiennyt kuka auton on tehnyt alunperin, en suolannut kuten sinä. Menkööt vaikka vittuiluna, ei juuri kiinnosta.

                                                        En ole kyseisen skenen edustaja joten se siitä sipulin kestosta.
                                                        Toki se mikä monessa tänne kirjoittajassa nykyään ottaa sipuliin ( ei kyllä ota, enemmän vaan naurattaa ja säälittää), on se ylimielisyys ja ainainen arvostelu toisten tekemisessä, etenkin jos joku tekee jotain uutta ja etenkin "nyky skenen" mukaista.
                                                        Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä miten linkataan toisten tekemiä autoja ja yhdessä haukutaan kun ei ole oem vannetta ja liian matala ja teippauskin on ruma eikä sillä ainakaan pääse mökille....rotoritkaan ei ole ainoat vanteet jotka sopii audiin.

                                                        Mä olen aina sanonut että luulis autoharrastajien kuitenkin vetävän yhtä köyttä ja jos ei se joku tyyli yhdelle maistu niin pidetään mölyt mahassa jos ei ole rakentavaa sanottavaa, jokaiselle jotakin ja kaikki kuitenkin autoja harrastaa.
                                                        Toki, tässä pitäisi varmaan erottaa harrastajat ja rakentajat sitten erikseen, niillä on melko iso ero.

                                                        Mä olen nyt tätä foorumia seurannut sen about 15- 20v ja ne jotka oli silloin nuoria, tuntuu monelta osin väheksyvän nyky nuoria ja niiden tyylisuuntia. En minäkään kaikkea kannata tai fiilistele mutta osaan suodattaa hieman mitä ulos päästän tai sitten olen hiljaa.Valitettavasti ns.ukkoontuminen on tällä foorumilla tosiasia. En tiedä mikä mahtaa olla foorumin nykyinen ikäjakauma aktiivisten käyttäjien osalta mutta veikkaan että ei se ainakaan nuortumaan päin ole. Projektiosio kertoo kyllä hyvin kuinka paljon tänne kukaan kirjoittaa harrastuksesta.

                                                        Vastakkainasettelu lötkön ja uuden välillä on juuri se hyvä esimerkki minkä kuvan foorumista saa ulkopuolinen ( tapaan viikossa melko monta Audikuskia, nuorta ja vanhaa, ja jonkun osan kanssa tulee aina puhetta foorumista).
                                                        Minulle henk.koht tuota asettelua ei ole, mutta se oli nyt kärjistävä esimerkki tähän keskusteluun.



                                                        Mitä tulee tohon Kamuxin myyntitekstiin niin se katsurin lappu olis hyvä olla näkyvillä, olisi huomattavasti parempi kuin myyjän tekstit. Ja nykyään kun huutokauppa.comilla on vastuu myymistään romuista, niin saattaa olla myyjä lisännyt vähän tarinaan ettei varmasti jää epäselväksi mitä ollaan myymässä.

                                                        Comment


                                                          Olen aika pitkälle samoilla linjoilla. Kaikkea ei ole pakko kommentoida, jos ei se ole omaan makuun. Valitettavasti edustamani sukupolvi näyttää syylistyvän samaan nuorison paheksuntaan ja vähättelyyn, kuin aikaisemmat vanhat paarmat joskus silloin kun minäkin olin nuori ja nopee. Vai miten se meni.. Ei sillä, on siellä juttuja, jotka eivät käy omaan järkeen, muttei varmaan ole minun asia niistä huudella, ainakaan asianosattomille.

                                                          En nyt jaksa kaivaa, mistä tuo nokkiminen lähti, mutta ei se kinastelu täällä juuri ketään auta. Asiallinen tiedonjako on asia erikseen.

                                                          Että olkaas nyt siinä ja keskitytään oleelliseen.

                                                          Comment


                                                            https://huutokaupat.com/2627867/bmw-...eat-varusteet-

                                                            Jatketaan vähän tuon keskustelua herättäneen A1:n hengessä. Tähän BMW:hen en ota muuta kantaa kuin että paheksun edellisen omistajan/omistajien huolimattomuutta auton ylläpidossa. Oli omistaja sitten nuori tai vanha henkilö. Mittariston tarran mukaan hänet on tuupattu ns. "anti sceneen". Kuvat kertokoot loput :D

                                                            Comment


                                                              Paljon on jo ollut tarjoajia liikkeellä, eli meinaavat virpoa takaisin kuntoon :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X