Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Helppoa niitä on ainakin myydä. Vuoden aikana olen kaksi kohtuu ajettua B6:sta myynyt ja myyntiaika on ollut 1pv-9pv. Mallit manuaali quattroja, bensa, dieseli, sedani, avant, kahvalakki ja s-line. En keksi miksi en semmoista ostaisi. Vanha, mutta jämäkän oloinen ja toimiva. Ja pitää tosiaan hintansa.
Tuossa olisi hyvä projektiaihio; aliviritetty ongelmajäte-sahapukki järven pohjaan ja 2.2 20vt tilalle. Nimimerkillä: sillä silmällä tuota jo katsellut.
E. Myyjä vaikuttaa foorumilla nickillä Tonestone.
Mun vanha Sakasasta tuottama S4, jonka myin 1,5v. sitten yksityiselle. Auto ehti itsellä olemaan pari vuotta ajossa. Jos auto kiinnostaa, niin privalla vaikkapa saa historiasta, muutoksista ja korjauksista.
Melkonen peltiseppä ollut työn touhussa:D Kalliilla tuntihinnalla ainakin, pyynnistä päätellen. Keskikonsolin kytkinten reijätkin näyttää että ois rotta järsinyt.
Onkohan toi konepellin pyöree osa leikattu sähkösavustimesta, näyttää ainakin kokonsa ja muotonsa puolesta täysin samalta kuin oma sähkösavustin :D. On kyllä varsinainen laitos ja hintapyynti...
Tein itse ja "säästin", vai itse tehtynä tulee sellainen kuin sattuu tulemaan? Sähkösavustin voi hyvinkin pitää paikkansa. Myös välijäähyn sijoitus on aika mielenkiintoinen varsinkin kun tuon etusiiven kanssa se ei ole edes ilmavirrassa.
Comment