Minä olen tuolta myyjältä yhden auton ostanut, ihan suoralla kaupalla. Siinä hintaneuvottelu meni jotenkin näin:
Minä: "On sinulla tuommoinen Audi ******* myynnissä?"
Myyjä: "Joo, kyllä vain."
Minä: "Aika pitkä hinta siinä kyllä on, jos tälleen näkemättä tarjoan siitä [50% pyyntihinnasta] ja tulen hakemaan ilman isompia kyselyjä tai virhevastuita sillä pois?"
Myyjä: "Ei se kyllä sillä, siitä on [75% pyyntihinnasta] jo tarjottu."
Minä: "No jos joku on sen verran tarjonnut niin en minä siitä enempää maksa, kiitos kuitenkin."
Myyjä: "No äläpäs nyt, ei hätäillä. Ei tämä niin katos aina ole... Uliuliuli.
Lopulta maksoin 60% alkuperäisestä pyyntihinnasta joka sisälsi jo toimituksen autolle. Tuokin C5 AR voisi alle kympillä irrota kun vähän vääntäisi. Eri asia sitten onko sekin vielä liikaa, en ole yhtään seurannut mitä noiden hinnat nykyään on.
Minä: "On sinulla tuommoinen Audi ******* myynnissä?"
Myyjä: "Joo, kyllä vain."
Minä: "Aika pitkä hinta siinä kyllä on, jos tälleen näkemättä tarjoan siitä [50% pyyntihinnasta] ja tulen hakemaan ilman isompia kyselyjä tai virhevastuita sillä pois?"
Myyjä: "Ei se kyllä sillä, siitä on [75% pyyntihinnasta] jo tarjottu."
Minä: "No jos joku on sen verran tarjonnut niin en minä siitä enempää maksa, kiitos kuitenkin."
Myyjä: "No äläpäs nyt, ei hätäillä. Ei tämä niin katos aina ole... Uliuliuli.
Lopulta maksoin 60% alkuperäisestä pyyntihinnasta joka sisälsi jo toimituksen autolle. Tuokin C5 AR voisi alle kympillä irrota kun vähän vääntäisi. Eri asia sitten onko sekin vielä liikaa, en ole yhtään seurannut mitä noiden hinnat nykyään on.
Comment