Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mitä mieltä porukka on tästä?
Ideana olis että ostais mahdollisimman halvan nelikko audin talvi pulkaksi millä kelpais luisutella.
Minä tuosta joskus soitin ja siinä on veroja piikissä ihan perkeleesti. En käsitä miksei sitä tietoa voi laittaa ilmoitukseen. On vissiin mielekkäämpää selittää sama asia jokaiselle soittajalle erikseen.
350€ tukivarsisarjan saa vaihtaa seuraavassa talvirenkaan vaihdossa viimeistään. Itse ostaisin ennemmin vaikka sen 60 tkm enemmän ajetun saman ikäisen, kun pyyntihinnassa on vaatimaton 4k € ero. Suhteessa tuo on jo puolta kallimpi.
Itsekin olen Bitin ohjelmointiin vähän tutustunut, joten tuo MTM ei pahemmin innosta, toki mistä sitä voimaa haluaa, makuasia? Ja nuo lupaavat paukut vaatii jotakin muuta...
Varmasti epärehellinen kaveri. Esiintyy väärällä nimellä ja käy muokkaamassa myynti-ilmoitukset myytyään auton pois. Ei jatkoon, ja kuka hullu edes haluaa ostaa toisen aloittaman projektin. Varsinkaan 7800€ pyyntihinnalla.
Samakai tuommosessa, mutta itteä pisti heti silmään, kun ei oo konehuonetta maalattu ja noi jotkut tuuninki 80 takavalot. Eikä oo sporttirattiakaan.. Hyi
En tiedä, mut nimen kun googlettaa, niin kova tekemään kauppaa. Mutta mistään sosiaailsestamediasta ei nimeä löydy.
En pitäisi välttämättä huonona sitä, ettei nimeä löydy sosiaalisestamediasta. Nimimerkillä: itsekin vasta alle puoli vuotta somea käyttänyt :) Lisätään vielä, että kyseistä tapausta/henkilöä en tiedä tai tunne.
Comment