Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Joku kolme kuukautta sitten oli tuo hangossa myynnissa vähän päälle 6000 euroa.
sillon ilmoituksessa luki muistaakseni jotain pelkääjän puoleisesta lokarista ja puskurista.
Silloin ei noista ylläolevista vaurioista ollut kuvaa, mutta nyt näyttää olevan.
siistihän tuo auto muuten on lukuunottamatta noita vaurioita puskurissa ja lokarissa.
Takavalot on ainakin hirveet.
Viimeaikaista uutisointia seuranneena en ymmärrä miten tämä "huijauskohu" heikentäisi kuluttajien luottamusta merkkiin. Mulle kai on ihan sama onko niillä joku viranomaisten huijausboksi vai ei...?
Hyvinkin totta tuo mitä jere ja antti sanoitte. Auditointi useammin ja ns. Varoittamatta olisi nykyistä parempi. Meinaa olla toisinpaikoin näytelmän makua auditoinnin aikaan kun varoitetaan etukäteen.
En voi itse kuin ihmetellä. Saksasta vastaava 20-23k, jolloin verojen jälkeen ollaan suurinpiirtein samoissa kuin tuo tax-free hinta. Ja taas on olematonta S-line koripakettia ja led-valoja(pl. DRL:t).
No jos tuo olisi Saksassa sen 23kiloa, niin äkkiä se rahteineen, katsastettuna ja talvirengastettuna olisi sen ~25kiloa, millä tuokin saattaisi jo vaihtaa omistajaa.
Toki jos mainostaa ilmotuksessa että ei ole kiire myydä, niin tulee ilmotusta lukiessa väkisinkin mieleen että onko kyseessä vain showroom pitkällä hinnalla.
Viimeaikaista uutisointia seuranneena en ymmärrä miten tämä "huijauskohu" heikentäisi kuluttajien luottamusta merkkiin. Mulle kai on ihan sama onko niillä joku viranomaisten huijausboksi vai ei...?
Itsekään en ole kovin hyvin perillä tästä casesta mutta kai tämä viimeistään sitten oikeasti kiinnostaa jos valmistajaa ei kiinnosta rukkaamaan autoja katsastuskuntoon?!
ja niin.. onhan niille huijauksille jokin syy. JOS muut valmistajat ovat päässeet verrattaviin tuloksiin huijaamatta niin ovathan ne tekniikassa edellä.
Ja Jukka on pisnesmies, USA:n armeijamalliin dont ask dont tell, rehellisen normitallajan ilmotukset menis varaosapuolelle. En kyllä tarkastanu saattaahan se nyt olla leimassa. (Sen takia sanon kun erityisesti halvemmissa autoissa Nettiauton adminit siirtää huomaamansa leimattomat omatoimisesti)
--
4. Nettiauton käyttö
4.1 Yleiset ohjeet ja säännöt ilmoittamiseen
Kuka tahansa voi jättää omistuksessaan olevan tieliikennekelpoisen henkilö-, paketti-, kilpa-, tai kevytkuorma-auton myytäväksi Nettiautoon. Kilpa-auto -osastolla riittää, että auto on kilpailuvalmis. Muille autoille, projekteille ja osille on omat osastonsa Nettivaraosan puolella.
Viimeksi muokannut aakman; 24.9.2015, 17:54.
Perustelu: syy kommentille
Myyjän nimessä pientä kansallispukuista vivahdetta. Toisaalta manneilla on tapana luoda eri nimillä useita profiileita nettiautoon, ettei tule sanktioita kymmenestä autokaupasta kuukaudessa. Selittäisi myös tuon mittarin kopeloimisen.
Jaa se taitaakin olla vain bemareitten ja joidenkin mursujen hienouksia. Bemarissa kilometrit tallentuu ecun ja avaimen lisäksi muihinkin ohjainpokseihin.
Tää ei tunnu kelpaavan kellekkään. Vaihtotarjouksia on tullut noin 70kpl ja sitten niitä jotka puhelimessa tarjoo 2000€ myös lukuisia.
Yksi ainut käynyt katsomassa ja silläkään ollut rahaa kun oma auto myymättä :D
Comment