Nyt keittää, pakko avautua.
Mutsi vaihtoi autoa viime viikolla, lupasin hankkiutua hänen vanhasta Octaviastaan eroon joten ilmoitus hautomoon. Samantien rupes jobbarit soittelemaan ja kyselemään asioita joita ilmoituksen lukemalla olisi selvinnyt.
Nyt sitten mietin josko päivittäisin perheemme kakkosauton, octavia myöskin tuohon mutsita jääneeseen jokusen vuoden tuoreempaan, ilmoitus tästäkin nettiautoon.
Äsken sit puhelin soi ja puhelu eteni näin, O=ostaja, M=Minä
O: moi soittelen tost autost kauanko se on ollut sulla?
M: No terve, minkäs värisestä octaviasta autosta kun mulla poikkeuksellisesti kaksi ilmoitusta.
O: No tosta Octaviasta perkele.
M: Juu, sillä kysyinkin väriä kun on kaksi octaviaa myynnissä kuten juuri kerroin.
O: No tästä kullanvärisestä, kauan se on ollut sulla?
M: No kuten siinä ilmoituksessa lukee niin noin nelisen vuotta.
O: Joo, no, mites, eiku joo (Lukee ilmoitusta)
O: mikäs sulla olis tiukka hinta?
M: 2500eur (Pyynti 2800eur)
O: Tarjoan 2000eur
M: Tässä tapauksessa ei kuluteta toistemme aikaa enempää, kiitos tarjouksesta ja hyvää päivänjatkoa.
O: VIT*U SÄ OLET IDIOOTTI, SÄ OLET SADISTI!!!
Luuri korvaan.
Oli pakko sit tsekkaa enirosta et kuka tämä hieno herrasmies oli;
Mynämäen autopiste, Tino xxxx
(nimestä ja äänedtä päätellen vähemmistön edustaja)
Päätin sit viel soittaa Tinolle ja pahoitella jos pahoitin hänen mielensä.
Mainitsin sitten samalla, sadisti kun olen että meinasko hän 3000eurolla saada auton myytyä.
Haukkui mut autokauppiaaksi ja että vien häneltä asiakkaat ja uhkasi ilmoittaa nettiauton ylläpitoon.
Mutsi vaihtoi autoa viime viikolla, lupasin hankkiutua hänen vanhasta Octaviastaan eroon joten ilmoitus hautomoon. Samantien rupes jobbarit soittelemaan ja kyselemään asioita joita ilmoituksen lukemalla olisi selvinnyt.
Nyt sitten mietin josko päivittäisin perheemme kakkosauton, octavia myöskin tuohon mutsita jääneeseen jokusen vuoden tuoreempaan, ilmoitus tästäkin nettiautoon.
Äsken sit puhelin soi ja puhelu eteni näin, O=ostaja, M=Minä
O: moi soittelen tost autost kauanko se on ollut sulla?
M: No terve, minkäs värisestä octaviasta autosta kun mulla poikkeuksellisesti kaksi ilmoitusta.
O: No tosta Octaviasta perkele.
M: Juu, sillä kysyinkin väriä kun on kaksi octaviaa myynnissä kuten juuri kerroin.
O: No tästä kullanvärisestä, kauan se on ollut sulla?
M: No kuten siinä ilmoituksessa lukee niin noin nelisen vuotta.
O: Joo, no, mites, eiku joo (Lukee ilmoitusta)
O: mikäs sulla olis tiukka hinta?
M: 2500eur (Pyynti 2800eur)
O: Tarjoan 2000eur
M: Tässä tapauksessa ei kuluteta toistemme aikaa enempää, kiitos tarjouksesta ja hyvää päivänjatkoa.
O: VIT*U SÄ OLET IDIOOTTI, SÄ OLET SADISTI!!!
Luuri korvaan.
Oli pakko sit tsekkaa enirosta et kuka tämä hieno herrasmies oli;
Mynämäen autopiste, Tino xxxx
(nimestä ja äänedtä päätellen vähemmistön edustaja)
Päätin sit viel soittaa Tinolle ja pahoitella jos pahoitin hänen mielensä.
Mainitsin sitten samalla, sadisti kun olen että meinasko hän 3000eurolla saada auton myytyä.
Haukkui mut autokauppiaaksi ja että vien häneltä asiakkaat ja uhkasi ilmoittaa nettiauton ylläpitoon.
Comment