Alkuperäinen kirjoittaja Vinsu
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nettiauto yms -thread
Collapse
X
-
Vieras
-
Kamoon jätkät. 77ke auto ja kattellaan, että mimmoset vanteet siinä on :)
Toinen juttu on se, että kyseessä on oikeasti kallis auto, jollaseen normisuomalaisella ei ole koskaan mahdollisuutta. Siksi ihmettelen sitä miksi auton pitäisi olla siten diesel?
Samaa olen kyllä ihmetellyt kaikkien kalliiden Audien kohdalla, että miksi ne on niin usein dieseleitä. Olen tehnyt vertailua 2.0tdi vs 5.2 V10 koneen välillä ja polttoainekulut ei todellakaan ole mikään ylipääsemätön kulu vaikka itse ajan yli 30tkm vuodessa.Viimeksi muokannut Puuhapete; 2.11.2014, 11:29.
Comment
-
Olen ihmetellyt tuota diesel intoa minäkin. Miksi ihmeessä pitää ajaa jollain tupaöljyllä nykyaikana. Diesel on kohta samanhintaista kuin bensa, siihen verot päälle ja nykyajan bensavehkeet kuluttavatkin hyvin kohtuullisesti...mitä etua siis saa enää dieselillä?
Hieno auto...vanteineen kaikkineen, mutta hinta on kova ns. normikansalaiselle jota suurin osa edustaa. Siksi se pölyttyy kestivertoa kauemmin liikkeessä.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Puuhapete Näytä viestiKamoon jätkät. 77ke auto ja kattellaan, että mimmoset vanteet siinä on :)
Toinen juttu on se, että kyseessä on oikeasti kallis auto, jollaseen normisuomalaisella ei ole koskaan mahdollisuutta. Siksi ihmettelen sitä miksi auton pitäisi olla siten diesel?
Samaa olen kyllä ihmetellyt kaikkien kalliiden Audien kohdalla, että miksi ne on niin usein dieseleitä. Olen tehnyt vertailua 2.0tdi vs 5.2 V10 koneen välillä ja polttoainekulut ei todellakaan ole mikään ylipääsemätön kulu vaikka itse ajan yli 30tkm vuodessa.
Mikään ei ole naurettavampaa kuin ostaa 70ke auto ja siihen sitten Barzetat tai Dezentit alle.
Ei mulla muuta niistä vanteista.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/rs6/6812571
Pahan näköseks menee penkit 130tkm käytön jälkeen, toki onhan tuo vanha auto. Mut epäillys vaan iskee noihin suomeen rekisteröityjen rs:n kanssa. Olis vaan paljon helpompi mennä potkimaan renkaita täällä suomessa kun että ulkomailta ettis
Comment
-
Muistaako kukaan oliko juuri tämä yksilö yksityisellä myynnissä Lahdessa viime keväänä.
Menee aiheen ohi, mutta noi valkoset nahat on tosi paha pitää puhtaana. Farkuilla kun istuu noissa niin saa siniset nahat vähän ajan kuluttua:)
Musta värikään ei paras tohon koriin. Peittää noi kaarien pullistukset.
Toki makuasioita nämä.
Comment
-
Vieras
Tutulla olis ihan Suomi RS6 kaupan ja nyt alle 70ke. Ollut netissäkin kaupan. Plussana ABT;n setti jolla 650hv. Jos siis tuommoista on ostamassa. Väri on kirkkaan sininen.
Ei tuo 4F niin räyhäkäs koriltaan kuin 4B tai 4G. Mutta kulkua kyllä on :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viestiOlen ihmetellyt tuota diesel intoa minäkin. Miksi ihmeessä pitää ajaa jollain tupaöljyllä nykyaikana. Diesel on kohta samanhintaista kuin bensa, siihen verot päälle ja nykyajan bensavehkeet kuluttavatkin hyvin kohtuullisesti...mitä etua siis saa enää dieselillä?
Hieno auto...vanteineen kaikkineen, mutta hinta on kova ns. normikansalaiselle jota suurin osa edustaa. Siksi se pölyttyy kestivertoa kauemmin liikkeessä.
Tykkään väännöstä ja ei toi nykynen niin jalkoihinkaan jää...
Ei sulje kyllä pois ettei käyttövoimana vois olla muukin, jos sattuu vaan sopiva kohdalle.
Comment
-
-
Vieras
Taas olis kaupan, jokohan on jotain kallista tiedossa kun äkkiä meni kiertoon
http://www.nettiauto.com/audi/rs6/6813215
Comment
-
Vieras
-
Vieras
Muistaakseni turboja ei oltu huollettu vaan tarkastettu, kun oli viimeksi myynnissä.
Ja johan DRC;t alkaa olemaan sen ikäiset, että kohta taas napsuu. Toki sen vian korjaa oikealla alustasarjalla.
Voihan helikopterin huoltosuhde...
Comment
-
Comment
-
-
http://www.nettiauto.com/audi/a4/6834865
Onko B&O:ta saanut ilman navia? Onko kellään tietoa tästä autosta enempää?
Edit. Omistajalta tulikin juuri viestiä autosta. Taitaa vähän vaivata se perus 2.0tfsi onkelma.
Comment
-
-
Eikös B6 V6 TDI q oo ollu jo hetken aikaa edullinen hankkia nokkasorvin maineensa takia?
edit. Melkoisen kirvesmiesmallilta tuo yksilö ainakin vaikuttaa. Kuvista päätellen vakkari, keskikyynärnoja ja takasähkölasit (prkl) on sentään ruksittu. Nuo varusteissa mainitut xenonitkin on jälkiasenteiset.Viimeksi muokannut Harjula; 4.11.2014, 14:40.
Comment
-
-
Comment