Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tosiaan noitakin Latviasta tuotuja autoja on tullut nähtyä ja joukossa tosiaan on näitä em. mainittuja ulkoisesti laitettuja autoja. Esimerkkinä bmw 530d e61, joka mällätty, ulkoisesti korjattu oikein siististi, mutta mittaria ruuvattu ja kone sekä alusta korjattu ala-arvoisesti. Hitsausjälki konehuoneessa muovien alla sellaista, että itsekin pystyisin parempaa. Virolainen työkaveri juuri varoitteli näistä Latvia/Liettua/Viro tuontiautoista, että säkällä saa sellaisen kuin mainospuheissa. Eli taitaa olla kuitenkin valitettavan yleistä tuo sumutus.
Ps. Italia on Saksan rinnalla se toinen maa, josta Balkanin pojjaat tykkää näitä tuoda ja me kaikkihan tiedämme kuinka hyvin italiaano autoaan pitää ;)
Äkkiseltää näyttää tuo kuski penkki vähä kulahtaneelta. Aika saman näköinen kuin exässä ja siinä oli lähes 300 mittarissa. Aihio kyllä näyttää ihan hyvältä...
Mua taas noi kuvat haittaa ihan yhtä paljon kuin tuo hintakin.:-)
Kuvat kertovat ehkä enemmän itse liikkeestä kuin autosta. Vaikken automyyjä olekaan niin kyllä tuollaiset kuvat ovat aika kyseenalaisia käyntikortteja firmasta. Vähänkään itseään arvossa pitävä autoliike ei julkaisisi tuollaisia myyntikuvia autoistaan.
Noh, jos tuo ässä oikeasti kiinnostaisi niin pyytäisin lähettämään vaikka sähköpostiin kuvia pestystä autosta. Jos niitä ei tulisi niin en vaivautuisi Hyvinkäälle asti koeajolle.
Tuon täytyy olla jokin sisäpiirin vitsi, koska noita näkee vain Kamuxin autoissa, en ainakaan itse ole nähnyt muissa. Nyt S4, taannoin oli yltä päältä kuran peitossa oleva Maasto-Marsu.
Ihan noin niinkun asiasta on nyt puhetta... niin mitäs lisäarvoa ne pestyn auton kuvat oikeasti tuo? Noistahan näkee sen mitä puhtaastakin autosta, että pellit näyttää suht suorilta. Noh, ehkä se etten ymmärrä taidekuvien käyttämistä auton myyntikuvina on se syy miksei tuo likaisuus paljoa itseäni haittaa.
Ilmoitushan on tänään julkaistu, joten eiköhän ne kuvat päivity, kun auto on ehditty pesemään. Tärkeämpää se on liiketoiminnan kannalta saada myyntiin ensin.
Niinkuin alpi tuossa sanoikin, niin turhaan maksaa seisontapäivistä. Nopeimmat vaihtaa kuitenkin 1-2h sisään ilmon tulemisesta nettiin. Asiakas saa joka tapauksessa siivotun härvelin alleen.
Eikös se oli ihan itsestään selvyys, että kun myyt tuotetta niin sen halutaan näyttävän mahdollisimman hyvältä myynnin edistämiseksi. Ethän mene työhaastatteluunkaan rasvaset haalarit päällä? Ja paskasesta autosta ei näe kunnolla mahdollisia pelitien sävyeroja tai pienempiä lommoja(valo ei heijastu). Ja miksi pitää olla kuva likaisesta autosta kun se voisi olla puhdaskin? Halutaanko jotain peittää?
Kuten tuossa jo kirjoitettiin, niin heti kun auto tulee Kamuxille, niin ne laittaa ilmon ja muutaman kuvan nettiin (enemmän tai vähemmän puunaamattomasta autosta) sitten auto fiksataan ja päivitetään kuvat. Luonnollista.
Tai näin ne ainakin teki kun mä firmaan vaihturin.
Nainhan se on. Kun Nettiautoa kytataan kuitenkin TOSI ostajien toimesta jatkuvasti, voi tuo menna kaupaksi jo ennen kuin ehditaan paivittaa kuvat. Ihan sama jos auto on likainen kuvissa, jos olisi tahto tuollaiselle autolle nopeasti, ajaisin Hyvinkaalle heti katsomaan ja ajamaan. Saa sen sitte putsattuna kotiin tai tinkaa hinnasta pesujen verran pois. Ei se auton likaisuus vaikuta auton hyvyyteen. ( kohta tietty joku autonhinkkaaja sanoo, etta on varmasti huonosti pidetty kun on noin likainen, oma auto ei koskaan noin likainen).
Niin...mitä kuvat kertoo Kamuxista....en tiedä, mutta yritys kasvaa nopeimmin omalla toimialallaan ja tekee parasta tulosta...on tehnyt jo useita vuosia. 10 vuoden aikana myynti karkeasti 0€ => 150M€. Kai siellä osataan tehdä autokauppaa :)
Kaksi autoa olen Kamuxista ostanut, ei pahaa sanaa. Homma toimii, tai ainakin mulla on toiminut. Myyjän kanssa kun juttelin enempi silloin, niin siellä vaihtuu autot niin hätäseen, että eivät ensimmäisenä ole niitä pesemässä, pesevät kyllä sitten ennen myyntiä viimeistään. Monesti kuulemma käy niin, että kun pokalta tulee auto, niin se on jo käytännössä myyty. Eli myös etsivät asiakkaille autoja. Omat kiesit on juurikin hyvinkäältä.
Lienee tuo Kamuxilla asiointi aika liikekohtaistakin. Mulle lupasivat Tre:lla ennen papereiden tekoa, että päällä ollut puslavika hoidetaan kuntoon. Kun sitten kauppojen jälkeen vaaditun rempan osien hinnat selvisi ("100e" remppa muuttui 200-500e rempaksi), niin myyjä kuulemma "hoitaa ensiviikolla asian ja soittelee mulle takasin", n. 4kk jaksoin soitella parin viikon välein perään, että joko hoidettaisiin. Jossain kohtaa kuulemma oltiin kipeänäkin, niin ei homma edennyt. Voittivat tuon erän lopulta, kun en jaksanu enää kuluttaa omaa aikaani muutaman satasen takia. Sen jälkeen olen lähinnä keskittynyt jakamaan kokemukseni liikkeestä :).
Jatkossa pyydän tuommoiset lupaukset kirjallisena kaupan ehtoihin.
Auto oli myös huolella meikattu päältä, mutta se lienee melko normaalia monelle käytettyihin keskittyvälle liikkeelle.
Comment