Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Kulutus riippuen kaasuljalasta TaoTaolla on 8-10 välillä, matka-ajos päässy joskus jopa kutosella alkaviin lukuihin... Mutta hintaan sitten se edullisuus näillä jääkin. Kaiken aikaa saa olla pikkuvikoja korjaamas, toiset kalliimpia/ärsyttävämpiä, kuin toiset.
Täytyy käydä katsomassa kun torstaina Kuopion läpi ajelen taas... kiitos vinkistä.
J-M Koopikka: Pikkuvaivat ne on riesannu omaa audiakin mutta tietysti jos tao-taossa niitä on riesaksi asti niin täytyy harkita... Tosin yli 10v vanhoissa autoissa vikoja löytyy aina.
Viimeksi muokannut Sabotaasi; 22.10.2013, 11:12.
Perustelu: Typo
Siis TT:den viat on mikä muu (poislukien ehkä 2.5tdi+automaatti+allorad-lisukkeet ja ehkä RS-mallit) vikojen määrä kertaa kaks. (Tämä siis 8-audin omasta otannasta + muutama lähipiiristä :) )
http://www.nettiauto.com/audi/tt/5965973
Tämän pitäisi myös olla ehjä, minun entinen. Ei ole näköjään sen jälkeen tehty autolle muutoksia kun muutama vuosi sitten lähti täältä tuolle omistajalle. Tai taitaa sitä hiukan olla nostettu, muistaakseni säädin sen alemmas. Renkaatkin on näköjään samat. Ohjelma on powerflashin mallia "lähes kaikki irti vakiorojuista".
Itse nuokin parabolit pikku kätösin kiillotin...
Ei se siltä kyllä kuulostanutkaan sillonkaan =D Siihen nähden yllättävän kauan se tuolla omistajalla ollutkin. Kaipa se on toiminu kun ei ole aikaisemmin pistänyt kiertoon.
http://www.nettiauto.com/audi/tt/5965973
Tämän pitäisi myös olla ehjä, minun entinen. Ei ole näköjään sen jälkeen tehty autolle muutoksia kun muutama vuosi sitten lähti täältä tuolle omistajalle. Tai taitaa sitä hiukan olla nostettu, muistaakseni säädin sen alemmas. Renkaatkin on näköjään samat. Ohjelma on powerflashin mallia "lähes kaikki irti vakiorojuista".
Itse nuokin parabolit pikku kätösin kiillotin...
Ei oo tosiaan paljon hinta pudonnut omasta pyynnistä vaikka väliä onkin jotain 30tkm ja kolme vuotta, katoin ihan samaa. Noo, kyllä se sieltä hakeutuu lopulta kohdalleen.
Liekkö jotain vikaa kun noin halpa? Tosin kilometrit olis kiva tietää. Jos tosiaan hinnat alkaa olemaan tota luokkaa ni eihän tota omaa kannata ikinä hävittää :D
Comment