Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Vakiolla tarkoitin sitä,että jarrut on vakiot(palat vaihdettu),vaihdelaatikko,perävälitykset ja lukot taitaa olla vakiot.
Ja kone näyttää just siltä,että se on nostettu siitä parin tonni S4:sta,vaihdettu turbo ja ehkä pakonokka ja käytetty penkissä.
Pääjarru sylinterikin näyttää pilkistävän vakiona,eikä kahtena erillisenä sylinterinä,niin kun se on luokiteltu.
Tuon hinnan pistäisin ehkä jo evo mitsuun,missä olisi paukut,öhlinssit ja suorakytkennät valmiina.
Ei millään pahalla,mut semmonen tunne vaan tuli..
Onkos tämä jo ollut täällä. Myyjä väitti vielä s.postissakin ässäksi, kun asiaa häneltä tiedustelin. Itse olen kuitenkin eri mieltä. Mitenkäs muut asian näkee?
Eikös tämä ole alkuvuodesta Espoosta lähtenyt läskiloksu, jossa oli 5ke pyynti lopuksi. Sitten ilmaantui muualle myyntiin näillä lukemilla. Nyt on myyjä ja paikkakunta taas vaihtunut. Ilmeisesti autossa on jotain vikaa, kun alkoi kiertämään.
Ei ole ässä, pelkkä 4.2.
Vakiolla tarkoitin sitä,että jarrut on vakiot(palat vaihdettu),vaihdelaatikko,perävälitykset ja lukot taitaa olla vakiot.
Ja kone näyttää just siltä,että se on nostettu siitä parin tonni S4:sta,vaihdettu turbo ja ehkä pakonokka ja käytetty penkissä.
Pääjarru sylinterikin näyttää pilkistävän vakiona,eikä kahtena erillisenä sylinterinä,niin kun se on luokiteltu.
Tuon hinnan pistäisin ehkä jo evo mitsuun,missä olisi paukut,öhlinssit ja suorakytkennät valmiina.
Ei millään pahalla,mut semmonen tunne vaan tuli..
Näyttäis kyllä ettei ole mitään luokiteltuja osia kiinni.
Onkos tämä jo ollut täällä. Myyjä väitti vielä s.postissakin ässäksi, kun asiaa häneltä tiedustelin. Itse olen kuitenkin eri mieltä. Mitenkäs muut asian näkee?
Onko aiva normaalia että tuos takaoves on kuvan perusteella nahka noin kurtus?
Audi A6 Sedan (AA) 4ov 4172cm3 A
Valm.kuukausi: -
Rekisteröintipvm: 19990430
Alustan nro: WAUZZZ4BZXN078885
Sylinteritilavuus: 4172
Moottorin koodi: ARS
kW: 220
Kyllähän tuo C4 ässä hiukan siltä vaikuttaa että koitetaan siirtää tekniikan rakentamisen hinta suoraan autoon. Onhan tuo toki aika lailla avaimet käteen paketti. Aika hurja summa kuitenkin raa'asti euromäärää tuijottamalla.
Jotenkin vähissämäärin valmistettu yksilö. Ei kai tuo hinta ole paha, jos kaikki on noin hyvää kuin kuvissa näyttää. Jokainen määrittelee kuinka paljon tahtoo maksaa tuosta SMS;n erikoispaketista. Kyseessä kun ei ole kotitallissa viritetty yksilö.
Onko likaa kilsoja jo TT:hen vai uskaltaisko pistää näppinsä väliin? Yhden kerran olen ajanut TT:llä, muuten outo lintu itselle.
Himottais vaihtaa toi diesel Volvo nelikkoon ja audiin. Toi olis ihan passelin oloinen... ja halvin :)
Näyttää vähän siltä että kriteerinä ollut automaatti+neliveto menee tällä kertaa kukkarolle liian kalliiksi ja avovaimon työmatka autoksi liian suuri kulutuksiseksi jos automaatti nelikko audin haluaa :(
Edit: No joo, eihän toikaan nyt ihan pieniruokanen taida olla. Tosin edullisempi kun oma Audi :D
Viimeksi muokannut Sabotaasi; 22.10.2013, 10:43.
Perustelu: Lisäys
Comment