Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mielipiteitä ihmisillä? Ilmotuksessa mainitaan että airbag valo syttyy 10 minuutin ajon jälken ja liittyisi nopeusmittariin? Arvioita mitä vialla, tuskin mikään iso remppa kuitenkaan on?
http://www.nettiauto.com/audi/tt/5870076 kävin tuota tarkastelemassa lähemmin ja otteesta selvisi ns. kaksikilpiseksi, myyjän vastaus syyhyn oli "en tiedä". Tietääkö joku? Ei tuo muutenkaan erityisemmin ihastuttanut (pitäs huoltaa ja katsastaa heti itse yms. pientä, joskin ihan kilsat huomioon ottaen ok -juttuja), mutta vaikutti jopa ylihuolletulta, joten ollut varmaan ihan asiansa tuntevilla omistajilla ennen. Koeajaaman asti ei päässyt, kun myyjä suvaitsi vain hävitä johonkin ja itse kyllästyin odottamaan..
Ville, en usko mittaristolla olevan mitään tekemistä bägin valon kanssa. Veikkaan että syynä on se penkin alla oleva liitin tai airbag off valo tai joku kiihtyvyys/kulmatunnistin. Todennäköisenä pidän ettei ole mitään erityisen kallista vikaa. Ranetuksista ei sitten voi tietää.
Nyt katot kyllä harvinaisen hyvän väristä ässää, näitä ei taida montaakaan B6 korisena tällä värillä olla.
Edit: Tämä on minusta houkuttelevampi ja vähemmän epäilyttävä.
Makuasia, sanoi koira jne. Itse tykästyin väriin juuri Laurin ässää ihasteltua. Voihan se olla että jompikumpi noista vaihtoehdoista on lähiaikoina kotona ja voorumilla viestejä että mitähän sitä taas tuli tehtyä :)
Mulla oli 260tkm ajettu AAH, Eikä moottorissa ollut minun aikana mitään vikaa.
Veljellä tällä hetkellä n.330tkm eikä muuta vikaa paitsi venakopan tiiviste vuotaa.
ei tosin taida muutenkaan tuo moottori kovin tiivis olla??
Comment