Samaa katselin kun tuon valkoisen kuvat kävin läpi. Itselle tuli kyllä ajatus, ettei ole sama auto, vain sisäkuva ja tiedot on yllättäen vanhasta ja eri autosta, eli tuosta vihreästä.
Kyllähän noita teipataan niin, että ovenvälit ja muut tulevat teipatuksi.
Onko muuten tuollainen vihreä ollut 4f RS6:sen värikartassa? Vai onko purettu jälkeenpäin osiin maalausta varten?
Juttelin tuon Ronsun omistajan kanssa Speedpartyssä toissa kesänä kun olin autoja vastaanottamassa. On kuulemma tullut tehtaalta tuon värisenä (siis vihreänä). Siis jonkunsortin erikoistilauksena.
Samaa katselin kun tuon valkoisen kuvat kävin läpi. Itselle tuli kyllä ajatus, ettei ole sama auto, vain sisäkuva ja tiedot on yllättäen vanhasta ja eri autosta, eli tuosta vihreästä.
Kyllä se sama auto taitaa olla. Konehuonekuva paljastaa totuuden tarkkasilmäisille uudessa lookissakin. Ja "maalipinta" näyttää ainakin omaan silmään turhan samettiselle. Hienoa jälkeä tekevät teipparit näissä..
Kysyin aamulla Allroadista ihan nyt vain mielenkiinnosta ja vastaus tuli todella nopeaan
"Auto on erittäin hyvässä kunnossa, ei teknisiä vahinkoja, koskaan onnettomuuksiin, maali on alkuperäinen. Olin kihloissa suomalainen tyttö ja olen asunut Suomessa muutaman kuukauden, mutta nyt hajosi joten minun täytyi palata takaisin Englantiin autolla.
Se on saksalainen auto, Saksan väliaikaiset rekisterikilvet.Auto on nyt jakeluyrityksenä kaikki asiakirjat (Log Book, täyden palvelun historia), tehtyään ennalta ostaa ajoneuvon tarkastus (yhdessä kumppaninsa palvelut) ne toimittaa sen osoitteesi. Olen jo maksanut kaikki liiketoimen maksut Suomessa, joten viive olisi niin pienin kuin mahdollista (toimitusaika: 4-6 päivää riippuen tarkka sijainti). Tämä yritys sijaitsee Yhdistyneessä kuningaskunnassa, ja ne myös auton siirron omistusoikeuden minun nimi sinun.
Hinta että haluan että auto on 10000 euroa.
Jos olet kiinnostunut kerro minulle, jotta voin antaa teille lisätietoja."
Että oikein saksankilpinen auto muutaman kuukauden Suomessa, jolla ajoi sitten Britteihin. Pitäskö ehdottaa, että sopiiko jos maksan käteisellä kun tuovat auton pihaan!:D
Siskon vanha. Oli myytäes katos kukkaa, tiä sit onko korjattu. Ykkönen rusahti ajottain aika pahasti ku laitto päälle ku auto liikku hitaasti taaksepäin. Ajonesto vilkutteli ajoittain käynnistäes. Raidetanko tai jokin sielä suunnalla rutisi ku rattia käänteli. Sanosin ettei kannata ostaa, varsinkaa jos mitään nuosta ei oo korjattu.
Kuopivossa tuo oli yksityisellä talven mittaan myynnissä hinnan vaihdellessa välillä 18ke-22ke. Virontuonti ja koneenvaihto, mutta voihan se olla ihan hyväkin. :-) Näköjään punaiset talvivanteet eivät ole myyvät kun on pitänyt kuviin ruuvata alle kesärenkaat.
Kyllähän toi mahdollisesti varttuneemmat ostajaehdokkaat luotaan työntää, kun ilmoituksessa huutomerkki on käytetyin välimerkki. Bensalenkkareihin varmasti vetoaa. Ammattimaista autokauppaa8).
Comment