Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Vaimo hoitaa itsensä kimppakyydeillä töihin ja mulle jäi auto ku oon muksun kanssa kotona tammikuun puoleen väliin asti. :)
Sit ku palaan töihin, vaimo nappaa auton ja mä ajelen duuniautoilla noi pakolliset ajot.
Katso vaihtoehtona nettiauto ID 5203257. On minun ex oma jossa on osapuilleen kaikki varusteet ja kesän lopussa LMS:llä tehty käsityönä kanavien puhdistuksetkin. Kesävanteina 19" Bimotot.
Ensin ihmettelin tuossa huutokauppa-A8:ssa lupausta että auto on kuin uusi. No sitten heti perään laitetaan vuoden -88 Supra jota myöskin kehutaan uudenveroiseksi. Jo on markkinat.
Minkälainen kone tuo b8 2.0tdi? Onko kuinka paljo vikoja kun kattoo hintoja niin ovat paljo havempia kuin bensa, kiinnostaisi hankkia tuolainen b8 farmari etuveto tai nelikko.
Itse hommaisin tuon 2.0TDi:n sijasta esim. tämän: http://www.nettiauto.com/audi/a4/4547339 3.0TDi on meillä ainakin osottautunut erittäin hyväksi koneeksi + pieni kulutukselliseksi (ABT:n lastu niin kulutus ollut n. 5l/100km).
Minkälainen kone tuo b8 2.0tdi? Onko kuinka paljo vikoja kun kattoo hintoja niin ovat paljo havempia kuin bensa, kiinnostaisi hankkia tuolainen b8 farmari etuveto tai nelikko.
En oo kyllä koskaan tajunnu tollasta huutokauppaa missä voidaan hylätä korkein tarjous. Eikö huutokaupan idea vähän niinkun ole se että korkein tarjous voittaa, jos on hinta tiedossa niin miksei laiteta sillä hinnalla myyntiin?
Comment