Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Toihan on vielä "siisti" asennus =) Nuo on ns. siirtokilvet joilla ne ajelee nuo autot satamasta pois. Tosin ei noilla kilvillä niin väliä täällä ole, jossain autoissa niitä ei ole ollenkaan ja jos poliisi pysäyttää niin kaivetaan jotkut kilvet hanskalokerosta. Poliisi keskittyy enemmän noihin vero- ja vakuutustarroihin tuulilasissa. Niistä on helppo tarkastaa onko maksettu vai ei...jos ei niin saa hyvin kiskottua hiukan "ylimääräistä". Kilpiä ne ei voi tarkastaa tien päällä, koska täällä ei ole mitään niin modernia järjestelmää...
Kun joku on vastaavanlaisesta autosta heittänyt kommentin "huuto-oksensin" tai vastaavaa, ajattelin sen olevan hyväkin läppä. Nyt tiedän että se EI ole vain läppä, nyt oli oksennus oikeasti lähellä. Onneksi sain pidäteltyä niin pysyi kannettava ehjänä eikä tarvinnut ruveta siivoilemaan :)
Joku peruuttanu takakylkeen? Miksi pitäs sitte omasta taskusta ruveta makseleen oikomisia? Pientä selityksen makua. Muutenki hyvät neuvot korjaamiselle.
Joku peruuttanu takakylkeen? Miksi pitäs sitte omasta taskusta ruveta makseleen oikomisia? Pientä selityksen makua. Muutenki hyvät neuvot korjaamiselle.
Aika harvas tuntuu olevan nuo KV-moottoriset quattro ysikympit mitä oon seurannu.
Jos et ole itse näkemässä tapausta eikä kylkeenperuuttaja jätä yhteystietoja, niin mistäs sen maksumiehen revit? Toki jos on itsellä kasko, mutta sillonkin menee omavastuun verran omasta pussista.
Eihän tuossa edes vekkiä näkynyt kuvassa, ite koittasin ekana oikasta vetämällä semmosella lavuaarinputsaus imukupilla suoraksi tuon oven. Menestyksekkäästi olen kerran oven sillä suoristanut.
Comment