Jakopää noista kaseista kannattaa kanssa selvittää onko tehty vai ei. On meinaan heti n. 1000€ lisää.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nettiauto yms -thread
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja braze Näytä viestiSiitä komea saparo =) Eikä kyllä omaan silmään näytä edes mitenkään hullummalta, tosin takapäässä olisi voinut käyttää ennemmin 3-sarjalaista kuin vitosta...
http://www.ebay.co.uk/itm/1993-SUBAR...-/160841869405
No nyt mä olen kaiken nähnyt..
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/a4/4822685
Onko kukaan käynyt potkimassa renkaita? Ei ole hinnalla pilattu, mutta onhan tuossa mittarissa jo jonkin verran kilometrejä. Mutta täyttää auton ominaisuudet sportti-penkit ja neliveto. =)
Comment
-
Do dii.
Jaetaanpa tänne vähän kokemuksia.
http://www.nettiauto.com/audi/a8/4847662
Onko liikkeestä kokemuksia? Tuo on minusta jo siedettävä hinta eli ts. jää rahaa laatikkoremppaan vai miten se oli.
Sitte vähän plussia. Urheilualusta ei kolissu ainakaan omaan korvaan. Viripakoputki höpötti ihan kivasti ainaki tuon minun nokilekan jälkeen ja originelli tuli mukana peräkontissa. Olisin saanut koeajaa aika pitkän lenkin. Tarjos jopa kahta tuntia. Mulle riitti tunti. (joo kuulemma tippi vaatis enemmän).
Kvanden sanoja lainaten. Ei herättänyt omistushaluja.
Comment
-
Sitten toinen kokelas
http://www.nettiauto.com/audi/a8/4903732
Entäpä tuo. Liikkeestä kokemuksia? Tuokaan ei vielä ylitä budjettia.
PRKL. Tuo olisi minuakin kiinnostanut eniten. Serkku oli käynyt koeponnistamassa. Osasi sanoa että kuskinpenkin sähköissä häikkää. Ei liikkunut istuinosa ylös- ja alaspäin.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/a4/4822685
Tuo kyseinen peli oli mulla koeajossa juhannuksen pyhät. Sisältä oli tosi siisti, ei mitään pahempia käytön jälkiä. Autosta oli keulasta maalattu puskuri ja konepelti, ilmeiseti kiveniskemien takia. Katossa oli pieneltä alueelta lakka lähteny irti, takapuskuri aika naarmuinen. Muuten ulkopuoli myös siisti. Uudet kesärenkaat oli, talvirenkaat uusinnan tarpeessa. Moottorin takapuolella oli melko reilu öljyvuoto, tarkkaa paikkaa ei paikallistettu, oli sen verran öljy levinny pisin konetta. Tuon takia itellä jäi kaupanteko siihen. Mut pienellä laitolla ihan hyvä peli.
Comment
-
-
Mors,
Ollaan broidille hakemassa Audia ja kaksi finalistia tällä hetkellä:
A3:
http://www.nettiauto.com/audi/a3/4924405
ja
A4:
http://www.nettiauto.com/audi/a4/4755547
Tunteeko täällä kukaan noiden historiaa tms. kun ovat molemmat pirun kaukana niin ei viitsisi lähteä katsomaan turhan takia.
Molemmissa tietty sen verran kilsoja että ovat väkisinkin vähän ulkokaarteessa mutta kun budjetilla mennään...
Comment
-
No johan on epäsuhtainen parivaljakko.
Historiaan en puutu kun en tunne, mutta
a3 on golf-sukuinen (moottori poikittain ja neliveto haldex) ja toi yksilö on "varusteltu" vielä giganttisen kauhealla puskurilla.
a4 on taas "oikea" audi (moottori pitkittäin ja neliveto torsen) ja tottatosiaan toi 2.5tdi ei ole mitenkään luotettavin vag-moottori, jopa päin vastoin.
Eli valittavana on golffi rinkeleillä ja haldexilla tai audi sillä moottorilla mitä ei soisi edes pahimmalle viholliselleen...
Mä skippaisin molemmat. Parempaakin saa ysillä.
Vaikka (ihan ulkoisesti) tämä www.nettiauto.com/4781691 - jää jopa tonni öljysihdin putsailuun sun muuhun remonttiin.
Comment
-
Joo nää on vähän tälläisiä kompromisseja molemmat, mustasta varmaan saa tuon etulipan poies kohtalaisen helposti ja on muuten rakkaudella pidetyn näköinen?
A4 tosiaan 1.8t koneella ja nelikolla olisi hakusessa mutta alle 200tkm ajettuna ei taida löytyä alle kympin?
Toi linkistäsi löytyvä ihan hieno peli mutta tosiaan aivan liikaa kilsoja nähnyt.
Comment
-
Eetulla taitaa olla vissiin hirvee haldex kammo, mutta ei sitä tarvitse pelästyä! Ainahan sen voi vaikka päivittää controllerilla jos haluaa. Eikä niissä nyt muutenkaan mitenkään ihmeesti vikoja ole ja harva jamppa ees huomaa ajaako oikealla "nelivedolla" vai sillä haaldexilla ;)
Mutta asiaan. Toi musta A3 on melko varmasti asiallinen paketti, käyppäs ihmeessä kattomassa. A4 on varmasti myös hyvä vaihtoehto(ei vlttämättä 2,5 tdi). Itsellä ollu molempia ja tykkäsin kyllä.Viimeksi muokannut Zikke; 21.7.2012, 00:03.
Comment
-
Ei oo kammoa. Nytkin on apuvetoauto itellä... On vaan etummaiset ne "apupyörät".
Ja tosiaan Torsen hajoaa vain lyömällä ylhäältäpäin tylpällä esineellä - Haldex kaipaa ölppää ja suodatinta tai apuveto ehtyy. Kilsat on yli 100tkm ajetuissa ihan triviaa varsinkin kun "perusauto" kyseessä. Ja etenkin alle 200 menty yli 10v diisseliaudi vaatii suhteellisen hyvän dokumentaation kilsoista...
A3 noista on varmaan paremmin pidetty ja korjattu mut on niin karmee toi puskuri että... Ja on noissa eroa ihan oikeastikin b6 tuntuu audilta ja on selkeästi 8L:ää laadukkaamman ja isomman oloinen ja lähes immuuni ruostumiselle - eli koriltaan ja sisustukseltaan yleensä siistimpi.Viimeksi muokannut ee-2; 21.7.2012, 00:42.
Comment
-
mustasta varmaan saa tuon etulipan poies kohtalaisen helposti
Itse myytävästä autosta minulla ei ole valitettavasti mitään tietoa, ainoastaan tuon splitterilevyn ja helman muokkauksen, lukuunottamatta keskimmäistä aukkoa, olen tehnyt 8 vuotta sitten. Sittemmin myin puskurin pois ja nyt se näyttää saaneen uuden elämän tuossa myytävässä autossa.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/100/4947555
Kuvien perusteella näyttää olevan erinomainen esimerkki "suomiautosta". Hintapolitiikka ihmetyttää enemmän kuin vähän. Ilmoituksessa ei ole sanallakaan valotettu miksi tuon hinta on moninkertainen muihin "vastaaviin" nähden. Vastaavuus siis kuvien ja ilmossa olevien vajaiden teknisten tietojen perustella. Ja 1300e halvemmalla pyynnillä näyttäisi samaanaikaan olevan nettiautossa 20v tekniikalla oleva 200 quattro.
Comment
-
VP44, nokat, turbo jossain kohtaa.
Hakusanoiksi foorumille
AFB
AKN
AKE
VP44
Porinaa on paljon, mutta pitää muistaa, että autot ovat aina yksilöitä. Pumppu- ja nokkarempattu auto menee taas pitkään ettei mitään. Viikko sitten saatiin nokkahilut kaverin autoon, hinta 790€ kotiin toimitettuna, siihen vielä jakopää päälle alle 300€. Pumppuremppa on järjestään tonnin tai kaksi, riippuen mitä uusitaan vai koko hoito.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/s4/4683374 Onko kellään tietoa tästä autosta? Mitä tekniikka pitää sisällään? Pitäisi kuulemma olla hieman yli 400 hevosvoimaa, ei taida ainakaan vakio osilla semmoisia lukemia tulla? Onko kukaan käyny paikanpäällä tuota katsomassa tai jopa ajamassa?
Comment
-
Itse A3 quattrolla vähän toista vuotta päästelleenä en sivuuttaisi sitä, niinkun ollenkaan. On varsinkin talvella mielettömän hauska laitos, eikä sillä pääsemistä jäänyt ikinä kiinni. Melkein tekisi mieleni väittää haldexia parjaavalta henkilöltä puuttuvan vain kokemusta ko. vehkeistä. Se on ihan oikea Audi siinä missä pitkittäismoottorisetkin. Itse en keksinyt viimeistelystä moitteen sijaa.
Eli jos tilojen rajallisuus ei ole kynnyskysymys ja ergonomia sopii kropalle, en todellakaan keksi, miksei kolkkia voisi hankkia. Menee muuten radallakin vallan näppärästi.
Comment
-
Haldexista on kyllä ihmeellisiä harhaluuloja, eräs viisaampi on tullut jopa sanomaan että takapyörät suttaa vain sähkön voimalla. Itse en näe mitään ongelmaa siinä, että vetosuhdetta ohjataan sähköisesti, saman verran sillä saadaan vetoa takapyörille kuin torsenillakin. Sama kuin väittäisi, että sähköinen moottorinohjaus on ihan pilipali juttuja, mekaaninen kaasutin sen pitää olla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juuzmo Näytä viestiHaldexista on kyllä ihmeellisiä harhaluuloja, eräs viisaampi on tullut jopa sanomaan että takapyörät suttaa vain sähkön voimalla. Itse en näe mitään ongelmaa siinä, että vetosuhdetta ohjataan sähköisesti, saman verran sillä saadaan vetoa takapyörille kuin torsenillakin. Sama kuin väittäisi, että sähköinen moottorinohjaus on ihan pilipali juttuja, mekaaninen kaasutin sen pitää olla.
edit: Niin ja ymmärtääkseni jos etupyörillä on vähänkin pitoa niin haldexin (ainakin vanhemmat mallit) maksimivoimajako on 50:50.Viimeksi muokannut markush; 21.7.2012, 18:34.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja NiGeRi Näytä viestimitäs siitä sisustasta ollaan puhuttu? :D
http://www.nettiauto.com/audi/a6/4930698
Comment
-
Niin ja se tärkein... SUOMIAUTO...
Mä en kyllä ite käsitä tuota Suomi-auto -hypetystä. Hyvin rullasin 60tkm Ruotsi-autolla.
Alkuperäinen kirjoittaja NiGeRimitäs siitä sisustasta ollaan puhuttu? :D
http://www.nettiauto.com/audi/a6/4930698
http://www.nettiauto.com/audi/a6/4952422
Mikähän tuossa A6-BiTissä mahtaa olla, kun on muistaakseni jo toista vuotta myynnissä. Saattaa tietenki olla, että omistaja vaihtunut välissä, mutta kuvat on ainakin samat. Ja 8000€ "moottorin parannus" sisältää mitä?Viimeksi muokannut mstr; 21.7.2012, 23:11.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mstr Näytä viestiNiin ja se tärkein... SUOMIAUTO...
Mä en kyllä ite käsitä tuota Suomi-auto -hypetystä. Hyvin rullasin 60tkm Ruotsi-autolla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiHinta nyt ainakin on aikamoinen jarru.
Alkuperäinen kirjoittaja andre_Kyllä mä ainakin oman auton myynti-ilmoitukseen laitan maininnan että on Suomi-auto :) Miksei jos joku sattuu sillä verukkeella auton ostamaan, kaikki on kotiinpäin.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/100/4952656 Audi guotro, kuin tikkurilan värikartta persuksista :D
Comment
Comment