Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Siitä projektia jollekkin. Melko karmee ilmestys 20" vanteilla:D
"tehojen lisäys on tässä autossa toteutettu bensansaannin parantamisella ahtojen nostolla (n1.5bar) ja kannen työstöllä.
moottorin ohjaus on vakio eikä tietääkseni ole edes lastutettu?!?!"
Olenko ainut jonka mielestä tuo kuulostaa jollain tasolla huolestuttavalta moottorin odotettavissa olevan eliniän kannalta? Eli ei mitään softaa tehty, nostettu vaan mekaanisesti ahtoja ja bensapainetta?
Jos näin vinkkiä voin antaa niin ei kannata edes harkita tuota S2. Kuvissa näyttää "hyvältä" verratuna siihen mitä luonossa. Herranjumala mikä ruoska :D
Vääristääkö tuo kuva noita takavanteita vai onkohan nuissa eri et kuin etusissa?
Ne on eri vanteet, sen takia voi näyttää vähän oudolta. :D Takana on B6/B7 ässän vanteet ja edessä B5 ässän. Helpoiten huomaa, kun katsoo puolan ulkopäässä olevaa lovea. Kai noita B6/B7 vanteita sai myös 17". Yleensähän ne taitaa olla 18".
No mulla nyt sen verran hellittäny, että pitää olla aika hyvin varusteltu, ennen ku lähen kaupoille. Nykysesä kun ei ole vikaa ja kulkeekin joten kuten :)
Juu, tuo huoltokirjan puute sekä vähäiset kilsat ja hinta pistää vähän miettimään...
Ja Hannu, mitäs vikaa hopeassa on? :) Toki se metallin sininen ois paras, mutta kyllä tuo hopeakin menettelee... Varsinkin kun nykynen on myös, niin ois hauska kattoo kuin moni edes huomaa vaihdosta :) Ja ei, vielä en ole mitään päätöstä tehnyt vaikka niin voisi päätellä :D
E: jakopää kuulema tehty 100tkm kohilla, "ja muuten olen vasta huoltanut:öljyt,ilmastoinnit yms! katsastettu 14.6.12"
Saattaa aiheuttaa myös sitä, että pienet kauppaostokset hoitaa mielellään Lidlissä, polkupyörällä. :)
No, onneksi ne meni itellä jo ohi.
Tsemppiä sinne YT-neuvotteluiden keskelle. Mä oon ollu aina sitä mieltä, että kyllä tekevälle töitä löytyy. Ja tähän mennessä on aina jotain löytynytkin.
Pisti silmää tuo juttu ja tajusinpa just että tuolta juuri tää mun nykyinen audi tuli. Oli muuten eka ja vika audi tai auto ylipäätänsä minkä tolta jobbarilta haen. Muuta en sano ettei kukaan mieltään pahoita....
Tosi helppo lukea tuo ilmoitus teksti, varsinkin krapulassa. Voisi kuvitella että halvemmallakin olisi tommosen rakentanut(140ke), ja miksi volvon kone? Ei sillä etteikö tuo hieno olisi.
Tosi helppo lukea tuo ilmoitus teksti, varsinkin krapulassa. Voisi kuvitella että halvemmallakin olisi tommosen rakentanut(140ke), ja miksi volvon kone? Ei sillä etteikö tuo hieno olisi.
140ke sisältänee myös työtä melko paljon, jota tuollaisen rakentamisessa kyllä kertyy.
Asiallisen oloinen laite, mutta miksi se on tänne tuotu myyntiin? Ei varmaankaan liikaa ole ottajia tuolla hinnalla, kun ei kilpiin tarvitse yrittää.
Comment