Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Onko nuo oikeesti nuon janosia kaupungis? Aattelin et siinä 15-16 litran tuntumas pyöris. Tosin, joka tuollasen ostaa ni tuskin rupeaa murehtimaan nuota kulutuksia.
Hyvä myyntikirjoitus tuossa s4:ssa. Selviää olenaisia asioita tarpeeksi, jos on lukijalla silmät päässä.
Kuvat voisivat olla parempia, mutta josko korjauksen jälkeen kunnon kuvat :D
RS6:sen kulutus vaihtelee ainakin mulla maantien 11.5 litrasta aina jonnekin 23l tienoille jos ajaa pelkkää kaupunkia. Yli 20l lukemiin saa kyllä polkea melko tosissaan, ainakin mulla jossain taajama-ajossa (?) menee tyyliin 13-15l. Kaikkia tehoja kun ei tartte käyttää koko ajan ;)
E: enpä sitten lainannut tuota tekstiä, mutta Horchille kuitenkin meni tämä..
Tosin tuon historia pitäisi selvittää melko tarkasti. Vanha auto ja vähän ajettu .
Tuo nyt on vähän niin ja näin.. Esim. itselle tulee kilsoja vuodessa ihan maksimissaan sellaset 13tkm. per vuosi. Onhan tolla ajettu likemmäksi 20tkm/vuosi..
Tosin tuon historia pitäisi selvittää melko tarkasti. Vanha auto ja vähän ajettu .
Tuo nyt on vähän niin ja näin.. Esim itselle tulee kilsoja vuodessa ihan maksimissaan sellaset 13tkm. per vuosi. Onhan tolla ajettu likemmäks 20tkm/vuosi..
Eihän tuo ole mitään. Ehkä jopa hieman reilusti tommoselle autolle per vuosi. Tunnen henkilön jolle tulee joku 7000km vuoteen ja ajaa kuitenkin päivittäin.
Eihän tuo ole mitään. Ehkä jopa hieman reilusti tommoselle autolle per vuosi. Tunnen henkilön jolle tulee joku 7000km vuoteen ja ajaa kuitenkin päivittäin.
No mulle tulee "käyttöautoon" juurikin tuo about 7000 km vuodessa, tullut viimeiset 5 vuotta ainakin. Johtuu tietenkin osittain useasta harrasteautosta, niillä kun tulee ajeltua kesäisin enemmän, mutta käyttöautollakin melkein päivittäin ympäri vuoden.
Ihan hyvä peli se on ,asuu tossa kivenhieton päässä.Ei myyty sen takia että haluaa käteistä eikä kallista vaihtoauto.Mikalla taitaa olla tällä hetkellä 4-5 autoo.....
Comment