Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
no keltä sitten? ei noilla meterillä kauppakaan myy...
kattelee historian että kilsat ois jotain oikeen suuntaista. siistin näköinen toi mun silmään on - näin kuvissa ainakin.
Hakekaapa joku Ruotsista, ehkä harvinaisimmalla ja parhaimmalla/hienoimmalla värillä mitä B5 S4:ään saa, casablanca white . Vieläpä S4 orkkis 16" talvivanteet mukaan. Om nom..
Makuasioita, niinkun mustikin sanoisi, noi värijutut. Itse arvostaisin Java Grünin komeimmaksi B5:n väriksi. Tuo valkoinen näyttää tuossa kopassa lähinnä pohjamaalilta. Liekö sitten luonnossa toisin..
Juu kankainen se tuossa minun ratsussa on. Ei se omaankaan silmään ole missään kohtaa käynyt, joskaan ei nyt ole herättänyt erityistä ihastustakaan. Sopii pakettiin, niin sanotusti. Vaikea sanoa, onko nahkaisessa sitten asia toisin.
Kävelipä vastaaan tällainen. Jotenkin tuo C4 jäi polttelemaan viime kerrasta..
Ranskantuonti, ollut Virossa ~ kuukauden. Myyjä epäili etupuskurin olevan maalattu joskus. Molemmissa ilmeisesti pientä nuhjua, ranskalainen pysäköinti nääs.. Käsijarru ei kuulemma pelaa. Myyjä kehui kaupanneensa yli 50 kpl noita. Olisipa hällä myös B5 1.9 tdiq kaupan.
Tuosta toinen. Kivasti varustetta ja ilmeisesti ihan soiva laitos. Saksasta raaahattu myytäväksi pari viikkoa sitten.
Parivuotta takaperin olisin antanut vaikka joka toisen kaikista parillisista sisäelimistä, valkoisesta b5 s4 sedanista, ei onneksi löytynyt. Nyttemmin tuo voisi mennä muunkin värisenä ja korisena.
G4:n kanssa samaa tekniikkaa. Kyllähän nuo on todistettu ihan soiviksi laitteiksi. Itsekin yhden faceliftin omistaneena rohkenen suositella. Hauska laitos.
Haldexin toiminta ja huollot kannattaa tarkistaa tehdyksi. Öljynvaihdon laiminlyönti voi käydä kalliiksi. Alustassa voi olla väljää puslaa jne., mutta missäpä yli 10 vuotta vanhassa ei..
Comment