Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tätä myydään S6:na
    http://www.nettiauto.com/audi/s6/4531786
    Niin kuin joku tuolla kysymyksessä totetaa: ei ole S6, vaan 4.2.

    E: Näköjään tuo kysymys poistettu josta kävi ilmi, että 4.2 S-lookilla.

    Comment


    • Onko kenelläkään kokemuksia tästä: http://www.realcars.fi
      Jyväskyläläisestä autoliikkeestä? Itseäni ihmetyttää se, että liike myy asiakkaan lukuun autoja (A6 2.7 tdi), mutta ei mainitse siitä mitään. Luonnollisesti liikkeen takuutkin puuttuu silloin. Mietiskelin sitä 169tkm ajettua A6:sta, mutta autoa ei saa edes koeajoon niin intokin jo vähän lopahti. Taitaa olla kaikissa näissä tuontifirmoissa sama juttu?

      Comment


      • mutta autoa ei saa edes koeajoon niin intokin jo vähän lopahti.
        Montakohan autoa ostetaan koeajamatta? Ihme touhua, itse kun aikoinaan ostin BMW E61 535dA:ta, törmäsiin samanlaiseen venkoiluun. Kyseessä oli silloin niinkin "maineikas" liike kuin Raision Visa-auto.

        Comment


        • Tätä myydään S6:na
          http://www.nettiauto.com/audi/s6/4531786
          Niin kuin joku tuolla kysymyksessä totetaa: ei ole S6, vaan 4.2.
          Näitä "S6" Audeja on pilvin pimein. Toivottavasti kovin moni ei lankea. Asiattomiksi joku aina silloin tällöin noita ilmoja ilmoittelee.. ;)

          OT. Vaihdoit Tomp1 sitten V8-dieselin V8-ässään? Mä taas vaihdoin V8-ässän V6-dieseliin. ;)

          Comment


          • Jos tuo S6 mittaristo tekee siitä Ässän.

            Comment


            • http://www.nettiauto.com/audi/a4/4504902

              Tuosta kellään tietoa?

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                Näitä "S6" Audeja on pilvin pimein. Toivottavasti kovin moni ei lankea. Asiattomiksi joku aina silloin tällöin noita ilmoja ilmoittelee.. ;)

                OT. Vaihdoit Tomp1 sitten V8-dieselin V8-ässään? Mä taas vaihdoin V8-ässän V6-dieseliin. ;)
                Kyllä vain. Kyllä dieselin vääntö oli ohjelmoituna aika makee, mutta se vetotapa. Menit tehot hukkaan koko ajan. Voin vain sanoa: pitää olla V8 :D

                Comment


                • Itseäni ihmetyttää se, että liike myy asiakkaan lukuun autoja (A6 2.7 tdi), mutta ei mainitse siitä mitään. Luonnollisesti liikkeen takuutkin puuttuu silloin.
                  Nyt muuten pitäis olla lakimies paikalla, mutta kun autokauppias itse höpötti tätä pari kesää sitten humalassa niin uskon hieman: Suomessa on jossain lakituvassa asti käyty ponnistamassa case jossa asiakas on ostanut myyntitilissä olevan auton liikkeestä, ja auton rikkoonnuttua liike on ollut velvollinen toimimaan kuten liikkeestä myydyn auton kanssa. Riippumatta siitä mitä paperissa lukee, mutta jos asiakas ostaa auton liikkeen katon alta, liikkeellä on vastuu asiasta.

                  Kukas vahvistaisi?

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja ommiK Näytä viesti
                    Nyt muuten pitäis olla lakimies paikalla, mutta kun autokauppias itse höpötti tätä pari kesää sitten humalassa niin uskon hieman: Suomessa on jossain lakituvassa asti käyty ponnistamassa case jossa asiakas on ostanut myyntitilissä olevan auton liikkeestä, ja auton rikkoonnuttua liike on ollut velvollinen toimimaan kuten liikkeestä myydyn auton kanssa. Riippumatta siitä mitä paperissa lukee, mutta jos asiakas ostaa auton liikkeen katon alta, liikkeellä on vastuu asiasta.

                    Kukas vahvistaisi?
                    Muutaman kerran olen joutunut autokauppojen takia käyttämään lakimiestä ja enää en halua ottaa sen kanssa riskejä, että eipäs juupas väittely alkaa. Eniten tässä se ihmetyttää, kun asiasta ei mainita missään. Myyjä sanoi autoa koeajoon pyytäessä, että ei voi sitä antaa, koska myy sitä asiakkaan lukuun. Toisessa autossa olisi pitänyt sopia jo käytännössä kaupat, että auton olisi saanut koeajolle. Siirtokilvet kuulemma maksaa 100 euroa ja autokin on justiinsa vahattu. Tulikohan tämmöinen asia yllätyksenä kauppiaalle.

                    Comment


                      Olis hiace kaupan. Vähä olis eksoottisempi :D http://www.supraforums.com.au/forum/...orsale-wa.html

                      Comment


                      • Montakohan autoa ostetaan koeajamatta?
                        Ostin profiilin kulkineen. En kokenut tarpeelliseksi ajaa parivuotta vanhaa autoa, jossa on liikkeen takuu seuraavaksi vuodeksi. Olisin varmaankin ajanut jos kilsat olisi olleet suuremmat.

                        Comment


                          Tästä koeajohommasta - tietyt p*skanhajuisissa hirsimökeissä kehä III varressa "auto"kauppaa pyörittävät setämiehet ovat ihan legenda tässä asiassa. Kymmenkunta vuotta sitten tuli nuoren kollin uhopäissään lyötyä koeajonkieltäjälle 3000€ käteen ja sanottua että pidä sä noita ku mä käyn ajamassa. Sain avaimet. Mä olen sitä mieltä että auto on PAKKO koeajaa jo ihan sen takia että tietää haluaako sen vai ei. Helppo päättää jos on ajanu, vaikea jos ei.

                          Comment


                          • Pitää myös muistaa, että on näitä ns. "koeajajia" joilla ei ole aikomustakaan autoa ostaa.

                            Ja liikehän saa toki valita asiakkaansa, pakkohan ei ole kenenkään antaa autoa koeajolle.

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja quattro Näytä viesti
                              Pitää myös muistaa, että on näitä ns. "koeajajia" joilla ei ole aikomustakaan autoa ostaa.

                              Ja liikehän saa toki valita asiakkaansa, pakkohan ei ole kenenkään antaa autoa koeajolle.
                              Minä ymmärtäisin jos naapurin räkärokkapojat käyvät viidettä kertaa "koeajamassa" M3:sta mutta kun jotkut sankarit pihtaavat 800 euron Fiat Ritmojenkin koeajoja ja epäilevät keskellä kiireistä työpäivää lounastunnilla autonostoon rientävän kaverin aikeita.

                              Comment


                              • Totta, tokihan tuo on ihan autostakin kiinni. Ei sitä kaikille viihti niitä ns. kalliita autoja koeajolle varmasti antaa.....

                                Comment


                                • Ainoastaan kerran on tullut vastaan tapaus jossa ei saanut autoa ajoon ennen ostoa, ja tämäkin oli vain n.2000€ kärry Nissan jälleenmyyjältä. Ihme kyllä mutta täällä on saanut kaiken koeajoon mitä on kysynyt ihan tuonne 200k€ vehkeisiin asti.

                                  Comment


                                  • Mites tätä kannattas lähteä myymään? http://www.nettiauto.com/audi/a6/4549398
                                    Onko hinta liian kallis, kun nuo kilsat on aika rajut? Kilsat pelottaa monia, se on selvä. Ei tuosta pakko eroon ole päästä, niin ei viitsi ihan 10te luopua.
                                    Yksi autokauppa tarjosi vaihdossa 11900e. Tosin olen kysynyt vasta kahdesta paikasta.

                                    Comment


                                      En tiä onko ollu jo, mutta on kyl aika erikoinen ilmotus. S4 look, S-line sisustalla?

                                      http://www.nettiauto.com/audi/a4/4548318
                                      Kaiken maailman juntteja riittää katiskoineen. Ei ole S4-puskureita eikä S-line sisustaa. RS-vanteet? Hah.

                                      Comment


                                      • Uri22:lle

                                        Kannattaa laittaa se km lukema siihen mittarilukema kohtaan ja toinen on että katsastus kohtaan milloin katsastettu. Monia voi ärsyttää kun näitä ei viitsitä ilmoittaa siinä, itse kuulun niihin jotka ihmettelee miksi nämä tärkeät tiedot puuttuu vaikka ne kirjoittaisi sinne alas.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja emika Näytä viesti
                                          Uri22:lle

                                          Kannattaa laittaa se km lukema siihen mittarilukema kohtaan ja toinen on että katsastus kohtaan milloin katsastettu. Monia voi ärsyttää kun näitä ei viitsitä ilmoittaa siinä, itse kuulun niihin jotka ihmettelee miksi nämä tärkeät tiedot puuttuu vaikka ne kirjoittaisi sinne alas.
                                          Tuo katsastusajankohta pitää lisätä.

                                          Tuota kilometrilukeman ilmoittamista olen kyllä miettinyt. Jos laitan etusivulle 405tkm, niin harva edes avaa ilmoitusta. Kun avaa ja lukee tekstin, niin iso koneremontti voi vaikuttaa ostopäätökseen?
                                          Toinen syy on, että moni käyttää rajausta km-lukemassa, silloin yleensä +400tkm ajettu jää auttamatta pois. Voihan se olla, ettei tuollaisen rajauksen tekijä osta tätä kuitenkaan...

                                          Comment


                                          • Itse rajaan aina noi ilmoittamattomat samalla pois eli alkukilometreiksi joku 15k tai jotain. Saa noi pois mitkä ilmoittaa sadoissa ajetut kilometrit (esim. 600tkm ilmoitetaan numerolla 600).

                                            Tuohon aiempaan koeajo keskusteluun liittyen. Tuttu autokauppias pisti melkein väkisin kerran koeajamaan yhden mitsun galantin kun sanoi, ettei sillä ole ketään hetkeen käynyt lenkillä. Pysyy kuulemma paremmin autot kunnossa kun niillä välillä ajetaan eikä vaan seisoteta pakkasessa. Olisin ollut kiinnostunut autosta kunnes näin tapauksen ("hieman" ruostetta ja muuta repsottavaa)

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Uri22 Näytä viesti
                                              Mites tätä kannattas lähteä myymään? http://www.nettiauto.com/audi/a6/4549398
                                              Onko hinta liian kallis, kun nuo kilsat on aika rajut? Kilsat pelottaa monia, se on selvä. Ei tuosta pakko eroon ole päästä, niin ei viitsi ihan 10te luopua.
                                              Yksi autokauppa tarjosi vaihdossa 11900e. Tosin olen kysynyt vasta kahdesta paikasta.
                                              Kyllä se monia pelottaa tuo km määrä vaikka on koneremonttikin tehty eli sinänäsä ymmärrän tuon lukeman ilmoittamatta jättämisen vaikka nuo itseänikin Nettiautossa ärsyttää. Ihan kokemuksesta voisin ajatella että tuo autokaupan tarjoama "hyvitys" on kyllä melkoisen hyvällä tasolla vaikka riippuu tokikin siitä mihin sitä vaihtoa ollaan tekemässä ja todellinen summa ei varmaankaan noin korkea ole.
                                              Muuten sanoisin että hintapyynti on aika oikealla tasolla jos ja kun tuossa varmaankin hitusen myös sitä kuuluisaa tinkivaraakin on ja vähän alkaa jopa itseänikin kuumottaa kun tuollaista C6:sta olen kuolaillut jo hyvät tovit. Mullahan olis antaa vaihdossakin tuollainen "tila-auto", mutta valitettavasti tämän hetkinen tilanne ei anna mahdollisuutta edes keskustelujen avaamiselle. :(

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja Uri22 Näytä viesti
                                                Mites tätä kannattas lähteä myymään? http://www.nettiauto.com/audi/a6/4549398
                                                Onko hinta liian kallis, kun nuo kilsat on aika rajut? Kilsat pelottaa monia, se on selvä. Ei tuosta pakko eroon ole päästä, niin ei viitsi ihan 10te luopua.
                                                Yksi autokauppa tarjosi vaihdossa 11900e. Tosin olen kysynyt vasta kahdesta paikasta.
                                                Monihan myy autoa ilman vanteita ja vanteiden kanssa eri hinnoilla. Ilman kesävanteita hinnasta saisi tingittyä hieman, onko tässä järkeä. Itseä ärsyttää tuo tyyli, siksi en antanut kahta eri hintaa.
                                                Kaikki ostajat eivät nimittäin osaa arvosta yhtään sitä, että vanteet on aidot BBS:t, eikä mitkään Ropparista ostetut.

                                                Comment


                                                  Sanosin että jos saat sen 11.9k ilman bebsejä liikkestä, niin ota rahat ja juokse. On niin rutkasti kilometrejä, ettei pertti perusostaja tuota osta pois. Ja muutenkin tuon hintaluokan autoja harva ostelee yksityiseltä ja suoralla rahalla.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja rissaspena Näytä viesti
                                                    Sanosin että jos saat sen 11.9k ilman bebsejä liikkestä, niin ota rahat ja juokse. On niin rutkasti kilometrejä, ettei pertti perusostaja tuota osta pois. Ja muutenkin tuon hintaluokan autoja harva ostelee yksityiseltä ja suoralla rahalla.
                                                    Vaihtotarjous oli tuo 11900e.

                                                    Comment


                                                    • Kummallinen rengas valinta tässä quattrossa.. Mainitaan lisätiedoissa.

                                                      http://www.nettiauto.com/audi/a6/4456740

                                                      Comment


                                                        Sanoisin, että 8ke:n autosta ei kannata pyytää 14ke.

                                                        Comment


                                                          Taitaa olla torseni soosina melko vikkelästi. Ei tulisi kyllä mieleenkää moinen.

                                                          Comment


                                                            Eikö esp + abs ala jo näyttämään vikakoodia mittaristossakin tuommosella epärengastuksella? Ainakin mun ex avantti huuteli aikanaan kun oli eripari renkaat. Vai oisiko kuitenkin käynyt typo ja takana on 245/35, toivottavasti.

                                                            Comment


                                                              Taitaa olla torseni soosina melko vikkelästi. Ei tulisi kyllä mieleenkää moinen.
                                                              Nyt ei ymmärrä, miksi???

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X