Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Audiclub.fi sivustolla/foorumilla on huoltokatko lauantaina 22.3. n. klo 18-21. Huoltokatkon aikana keskustelufoorumi ja Audiclub.fi sivusto ovat poissa käytöstä.
En tiedä, mutta eripari renkaat on quattroon laitettu, edessä 225, takana 245, eli jommat kummat menee vaihtoon ja toivottavaa olisi, ettei ole aiemmin ajettu tuommoisella rengastuksella.
Sen verran tuosta S6:sta vielä (vaikken ole koko autoa nähnytkään) että johan siinä on 12 vuotta ikää. Tuon ikäisessä autossa ratkaisee yleinen kunto jo paljon enemmän kuin kilometrilukema. Omalla on ajettu hyvin pian 260tkm eikä natise vielä ja kulkee kuin kiskoilla. Laatikko vinkuu nelosella ja kansipahvit vaihdettiin viime kesänä mutta nämäkin on aivan mahdollisia vikoja jo 150tkm ajetussa. Kilometrejä ei muutenkaan voi päätellä juuri mistään.
Minusta näinkin kestävässä ja laadukkaassa autossa kuin C5 nyt on, ainoa merkittävästi kuluva osa on maalipinta. Olettaen tietenkin että autoa on huollettu ja ylläpidetty kunnolla. Että sinänsä tuolla kilometrilukemalla ei ole minusta merkitystä muuta kuin myyjän rehellisyyden/kusetuksen mittarina. Jos autoliikkeelle pystyy jotenkin todistamaan että heidän rivissään olevasta autosta on ruuvattu x määrää kilometrejä pois niin tuntuva hinnanalennus on varmaan aika selviö, ei se autoliike niitä kilometrejä ole välttämättä ruuvannut vaan voihan se kusettaja olla joku edellisistä omistajista.
Tuo tuli nyt haettua. Noista kilometreistä. Luku joka mittaristossa on, niin vastaa auton kuntoa. Tai sitten on vaan hyvin säilynyt 500tkm ajettu ässä.
Onnea hankinnasta. Malli on joka tapauksessa hieno, kunto selvinnee aika pian kunhan saat muutaman sata kilometriä alle. Muutaman pointterin pystyn antamaan kun on tarkistuslista vielä tuoreessa muistissa, sattui tuohon omaan likimain kaikki tyyppiviat sitten minun korjattavakseni.
Tämä oli melkein kymmenen vuotta mulla. Tuotu heti tuonnin alettua (autokauppa toi ja verotti). Silloin kilpiä _ja myös ajolupaa_ joutui odottamaan kymmenen viikkoa.
Lähti pohjoiseen pyyntihinnalla 5000 e.
Ostajilla oli toisena vaihtoehtona tällainen varsinainen suomi-auto. :)
Alkuperäinen kirjoittaja Timpe85 Näytä viesti
Valehteleeko mun silmät vai onko tuossa vaihdekeppi/kojelauta härmässä (kuva 9) ? www.nettiauto.com/4500667
Miten, oi miten voi olla niin hankalaa iskeä johonkin väliin tekstiä pilkkuja ja pisteitä?
Niin mihin kohtaan tässä haluttaisiin pilkku ja eikös tuo kysymysmerkki ole ihan validi virkkeen päättämismerkki?
Mikä siinä on että kun revitään kyljistä tai perästä ne merkit, niin miksi ne pitää aina liimata kiinni jonnekin päin sisustaa? Eikö niitä voi vaan paiskata roskiin jos niitä ei oikealla paikalla halua pitää.
Luulenpa että tuon replikan osalta sääntö 80/20 osuu oikein hyvin kohdalleen, arvolisäystä tuolle perus .15 te:n vekottimelle on tullut 10 te näitten editointien johdosta, ei siitä osasta saa kuin 20 % kotiin eli auto voisi oikeasti vaihtaa omistajaa 17 te:n hinnalla ? Vaikka voinhan minä olla tälläkin kertaa väärässä. :-)
25 donaan saa jo sentään loppusarjan B7 2.0 TFSIQ:tä kotiin.
Tyylitajua ei, mutta näkyvyyttä kyllä. Olen nähnyt tuon virityksen luonnossa, saksalainen olisi sanonut: "argh, augenkrebs!" (auts, silmäsyöpä) mikä mielestäni kuvaa parhaiten aistimusta.
Mulla saattaa olla tuosta samasta autosta ihan paikan päällä ja elävänä ihan itse otettu kamerakännykuva. Oltiin Tartossa töissä joskus 2007 - 2008 kieppeillä. Oli niin ruma, että oli pakko oikein erikseen pysähtyä ottamaan räpsy.
Edit:
Löytyi. Loppuvuodesta '08 on näköjään oltu paikanpäällä.
Comment