Mä vielä tohon b6:ten hinnoitteluun - onhan toi linkattu etuveto ihan h---tin kallis. En ikinä maksais. Jos joku viisnumeroisen laittaa etuveto 96kw 1.9stä mulle tassuun niin saa vielä täyden tankin naftaakin kaupantekijäisiks ja taputan selkään ja tarjoan pullaa. Ja oma on paitsi vuoden (2000€?!) uudempi ja siihen sentään tehty esim. kytkin+vp ja alusta mitkä tossa linkatussa molemmat kilsojen perusteella piakkoin edessä.
Ja 1.9tdiq on yhdistelmänä hemmetin kallis muuallakin. Meinaan yleensä jos horst tai åke osti diisselin ja q:n niin osti sitten 2.5tdin ja sitten näillä metreillä se nelos tdi onkin se jonka yläkerta on jotenkin hereillä. Jos mä 1.9 tdiq b6:ta hakisin niin tämän voorumin autonmyyntiosiossa oleva Ekin laite ois mun listoilla aika korkeella...
Ja 1.9tdiq on yhdistelmänä hemmetin kallis muuallakin. Meinaan yleensä jos horst tai åke osti diisselin ja q:n niin osti sitten 2.5tdin ja sitten näillä metreillä se nelos tdi onkin se jonka yläkerta on jotenkin hereillä. Jos mä 1.9 tdiq b6:ta hakisin niin tämän voorumin autonmyyntiosiossa oleva Ekin laite ois mun listoilla aika korkeella...
Comment