Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viesti
    ....
    C5 avant
    ....
    Eikös toi oo kuiteski B6 ;)

Comment

• Oho, kappas niin olikin, no vanhaa muotoilua ja yhtä möhkö :D

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja viinikka
        Ja yksi miinus on myös torsenin puuttuminen ;) no kai haldexillakin pärjää :)
        Moiseen sodanlietsontaan ei pitäisi lähteä ollenkaan mukaan, mutta toistaiseksi omat kokemukset torsenista on vähemmän mieluisat, kuin haldeksista. En pidä siis vikana ja väittäisin pärjääväni.. =)

Comment

On tainnu tulla näppäilyvirhe tai autossa on jotain kalliimpaa rikki:

http://www.nettiauto.com/audi/a5/4472507

Comment

• Kyllähän tuo taas näyttäs siltä, että ei oo todellinen ilmotus. Auton kuvatkaan ei oo suomesta.

Comment

• Hassu puhelinnumero tossa A5 ilmossa.
              Hinta nyt ei ole mitenkään poikkeuksellisen halpa, kun autoliike myy about 4te kallimmalla.

Mut tosiaan ei aivan luotettavimmasta päästä ole noi yhteystiedot.

Comment

• Hassu puhelinnumero tossa A5 ilmossa.
                Mutta eikös tuo kuiteskin voisi olla lankapuhelinnumero,
                Lahden suunnalta silloin vaikuttaisi kyllä... muuhun en
                ota kantaa...

Comment

• Jaa en tienny, että Lahden lankanumeroissa on 8 numeroa suuntanumeron lisäksi.

Comment

• Samannimiselle henkilölle löytyy kyllä myös gsm-numero Lahdesta....
                    tiedä tuosta muuten...

Comment

• Toi A5:en ilmoitus on muistaakseni ollut ja kauan, tai voi olla välillä ollut poikkeen, jotain hämärää siinä kumminkin on (?).

Comment

• Todella halpa B7 3.0TDI Quattro -> http://fin.auto24.ee/used/949796

Comment

• Olisko se sitten tässä :) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/ne...l?id=154532252

Comment

• Kannattaisko lähteä merta edemmäs kalaan kun S4:ia on nettiautossakin useita kaupan, eikä tuo ole järin halpakaan?

Comment

• Nettiautossa ei ole yhtään punaista ässää!

Comment

• Punainen ässä on joulun jälkeen out! ;)

Comment

• Tulee se joulu ensivuonnakin ;) Kyllä tuo ässä kelpaa punaisenakin :P

Comment

• Olis oikealla vaihteistollakin.

Comment

• Nettiautossa 5kpl S4, eipä siis ole hirveemmin valinnan varaa. Suomen hinnoissahan nuo on tuolla saksanmaallakin kun lätkäsee 10 000€ veroa, mutta on ainakin varaa mistä valita :)

Comment

• Ja kun tuo itse niin pääsee itse valittamaan autoverosta ja saa itse mahdolliset autoveron palautukset tuosta 10.000 eurosta...

Comment

• ...ja saa myös itse hankkia useimmiten puuttuvat talvivarusteet...

Comment

• Siitä halvalla ässä. :D

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=capnmyxtgxw1

Comment

• vermutlich Steuerkette gerissen
                                              Hmm, jakopää vammainen?

Comment

• Ostakaa Volovo

Comment

• Kennelläkään kokemuksia tästä yksilöstä? http://www.nettiauto.com/audi/a6/4477620 tai onko kukaan kerennyt käydä kattomassa tuolla liikkeessä tätä.

Kuvissa ulkoa päin aika virheettömän näköinen, sisäkuvista katottuna penkeissä pientä jälkeä!

Comment

• Ai samperi, mulla onkin hakusessa A6 ja juuri tuolla 4.2 koneella :)

Comment

• itsellä ollu vaihtoehtona jos ei sopivaa S6:sta löydy.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Asi
                                                        Eikö tuo 1599€ oo jo vähän liikaa tollasesta? :)
                                                        "1 450 € (14 320 €)"

Tuo 14320€ oli silloin kun itse katsoin tuota, lievä näppäilyvirhe kenties :D

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja hoff4 Näytä viesti
                                                          Hmm, jakopää vammainen?
                                                          Juu kyllä eli suora suomennos, "luultavasti jakoketju rikkoutunut". Eikös tuossa ole kuitenkin hihnat?
                                                          Edit: Onkin näköjään ketjulla
                                                          Viimeksi muokannut wolf74; 23.12.2011, 08:39. Perustelu: Korjaus

Comment

• Tuota.. tuo aiemmin mainittu punainen rs6, olisikohan minkälainen ostos? Huollettu sitä kuulemma on oikeen isolla kädellä mutta esim. ahtimet ovat alkuperäiset... Mikäli joku tuosta enemmän tietää niin yv-laatikko on auki.

Olen saanut jo erään klubilaisen toimesta hieman painostusta tuon hankkimiseen;) mutta olisi kiva tietää mihin kätensä työntää.

Comment

• Mä oon ainakin tällä kertaa syytön kaikkeen painostukseen. Olikos se nyt niin että ässä ostetaan järkisyillä... Mites se logiikka taipuu ronsun kanssa? ;)

Comment

Working...
                                                              X