Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mun muistaakseni jostain lukeneena hinta olisi ollut 680 000mk 1992 vuoden audi S4:lle. 200 20v maksoi 1990 480 000mk joten kait se ässä on kalliimpi.
Tekniikan maailman nettisivuilta löytyvästä vuoden 1992 autotietotaulukosta selviää, että 1.10.1991 päivätyssä Audin hinnastossa 100 S4 quattrolla on ollut hintaa 438 000 mk. "Coupe quattro 20 V S2" on 399 600 mk.
Seuraavana vuonna hinnat ovatkin sitten pompanneet aika lailla, 3.11.1992 päivätyssä hinnastossa S4 on 521 000 mk ja S2 508 000 mk.
Kuinkahan hirveästi noita Ur-S4:sia Suomessa nykyään on kun Nettiautossakin on tällä hetkellä 26(!) autoa kaupan. Jonkin sortin teiniauto siitäkin on tullut.
Eipä noista nettiauton Ässistä kauheen moni hirmu ihmeelliseltä vaikuta. Moni yrittää kaiketi myydä sopivasti ennen kuin pitää kaivaa kuvettaan ylläpidon nimissä.
Eipä noista nettiauton Ässistä kauheen moni hirmu ihmeelliseltä vaikuta. Moni yrittää kaiketi myydä sopivasti ennen kuin pitää kaivaa kuvettaan ylläpidon nimissä.
Arvon Moderaattori Rantalalle. - Toki tiedän ettei halpoja kilometrejä varmaan koskaan ole. MUN mielestä (ja muutaman Audin kokemuksella) tuo päälle 200k-300k väli on juuri se maaginen matka, jolla autoon saa uhrata ison kasan euroja kuluviin osiin.
Miten 16" vanteet liittyy tuohon mun aiempaan kommenttiin?
No eikö tuossa mun ekassa kommentissa ollut selityskin?
Heikki aiemmin kummasteli suurta Ässien määrää nettiautossa. Ja minä arvelin että moni Ässän omistaja koettaa päästä eroon nyt ennen kuin saa alkaa uusimaan kulutusosia vähän enempi kuin aiemmin.
Rantala voi unohtaa tuon ihmeellisyys jutun jos se noin alkoi vaivata:)
Eikös lampi vaikuta täälläkin?.. Pistähän Pasi autosta videota, jos sattuu löytymään. Yksi jannu haluaa nähdä:D
Kyllä hän taitaa. Suht pirteästi ainakin vartin päästellyt tuolla pelillään. En aivan -87 Micralla pärjännyt, kun risteykseen ilmestyin samaan aikaan. Tiedä sitten mistä johtui?
Comment