Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Heh, tulee mieleen se M.Kivisen sketsi kassasedästä joka yllätysesktoriksi ottaa hetkeksi rintavarustuksensa näkyviin paidan sisältä ...... tuossa myynti-ilmo sisältää rekkahymyn. :-)
Kertoo sentään, ettei kuvan auto. Sinällään melko turha tehdä ilmoitusta, jos ei saa kuvia samaan aikaan laitettua esille. Odottaisi mielummin kun setti koossa.
Verhoilu/istuinsuojat on ainakin aikanaan ns. Saabin plyysin nimellä kulkenutta kangasta. Hieman penkin korkeussäätökahvasta päätellen kuitenkin Audin omat penkit.
Yritin, mutta kaikilla ei vaan aina lähde. Laittoi myyjä vielä ihan erikseen sähköpostiakin, josta en tosin päässyt ollenkaan jyvälle, mitä yritti sanoa.
Aivan Turbo^T!!
Luin monta kertaa huolellisesti ilmoituksen, ei lue missään että moottori olisi vaihdettu.
Vai tarkoittaako hän "vihna" vaihdettu 30tkm sitten että samalla moottori olisi muuttunut v6:ksi??!!
Yritin, mutta kaikilla ei vaan aina lähde. Laittoi myyjä vielä ihan erikseen sähköpostiakin, josta en tosin päässyt ollenkaan jyvälle, mitä yritti sanoa.
Verhoilu/istuinsuojat on ainakin aikanaan ns. Saabin plyysin nimellä kulkenutta kangasta. Hieman penkin korkeussäätökahvasta päätellen kuitenkin Audin omat penkit.
Toi b6 on "saksa s-line" kun ulkopuolen paketti puuttuu. Lisäksi puuttuu ainakin vakkari ja luultavasti siten ajotietokonekin. Ja mun mielestä vajaavedoksi kallis. Kilsat on kyllä suhteettomankin kivat joskin ratin ja kepin kulumien vertailu omaan 300 ajettuun vastaavaan... No joo have it your way. Mä kaipaisin tosiaan jonkun hyvän selityksen diisselin 20tkm/vuosi kilsoille. Se cruisen puute? :D
Sama mieltä ee-2:n kanssa. Miksi ostaa dieselina jos ajaa niin "vähän" vuodessa. vetää epäileväksi aina kun välillä on naurettavan vähän ajettu tiisseli myynnissä. IMHO.
Toi b6 on "saksa s-line" kun ulkopuolen paketti puuttuu. Lisäksi puuttuu ainakin vakkari ja luultavasti siten ajotietokonekin. Ja mun mielestä vajaavedoksi kallis. Kilsat on kyllä suhteettomankin kivat joskin ratin ja kepin kulumien vertailu omaan 300 ajettuun vastaavaan... No joo have it your way. Mä kaipaisin tosiaan jonkun hyvän selityksen diisselin 20tkm/vuosi kilsoille. Se cruisen puute? :D
No sitä vähän pelkäsinkin...
Mitä ne ulkoiset S-line varusteet on?
Tuon näköinen etupukuri ainakin... Eihän tossa korissa ja padassa kilsat tunnu jos on huolta pidetty, mutta tosiaan itselläkin vuoden vanhempi ja yli tuplat tuosta menty ja tosiaan saksassa kertyy kilsoja vielä enempi kuin suomessa.
Esim. tollanen tulis ruottista aika kivasti alle 12k€... Vastaavat varusteet mut nelikko.
En ite ihan suorilta kuitenkaan tyrmäis vähemmän ajettua saksantuontia, ainakaan näkemättä sitä ja tietämättä minkälainen historia siitä on tiedossa. Ratti ja nuppi alkaa kiillottua jo noillakin lukemilla, varsinkin jos autolla on ajettu vähemmän pitkää matkaa, ts. pyöritelty nurkissa ja vaihdettu vaihteita ahkerasti.
S-line ulkopakettiin kuului B6:ssa muhkeamman etu- ja takahelman lisäksi pulleammat ovien alalistat, ja avantissa kattospoileri ja sedanissa pieni takaluukun päällä oleva lippa.
En mä toki suoraan tyrmäisi, varoitin vain kun omaan nenään tuntui jännältä. pahoittelen mutuilusta aiheutunutta mielipahaa. Varustelu (cruisen puute ja parkkitutkat) kyllä viittaa kaupunkikäyttöön joten saattaa selittää vähäistä lukemaa.
Silti 15.5k etuvedosta vai 12k 70tkm enemmän ajetusta nelikosta? Ei pitäis olla vaikea valinta... (ihan näin etuvetokuskin suulla sanottuna). Mun järjellä B6 1.9tdi etuvetoavantin hinta pitäis olla lähempänä 10 kuin 15:ta ihan sama mitkä hilut ja kilsat. Kyllähän toi 1.9 jaksaa vetää helposti 500tkm jos vain huollettu jossain järjessä ja halpa korjatakin, joten ei niitä kilsoja liikaa kannata tuijottaa.
En mä toki suoraan tyrmäisi, varoitin vain kun omaan nenään tuntui jännältä. pahoittelen mutuilusta aiheutunutta mielipahaa. Varustelu (cruisen puute ja parkkitutkat) kyllä viittaa kaupunkikäyttöön joten saattaa selittää vähäistä lukemaa.
Jos viittasit allekirjoittaneen kommenttiin, niin ei siitä mielipahaa tullut, eikä sellaista ollut tarkoitus viestittää rivien välistä. Oman pirssini ostin ikäisekseen vähän ajettuna, joten hiukan ehkä oma lehmä ojassa kirjoittelin. Ylipäänsä ei pidä tuijottaa liikaa vain sitä mittarilukemaa, oli se sitten ikäisekseen vähän tai paljon, yleiskunto vrt. hintapyynti sanoo jo paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2
Silti 15.5k etuvedosta vai 12k 70tkm enemmän ajetusta nelikosta? Ei pitäis olla vaikea valinta... (ihan näin etuvetokuskin suulla sanottuna). Mun järjellä B6 1.9tdi etuvetoavantin hinta pitäis olla lähempänä 10 kuin 15:ta ihan sama mitkä hilut ja kilsat. Kyllähän toi 1.9 jaksaa vetää helposti 500tkm jos vain huollettu jossain järjessä ja halpa korjatakin, joten ei niitä kilsoja liikaa kannata tuijottaa
Tässä olen hyvinkin samaa mieltä, en ottanut itse asiaan kantaa, koska q-kuskien kanta tällä foorumilla tiedetään jo. ;)
Onko tästä ässästä mitään tietoa kenelläkään? Sukulaismies sai ässäkuumeen ja ajatteli vaihtaa Nissanin pois.. Muistelin, että olisi ollut myynnissä kyllä jo pitkään. http://www.nettiauto.com/audi/s6/2746055
Tuo UrS6 on ollut myynnissä jo parisen vuotta, mikähän on kun ei kellekään kelpaa...
Itsekin aikanaan tuosta mailitse kyselin, muutamia "pikkuvikoja" siinä taisi ainakin silloin olla. Käsitykset vaihtohinnasta silloiseen A4:n eivät osuneet kohdalleen, niin homma jäi siihen.
Joskus tuollaisia autoliikkeiden kovahintaisia ikuisuusmyyntiautoja selittää se, että myyjä pitää auton itsellään käyttöautona. Ei siis oikeasti ole myynnissä. Ei välttämättä päde tähän autoon, noin vaan yleisesti.
Comment