Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mitä raati sanoo tälläisestä vaggilaisesta? http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/3422124
Ulkopuolelta ainakin siisti, mutta onko noilla kilometreillä odotettavissa jotain yllätyksiä/kalliita huoltoja? Jakopää näyttäs olevan tehty, mut mites kauan esim turbo kestää? Vähän Seatin Leoneja kans kattellut samalla 1.8t koneella, niin siinä lienee sitten samat ominaisuudet.
Mitä raati sanoo tälläisestä vaggilaisesta? http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/3422124
Ulkopuolelta ainakin siisti, mutta onko noilla kilometreillä odotettavissa jotain yllätyksiä/kalliita huoltoja? Jakopää näyttäs olevan tehty, mut mites kauan esim turbo kestää? Vähän Seatin Leoneja kans kattellut samalla 1.8t koneella, niin siinä lienee sitten samat ominaisuudet.
Näkyy olevan työkaverin auto. Asuu samoilla kulmilla kuin minä.
Ei kai tuossa ihmeempiä, vanha volkkari on aina vanha volkkari. Jos tuommoista haluaa, niin miksei tuo olisi ihan ok vaihtoehto. Autoa pidetty ihan asiallisesti, eikä sillä turhia revitelty. Kaveri on niin sanotusti jo aikuinen. Vaikka tuo vaihdokkitarve ei ihan siltä vaikuta.
Kaveri on tosiaan etsimässä talveksi nelikkoa japskiautoista, joten siksi myy tuota volskia.
Sitä en itse ymmärrä, mutta kuka tahtoo mitäkin.
Tuo myyjä ihan tavallinen kaveri, ja tietää jotain autoista itsekin, joten soitto hänelle varmaan valaisee asiaa.
Ja jos turbohuolia pelkää, voi ostaa turbottoman auton :-)
Näkyy olevan työkaverin auto. Asuu samoilla kulmilla kuin minä.
Ei kai tuossa ihmeempiä, vanha volkkari on aina vanha volkkari. Jos tuommoista haluaa, niin miksei tuo olisi ihan ok vaihtoehto. Autoa pidetty ihan asiallisesti, eikä sillä turhia revitelty. Kaveri on niin sanotusti jo aikuinen. Vaikka tuo vaihdokkitarve ei ihan siltä vaikuta.
Kaveri on tosiaan etsimässä talveksi nelikkoa japskiautoista, joten siksi myy tuota volskia.
Sitä en itse ymmärrä, mutta kuka tahtoo mitäkin.
Tuo myyjä ihan tavallinen kaveri, ja tietää jotain autoista itsekin, joten soitto hänelle varmaan valaisee asiaa.
Ja jos turbohuolia pelkää, voi ostaa turbottoman auton :-)
Ei myyjän suhteen ollut mitään pelkotiloja, ajattelin vaan että miten noi "vanhat" volgit yleensä pelittelee, ja mikä on "paljon ajettu" :)
Alkaa se autokuume taas nostamaan päätään. Tilaakin olis vaihteeksi kiva olla ja tässä nyt olis aika pitkälti kaikki tarvittava. Laatikko vaan sais olla mallia tomaatti...
Ihan asiallisen oloinen ilmoitus. Tuntuu vain joskus ottavan aika paljon aikaa tuo auton myyminen... Mutta tässä tänävuonna kun olen urssin ja passatin hävittänyt niin eipä niistä kummastakaan kovin montaa kyselijää ollut. Olisikohan ollut alle 10 ja kattomassa kävi vain pari. Ja silti meni kaupaksi :)
Mutta jos jotain pitäisi parantaa niin omaan silmään ei oikein sopinut noissa kojelautakuvissa tuo kännykkäteline?, että ehkä se pois jos nätisti lähtee ja uudet kuvat ilman sitä tilalle ;) Sitä en sitten tiedä miten se muiden silmää häiritsee...
Tero, Oliskohan yleensä se että kansalaiset hakevat autonsa ennemmin autoliikkeestä.
Silloin se oma vaihdokki menee sujuvasti ja vekseli vaihtuu yhtälailla. Talvella kun möin edellistä kolmosta, niin kyselyjä taisi olla kolme n.2kk aikana. Meni sitten vaihdokkina ja kun olivat siitä pienet kiveniskemät meikanneet, niin katosi muutamassa päivässä jonnekin.
Tero, sain oman A3 -03 myytyä pari viikkoa sitten. Oli myynnissä 3kk. Ensimmäinen joka tuli katsomaan osti sen pois. Kyselijöitä taisi olla tasan 2 (joista toinen oli ostaja). Ellei jälkikasvua olisi tullut pari kuukautta sitten olisin itse tullut hakemaan autosi pois. Oikein näpsäkän pelin näköinen ja värikin olisi mieleen. Nyt joutuu hakemaan uuden A4 saksasta.
Piirsin tänään nimen Audi A1:n tilaussopimukseen. Tämä auto kannattaa ostaa nyt minulta suoraan eikä jäädä odottamaan sitä että se on monta tonnia kalliimmalla autoliikkeessä.
tässä varmaan moni ihmettelee, mikset sitten vaan vie sitä liikkeeseen? ei ainakaan kuviteltuna ostajana tule itselle tuosta mitään ajatusta.
yhtä turha maininta, kuin ne "ei myydä rahapulassa" ynnämuut kommentit.
Muutens siisti ilmoitus ja nätti auto. ei varmaan vaan ole ostajia..
Comment