Melko rohkealla hintapyynnöllä varustettu S2: http://www.nettiauto.com/audi/s2/2982317. Mun mielestä 20.000 € on aika paljon rahaa vaikka kyseessä olisi RS2, saati sitten kun kyseessä on tusinamallin S2. Tai sitten mulla on Audi-sivistyksessä aukko ja Ace Competition on joku ultraharvinainen erikoismalli.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nettiauto yms -thread
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viestiYhtää Lamboa halveksumatta, tuo on helvetin ruma! Ehkä jonku silmään kaunis. Vanhan Countachin ku sais.
Vähän sama homma kuin ekaa kertaa näin Aston Martin Lagondan livenä, perhana että oli hyvän näköinen vaikka kuvissa näyttää melko kauhealta laatikolta..
Comment
-
Onhan tohon aika paljon palikkaa vaihdettu, ace competition on muuten viripaja mistä toi nimi tohon on mukaan ympätty.
Comment
-
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/ca...rs4/bhmll.html RS4:sta Latviasta, siitä jollekin jos uskaltaa.
Comment
-
Audi A4 2.8 quattroa ostamassa(nettiautossa myynnissä)
Olisin bemaria tuohon linkin Audiin vaihtamassa.
http://www.nettiauto.com/audi/a4/2986652
Onko kellään tietoa kyseisestä autosta?Viimeksi muokannut Hartsi; 31.12.2009, 18:30.
Comment
-
Jakkarat on kyllä hienot. Kuvien oton välillä on vanteet vaihtuneet. Itse kyllä tutkisin tuon auton tarkkaan ennen ostopäätöksen tekemistä, kuvista ja myyntipuheista tulee jotenkin sellainen fiilis että nyt ei olla ihan niin helmen auton kanssa tekemisissä mitä annetaan ymmärtää. Ja mitä hintaan tulee niin eikös tuohon rahaan saa myös facelift-B5:n? Kovin kaukana ei taida olla edes B6:t jos muistan niiden hintatason oikein.
Comment
-
Tarkoitus on tutkia tarkkaan Audi.Juu nuo 16" alkuperäiset vanteet kuuluvat kauppaan.Ja hintahan on tietysti liikkeen pyynti.Olen kyllä kahlannut netin ilmoitukst läpi..Pitäisi löytyä manuaali,quattro,ilmastointi,sport penkit(mieluiten nahat) ja ei nyt ihan pienimmällä moottorilla.Ja plussaa tietysti että sais työnnettyä bemarin väliin..Viimeksi muokannut Hartsi; 31.12.2009, 22:58.
Comment
-
Jep, väliraha on se mikä autokaupassa on ehkä se tärkein asia. Siihen kai perustuu Korsumäen autonkin olemassaolo. :)
Audin kutoset ei ole monen mielestä bemarin veroisia ja moni täälläkin ottaa mieluummin pienemmän tilavuuden turbokoneen V6:n sijaan. Hyvänä puolena tuossa on kyllä se että kone on 2.8 eikä 2.6, on sentään vähän puhtia vaikka 174 hevosella ei kuuhun mennäkään. Kulkua on saman verran kun 1.8T:ssä lastun kanssa vaikka kulutus lienee 15% suurempi vaparissa.
Moni täällä on myös OEM-henkinen ja nuo etuvalot voi saada hylkimisreaktioita. Touhutonni lienee hyvä pitää taskussa vaikka sinänsä tuossa ei mitään kallista special-tekniikkaa olekaan.
Pelimies hankkii S2 Avantin. :)
Comment
-
nettivaraosasta bongattu
lowraideri, joku myy sun vanteita, kannattaa pitää silmällä että ei häviä alta:D? Dahlbackin rakentamat vanteet?:D Hintaakin on....
Comment
-
Ei oo päästy Teemun kanssa kaupoille noista vanteista ekaan puoleentoista vuoteen.
Dahlback on tehnyt noi Bemarin jaolta Audin jaolle. Taitaa olla abaut samoissa hinnoissa jos lähtee kysymään Dahlbackilta sarjaa.
Noita ei ole koskaan tehty 5*112.
Mullon tollasetKIN nyt työn alla, en mä noita CHita kaipaa =)
Comment
-
Ai mä luulin että noissa kuvissa oli Jannen risa:D dou'h. Mikäs nuo erottaa perus CH:sta? Eikö niitä saanu 10" leveenä 112 jaolla?
Mullon tollasetKIN nyt työn alla, en mä noita CHita kaipaa =)
Comment
-
-
Ville, en ostanu oman kylän vanteita, en edes tiennyt et sellaiset oli tarjolla.
Tilasin omani eBaysta "alu-mann" nimimerkiltä. Kaveri myy enemmänkin vanteita. Hänellä on ilmeisesti jonkin sortin vanneklinikka.
Minä pyysin nuo vanteet omilla mitoilla, ja rattaat tuli kuukaudessa toiveen esittämisestä / maksun suorittamisesta.
Felgenklinik Sauerland
Teemun oma risa kuvissa. Ostin mä noi Lemmarit sentään Teemulta.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiOT
Kuvittelenko, vai oliko tämä topic tänään jossain kohtaan Esson Baari osiossa? Ja nyt taas täällä Verkosta bongattua.
Comment
-
Comment
Comment