Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kerättyä muuta...
Collapse
X
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=egcXvqiho4w
http://www.youtube.com/watch?v=Noq_oR1a0gs
Molemmat parhautta. :)
Comment
-
http://www.specialfalgar.fi/kuvagall...a-kuvia-4.aspx
Tuli vanteita katseltua Special Fälgerin sivustolla ja osu tämä Audi silmään.
Varsinkin omistajan nimi on kohdillaan ;)
Comment
-
Jos ette ole vielä huomanneet niin Toyotalla menee huonosti.
Kaasupolkimet jumittaa, ABS-jarrut toimivat epäloogisesti ja nyt vielä tämä.
Sähköinen ohjaustehostin ei ilmeisesti siedä yhtään häiriöitä. Jälkiasennetut xenonit saavat ohjauksen sekoamaan.
Club Lexus: Urgent: Need help! Steering problem!!
Club Lexus: P/S Power Steering Went Out... (Ongoing Problems)
Ongelma videolla
Ei oikein herätä luottamusta nämä nykyiset elektrohimmelihyrysysyt. D:Viimeksi muokannut JTuhkanen; 12.2.2010, 01:16.
Comment
-
Jälkiasennetut xenonit saavat ohjauksen sekoamaan.
Comment
-
No ei mitenkään, ellei ole pahemman laatuinen bugi softassa. Tietysti jos sinne lyö piuhan päähän jotain piikkiä antavaa, niin ei se ECU varmaan tykkää.
Alkaa jotenkin rasittamaan mediassa nostettu keinotekoinen hulabaloo nykyautojen "jatkuvista vioista". Nykyautot on muka niin epävarmoja. Paskanmarjat, porukka vain on unohtanut mitä pommeja ne vanhat oli. Kyllä niissä enemmän vikaa oli. Se, että vanhassa autossa oli 20 vikaa, jotka ymmärsi ja uudessa autossa yksi jota ei ymmärrä, ei tarkoita uuden olevan vikaherkempi.
Toki nykyautot lopettaa menon helpommin kokonaan, kun vanhalla pystyi laskemaan menemään yhden pienen valon maksimissaan palaessa taulussa täysin risalla ABS:llä, suurin piirtein yhden pyörän jarrulla, kaikki valot pimeänä ja putkesta pukkasi mustaa.Viimeksi muokannut jasso; 12.2.2010, 11:49.
Comment
-
Väylät on nykyään aika vikasietäviä, töissä on nähny aikamoisia house of horror kuvia toimivista ratkaisusta jokapäiväsessä elämässä ja sanotaanko että kun normaalisti pitäis olla nättejä neliskanttisia palkkeja skoopissa, niin nuo muistutti jotain himalajan vuoristoa (ei missään nimessä ollu kanttiaaltoa) :) ja silti väylässä "näytti" olevan kaikki ok.
Kaikkea kivaa se differentiialisignaali saakin aikaa :D
Tuo selkeästi näyttää siltä että joku laiteohjain on vain saanu jotain semmosta dataa, mitä se ei osaa käsitellä... Windowsmailmassa tästä yleensä seuraa ohjelman kaatuminen tai bluescreen, tämä vain ei ole oikein tommosissa mobiileissa ratkaisuissa sallittua, vai miltä tuntuu, että auto resetois kesken ajon autobahnilla 200 vauhdeis (vaikka ei tuo autosteering varmaan hyvää jälkeä saa aikaan)
Comment
-
Paskanmarjat, porukka vain on unohtanut mitä pommeja ne vanhat oli. Kyllä niissä enemmän vikaa oli. Se, että vanhassa autossa oli 20 vikaa, jotka ymmärsi ja uudessa autossa yksi jota ei ymmärrä, ei tarkoita uuden olevan vikaherkempi.
Oma kohtaisesti kun vertaan profiilin audia ja hj:ta, niin audi on jo "tietokone" vaikka onkin vuodelta -97, taasen kun hj:n virran tarve on perjaateessa hehkuissa pakkasella. Ei enään nykypäivän diisseleillä ajella jos laturi zippaa ja akku on tyhjä, toisin kuin vanhoilla diisseleillä.
Comment
-
Hä mitä? Pytyykö muka audillakin tekemään 2-pyörä ajoa? Jaahas pitääki omalla audilla kokeilla seuraavalla stuntti kiertueella. http://i242.photobucket.com/albums/f.../109439278.jpg
Esa seisoo kyljellä ja Make ajaa.
Comment
-
-
tuosta en tiedä, mutta jos laatikkoa ei kytketä vapaaksi tuossa, niin mun järkeen sammunu mootti lukittee etupyörät ja saa tehtyä kuskista matkustajan.
Comment
-
-
Tällaista menoa oli tuolla vaimokkeen nipponilla tänään. Auto kuin pakastin, lasit jäätyi nopeammin sisältä umpeen kuin ehti krapaamaan.
http://awdlaser.wippiespace.com/Audi/21022010020.mp4
Comment
Comment