Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Halpa kirjoitustaulu Wiin omistajille
Collapse
X
-
Kohtuu veikeä systeemi, vaikka itse olinkin hieman enemmän vaikuttunut tuosta headtracking-sovelluksesta. Hemmetin iso taustaprojektioscreeni ja tuollainen headtrackingiä tukeva ohjelma voisivat tarjota Jotain Ihan Muuta.
Ja tuohan ei siis rajoitu vain Wiin omistajiin, koska itse konsoliahan tuossa ei tarvita. Pelkkä ohjain maksaa n. 40 euroa.
Comment
-
Joo tuota headtracking juttua itsekin tarkoitin. Saas nähdä kauanko menee että pelit alkavat tuollaista käyttämään. Ihme ettei mikään firma ole tuollaista vielä ottanut käyttöön.
Voi saada Wii aika hyvän markkinaosuuden tuolla jos saavat pian pelejä markkinoille. Vaikkakaan se ei ole multihypersuper-pelikonsoli.
Comment
-
Onhan noita ollu olemassa jo pidempääki, tässä yksi ohjain.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3322
Comment
-
On Johnny Lee kyllä aika nero Wii-kikkojen kanssa. Voisi melkein itse koittaa tuota jos jaksaa. Muistaakseni Steven Spielbergin suunnittelemassa Boom Blox-pelissä piti alun perin olla mukana tuo headtracking-systeemi, mutta se taidettiin poistaa kehityksen aikana.Viimeksi muokannut Carpio; 19.4.2008, 15:31.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja trajanie Näytä viestiVähän OT mutta ihan veikeä keksintö tämä Xboxin "liikeohjaimen" hakkerointi myös.
Comment
Comment