Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tuosta A1 Quattrosta hiipi jotenkin takaraivoon ajatus siitä, että mahtaisiko Audi pyrkiä tuolla takaisin ralliin?
Tuollaisia pikkupurkkejahan ne kuitenkin nykyään enimmäkseen ovat. Ford Fiesta jne.. Näkisin tässä markkinaraon. Nuo quattro-tekstitkin ovat autossa niin kovin lähellä Ur-Quattron merkkien sijoittelua. Pieni valmistusmäärä ja rohkea nimeäminen A1 Quattroksi..
Eivät päätyneet vain ratkaisuun "Nyt vihdoin nelivetona, Audi A1 2.0 TFSI Quattro!".
Mielestäni tässä yritetään herättää nyt jotain suurempaa henkiin. Jokainen vähänkään B-ryhmän historiaa tunteva tietää mitä Quattro A1 tarkoittaa?
Ring any bells? Vai olenko vain toiveissa siitä, että rallista tulisi vielä mielenkiintoista TV-viihdettä?
Muistaakseni säännöissä on joku auton kokovaatimus, johon A1 lienee liian pieni. Fiesta, Sitikka ja varsinkin Mini ovat isoja autoja tuohon verrattuna.
Konsernissa VW panostaa WRC:hen varsin voimakkaasti, ja ralli on Audin brändiin liian junttiurheilua, joten tuskinpa rinkeleitä ralleissa ihan kohta nähdään.
Muistaakseni säännöissä on joku auton kokovaatimus, johon A1 lienee liian pieni. Fiesta, Sitikka ja varsinkin Mini ovat isoja autoja tuohon verrattuna.
Todennäköisesti muistelet sääntöä jossa vaaditaan auton minimipituudeksi neljä (4) metriä mitä A1 ei täytä.
2011 säännöissä ("S2000 WRC") tämä sääntökohta poistui joten tällä hetkellä tuon säännön mukaan siitä voisi tehdä WRC -kilpurin. (en ota kantaa muihin sääntöihin :)
[/OFFTOPIC]
Tuossahan on kyseessä photoshophahmotelma, etuvalot ovat esim. prikulleen samat kuin C7 A6sen täysledajovalot. Ja ottaen huomioon tuon leimauspäivämäärän "16.08.2011 ", niin sillon ollaan uumoiltu uudesta B9stä.
En väittäisi olevan väärin sanottu, jos tätä 2012 vuoden A4sen faceliftiä voisi jo kutsua B9siksi.
Jakoihan B6 ja B7 samat kylkilinjat. Vain keula, perä ja sisusta näkivät pieni uudistuksia.
Saman näkisin tapahtuneen tämän "B9"n kohdalla, josta nyt RS4nenkin julkaistaan. 8K-pohjalevyn B8 ja "B9" ovat muuttuneet ainoastaan samoista paikoista, kuin vanhan 8E-pohjalevynkin jakavat.
Resepti on sama: "laitetaan keula ja perä uusiksi, vaihdetaan ratti ja lisätään muutama alumiinikoriste sinne tänne, tuodaan tarjolle muutama uusi moottorin tehoversio"
Comment