Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tuo lohko on tutun näköinen, muutaman tuollaisen (valurautakannella tosin) oon joskus rakentanut.
edit: Ei ole kyllä todellista mitä työtä he tuossa pajassa tekevät. Vanteet.. olen sanaton.
edit²: Ja miten se BDA on sinne "piilotettu", ei muuten tavallinen ihminen ulkonäöstä osaa aavistaakaan :)
edit³: 180kW @ 8krpm, 245Nm @ 5380rpm =:O
Omasta varastosta löytyvät trendikkäät 20" vanteet, hyvällä pinnalla varustetuilla nokialaisilla.
noi taitaa olla ihan oikeeta puuta?
ei taida ihan joka tallista löytyä.
mäkelällä tehdään kyllä hienoa työtä kaikin puolin.
kävin lauantain hypistelemässä muutamia osia jotka ovat menossa mikkolan ex Quattroon harmi vaan kun osien omistaja oli ne jo sinne luvannut...
Juu, puuta ovat. Ei ole vielä itselle selvinnyt, missä autossa nuo on alunperin olleet. Ostin ne joku vuosi sitten tarkoituksena rakentaa kevyt hevoskärry.
Hieno auto. Voi vaan kuvItella mikä työmäärä siinä on ollut. Moottorivalinta jäi vaan vähän ihmetyttämään. Luulisi, että jokin muu pata, kuin korkealta ja kovaa laulava hihnaveto olisi tuollaiseen hotrodiin sopinut paremmin.
Varmaan padan pienuus oli yksi isoa asia. Tuosta saatiin vanhan padan näköinen, mutta jokin isolohko voisi paistaa silmään.
Kyllä tuo tyyli ja ammattitaito pistää haukkomaan henkeä. Uskomaton paja. Noista piirrustuksista näkee, että kaikki tehdään todella ammatitaidoilla ilmaan mitään ropaamista. Kunnon perusteelliset suunnitelmat tarkkoine piirustuksineen ja työvaiheiden selkeä raportointi.
Vaikken paljoa näitä vanhojen autojen projekteja ole netistä/muista julkaisuista seurannut niin kylläpä nyt vain katsoin kaikki kuvat läpi, kun jälki oli todella vaikuttavaa.
Olisipa itselläkin välineet, paikka ja ennen kaikkea TAITO tehdä jotain vastaavaa.
Jos tuollaisella voisi tienata hyvin tälläisessä paikassa, kun Suomi niin voisin sanoa että tuo olisi minulle unelma työpaikka.
A Mäkelän tapaan.. Eno vaihtoi ihan muutama kuukausi sitten itselleen tuollaisen A-Fordin, tosin ihan orkkiksen (entisöidyn), neliovisen vielä. Onhan siinä enemmän meininkiä kuin vaihdossa menneessä '41 Chevy Masterissa. A-Fordin vaihtamisen syy edellisellä omistajalla oli se perinteinen, piti saada uudempi ;-)
on muuten hienoja autoja entisöity tuossa firmassa. En ollut aikaisemmin kuullut koko pajasta. Pitää hattua nostaa kavereille jotka tekevät tuollaista työtä. Vois vaikka itsekin tehdä tuollaista jos olis taitoa ja mahdollisuus.
Comment