Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Q kelit

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Q kelit

RiSa saa kyytiä, kaveri ei välttämättä oikein hallitse tuota lumella leikkimistä.

http://www.youtube.com/watch?v=_mnSdSKeSsM

Olisipa tuollaiset kelit..

Ja tuollainen kärry :)

Comment

En itsekään ole mikään huippukuski, mutta tuo ei oikein hallitulta näyttänyt, tais vielä känkkää vetää siinä 50 sek. kohdilla. Ja mieluummin olisin auton ääniä kuunnellut tässä tapauksessa.

Comment

Toinen samanlainen video, kaiken lisäksi samalla musiikilla. Vanha pätkä tämäkin tosin jo on.

Comment

Harjoitus tekee mestarin. :)

Comment

nätisti tuossa ensimmäisessä videossa risa mönkii ojasta ulos. quattro :)

Comment

Todellakin, olisipa tuollaiset kelit!! Mukavalta se vaan näyttää vaikka välillä tuntuu vähän lipsuvankin..

Comment

Kyllä vähän teki pahaa kattoa tuota. 1.37 kohilla näyttää niinku kuvaajaki jäis alle.

Comment

Tää oli aika omatuntoa nostava pätkä.
                  Hienosti kuvattu ja kyhätty pätkä ja aivan kädetöntä kuskausta.
                  Ei perkele tätä ole voitu vakavalla naamalla tehdä. Tulee mieleen se
                  melkeen hyvin tehty rumpuklinikka-juttu joka saattais ensisilmäyksellä mennä täydestä.

Comment

Kuka perhana antaa Risaa tuommoiseen käsittelyyn?? Tai sit kuskilla on vaan liikaa rahaa.
                    Itse en 1.8TQ:lla antanut kenenkään muun kuin itseni leikkiä,nelikko kun ei pysähdy yhtään sen nopeammin kuin etuveto

Comment

1.04:stä eteenpäin juuri tuo ed. mainittu mahtava ojasta ulosmönkiminen, paras kohta koko videossa.

Comment

ärrkle kun tuon kirjoitin niin lähtipä sitten ensi kertaa kunnolla lapasesta aika samannäköisesti kun videossa "driftataan". Kohtalon iva tuntuu aina mukavalta. Vaikkei ollutkaan omalla autolla niin hävettää ajella kotinurkilla moisen jälkeen. Lapsi on terve kun se leikkii.

Comment

Tämä risakuski on historian huonoin venkuttaja. Ajaisi kunnolla, voi sitä sittenkin driftata, eikä näytä tuollaiselta onanoinnilta.

Comment

Taisi olla kesärenkaat alla, näytti pito niin onnettomalle.

Comment

voiko noin huono olla?

Comment

Mä ainakin oon näillä mun 4 vuotta ajetuilla kitkoilla

Comment

Working...
                                X