Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kovalainen McLarenille

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kovalainen McLarenille

    Kovalinen teki sitten sopimuksen McLarenille ja otti kuitenkin "kakkoskuskin" roolin... ei sillä että talli huono olisi, mutta mutta..

  • #2
    Noh varmaan 100 kertaa parempi juttu kuin työttömänä. Ei ne näytöt nyt niin mairittelevia ole olleet.

    Comment


    • #3
      Kyllä teki Alonso Heikille palveluksen. Toivottavasti laarenin senssit ei nyt mene vakoilujupakan takia ihan sekaisin...

      Comment


      • #4
        Olispa makoisaa, kun pystyis ajamaan samaan viisiin kun Hamilton. Mut kai ne siitä huolen pitää, että ei tuu tapahtumaan. Taitaa olla Lewis sen verran rakas poika Dennisille.

        Comment


        • #5
          Taitaa Denniskin siirtyä taka-alalle. Kunhan tosiaan tosta uudesta autosta tulisi vielä hyvä.

          Jos 2008:n auton suunnittelussa on käytetty ferrarin jippoja ja jos ne nyt joutuu pistää paketin uusiksi niin ei hyvältä kuulosta.

          Comment


            #6
            Toivotaan tosiaan että McLaren ei notkahda juuri tuon vakoiluhomman takia...Tämän sekä ensivuoden autossa on "ferrari" osaa,joten ensivuoden auto on varmaankin aika kiireellä tehty,ainakin osittain:( Toivotaan että auto olisi edelleen nopea ja varma.Saataisi kaksi mahdollista mestariehdokasta...Jos McLaren tipahtaa Ferrarin vauhdista niin voi tulla melko punavoittoinen kausi.Täytyy ihmetellä jos pystyvät tekemään nopean auton,nopeasti.

            Comment


            • #7
              Ennakkoasetelmissa McLaren vaikuttaa Rellua paremmalta paikalta Kovikselle ja jos vaihtoehtoina olisi ollut ikuinen kaukoidän lupaus eli Toyota tai työttömyys, niin tätä taustaa vasten McLaren on enempi kuin loistava paikka Heikille. McLarenilla myöskin on aina kohdeltu hyvin suomalaiskuskeja, toisin kuin Rellu-Briatoren leivissä ja ei pidä unohtaa sitäkään, että toistaiseksi jokainen suomalainen maailmanmestari on Laarenin leivissä ollut uransa jossain vaiheessa. Keijo tosin vasta mestaruutensa jälkeen. Nähtäväksi jää liittyykö Heikki mestarien joukkoon.

              Mennyt kausi kylläkin osoitti, kuinka arvaamatonta F1 on ja eipä enää kehtaa edes arvuutella tulevan kauden voimasuhteita. Kaikesta huolimatta veikkaan Heikin keräävän enempi pisteitä kaudella 2008, kuin 2007. Mestaruudesta vääntävät edelleenkin Ferrari ja McLaren, jos BMW ei ala pakkaa sotkemaan tai Williams tee jymy-yllätystä. Rellu vielä täysi mysteeri, saa nähdä pystyykö Alonso ruoskimaan vanhan luottohevosensa täyteen laukkaan.

              Mielenkintoinen kausi varmasti tulossa.

              Comment


              • #8
                Kyllä se Maklaareni ihan varmasti on kilpailukykyinen ens vuonna. Jos nyt alkukausi menee kuten jokainen aikasempi alkukausi mäkillä, poislukien edellinen, niin ne parantaa loppua kohti.
                Moottorit, renkaat jne on samat. Isoin muutos on luistoneston poisto, äärettömän hieno homma mun mielestä. Tulispa siis muutama vesikisa niin nähdään oikeet rattimiehet.
                Rellu nostaa tasoa, mutta kuinka paljon? Bemari nostaa tasoa, mahtaako tulla eka "rehellinen" voitto jo tänä vuonna?

                Siinä se sit taas oli. Uskosin, etttä erot hieman pienenee. Tulee tiukempaa kisaa varmasti.
                Uskon, että jos Ferrari vaan saa pidettyä edes tämän vuoden tasonsa niin Kimi on kova sana ens kaudella. Oppinu auton jo ja ne alkukauden viat on saatu korjattua.
                Oikeastaan ihan sama joutuuko Kovalainen kakkoskuskiksi. Uskon, että kyllä siitä ykköskuski tehdään jos pisteet antaa siihen syyn. Mutta nyt sen pitää vaan tehdä hommansa kunnolla ja pedata tulevia vuosia. Ei vielä ens vuodesta kannata liikoja odottaa.

                Comment


                • #9
                  Luistoneston poistuminen minua vähän arveluttaa tai ei siinä sinänsä mitään, mutta onhan nuo järjestelmät ennenkin olleet kiellettyjä, mutta silti ovat olleet enempivähempi käytössä moottorinohjaukseen ja muuhun elektroniikkaan piilotettuna.

                  Sinänsä siis jees, jos luistonestoa ei ole, mutta jo aikaisemmin vastaavassa tilanteessa on nähty, että jotkut (=kaikki) tallit kiertävät sääntöä sen minkä krkeävät ja kuka keksii parhaimman piilotetun luisteluneston, korjaa potin.

                  Toivon mukaan näin ei käy. Ekassa sadekisassa sitten nähdään mikä on tilanne.

                  Comment


                  • #10
                    toi pointti noissa sinetöidyissä standardi ecuissahan on juuri se ettei sinne ole mahdollista piilottaa mitään luistonestoa, ellei joku nyt sitten onnistu keksimään akseliin kiinnitettävää mekaanista sellaista :)

                    Comment


                    • #11
                      Miten tuo sitten kierretään niin onkin hienompi juttu. Moottorin elektroniikka kun on sinetöity, eli siihen ei saa enää koskea.
                      Samassa purkissa lienee myös laatikon softa. En nyt ole varma, mutta kyllä tuota varmaan on mietitty etukäteen.

                      Jäljelle jää jokin jarruihin perustuva luistonesto tms?

                      Comment


                      • #12
                        Uskoisin, että F1 suunnittelijat ovat melko nokkelia kavereita keksimään tapoja joilla säännöt voidaan kiertää. Pitäisin melkoisena ihmeenä, jos tulevalla kaudella ei käytäisi mitään spekulaatioita piilotetuista luistonestojärjestelmistä.

                        Comment


                        • #13
                          Eräs firma joka edelleenkin sponssaa mäkkäriä, teki ainakin muinoin softia mäkkärille alihankintana.
                          Silloin elettiin 90-lukua jä Häkkisen aikaa.
                          Silloin tuo firma teki mäkkärille luistonestosoftan, joka tuhoutui kisan päätyttyä.
                          Perustui momentin rajoittamiseen.

                          En todellakaan tiedä miten faktaa tämä asia on, mutta niin kuin aina, perustuu luotettavaan tietolähteeseen ;)

                          Kyllä ne edelleenkin saa tuon varmasti jollain tasolla kierrettyä. Siitä pitää kehittää lisäksi vielä sen sortin värkki, ettei näy liiaksi läpi.

                          Comment


                          • #14
                            Kovalaisen kannalta ehkä parasta mitä voi edes odottaa.
                            Muuten niin "snobi" tallissa ei ole heinähatut pärjänneet. Siitä Dennis on pitänyt huolen vuosien saatossa.
                            Tulee mielenkiintoinen vuosi, sillä Heikki ei edusta millään lailla mäklaarerin imagollista " tyyppiä ".
                            Onneksi Heikki on rattimies!
                            Viimeksi muokannut RS_2; 24.12.2007, 00:53.

                            Comment


                            • #15
                              Jokainen talli saa ensikaudella mikkisoftan ecun käytettäväksi jota eivät itse voi muokata. Joten ihan niin helppoa ei luistoneston piilotus ole.

                              Comment


                              • #16
                                Onks siinä Ctrl - Alt - Del näppäimet, että saadaan autot joskus lähtöruudusta eteenpäinkin?

                                Comment


                                • #17
                                  Onhan se varmaa että mäkki on taas kovassa vedossa ja Heikki teki varmasti parhaan mahdollisen talliratkaisun edetäkseen urallaan kohti mainetta ja mammonaa.

                                  Nyt ainakin on kaikki mahdollisuudet näyttää todellinen nopeus ja lahjat, onnistuessaan päihittämään tallikaverinsa nousee heti mestariehdokkaaksi varsinkin kun hämiltoni on taas ilmaissut ottavansa mielellään "ykköskuskin" roolin tallissa ja whitmars puhui myös sen suuntaisia ilmoittaessaan aiemmin "koko tiimin tekevän rajusti töitä sen eteen että hämiltoni olisi vuoden päästä maailmanmestari"

                                  saas nähdä mihin suuntaan voimasuhteet asettuu ensimmäisissä yhteisissä testeissä

                                  Comment


                                  • #18
                                    Mä vähän pelkään että kun TUOSSA tallissa on brittikuljettaja eli siis hamilton niin tallissa pitää tehdä kaikkensa että juuri britti pärjää.
                                    Mutta varmaan kulkee heikinkin auto...toivottavasti lyö taidoillaan hamiltonin

                                    Comment


                                    • #19
                                      niiku deividin kanssa vai? :)

                                      Comment


                                      • #20
                                        Eikös deividi ole skotti. Melkeen sama kun suomalaisessa tallissa olis ruotsalainen ja sitä pitäis sitten paapoa. :)

                                        Comment


                                        • #21
                                          no oikeestaa enemmän vastaava ku et ois lappalainen, ruotsia vastaava ois ehkä ranska niillä...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X