Varmaan niin paljon kun laatikko kestää, mutta veikkaan että aika ruhtinaallisesti.
Tollanen 500 hevosta katukäyttöön dieselistä tuntuu jo melkosen hurjalta.
Toi Q7 V12 6.0 TDI:hän on ollut jo parissa näyttelyssä esillä mutta jos perus-4.2 TDI:ssäkin on huhujen mukaan jäähdytysongelmia niin se ehkä selittää miksi sen esittelyä on lykätty jo pari kertaa.
Kyllä se tulee sporttipeleihin, kun Le Mansisakin oli menestyksekkäästi keulilla....
Viherpiperryksessä on valittu CO2 päästöt rajoittimeksi ja tuolla alueella diisseli on aika etevä, kun pitää tehdä tehoja, vaikka tulee hiukkaspäästöjä ja koulukemiasta muistaakseni typen oksidien kautta happoja.
http://www.worldcarfans.com/9071204....ocument-leaked
Herkkupala oli stroukattu Turssi-viitonen:
" same source has provided us with another alleged official diagram of the future inline 5-cylinder 2.5-liter TSI engine producing 256 kW (350 hp). "
....Decide for yourself whether it's real or just another edited image."
Wikipediasta:
"According to some sources[9] the 6.0L V12 TDI diesel engine from Audi Q7 has been confirmed for the Audi R8 as well. This would make Audi R8 by far the fastest diesel powered road car in the world. However the V12 diesel found in the Q7 is unlikely to make it in due to the fact that the engine may well be too large and too heavy for the R8 engine bay. Compared to the 4.2L FSI petrol engine's 317 ft·lbf (430 N·m), the 4.2L V8 TDI currently (2007) available in the Q7 is 88 bhp (66 kW) less powerful but has more torque at 560 ft·lbf (759 N·m)."
ja
"There is some confusion with the name which the car shares with the Le Mans winning R8 LMP. Originally, many thought the car would be called the R9 (as there is a gap in numbering left when Audi announced the R8's successor, the diesel-powered R10)."
Pehri: Tulee vissiin R8:n keulalle se 4.2l V8 TDI (2008-2009).
LOWR1D3R: Ööööh, kaipa ne mahdolliset diiselivaihtoehdotkin tulis sinne taakse eli keskelle?
Jooooo-o...Sanontana tarkoitin ("keulalle")
Yritän tästä lähtien olla erittäin huolellinen mitä kirjoitan ettei tule moisia isoja virheitä että KAIKKI ymmärtää. Hyvä että huomasit virheeni ja korjasit asian. Kiitos!
jaa-a tuolla VCF osastolla tuntuu olevan kiivasta keskustelua jostain hans nimisestä herrasta, joka on ilmeisesti tuon taulukon takana ja erään kirjoittajan mielestä koko homma on täyttä p**kaa "..kuten usein aiemminkin.."
ken tietää, mutta saattaahan tuohon "pitkävetoon" osua joku oikeinkin...
(tuo 5cyl TSI pitääkin ottaa projektiksi, jos sitä ei ingolstadtissa tehdä..)
Comment