Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Product Map

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi Product Map

    Sattuipa vastaan tällainen


  • #2
    Q7 6.0 TDI

    aika rouhee =)
    Paljonkohan tossa padassa on vääntöä?

    EDIT: Ja Q5?? Onkohan nämä haastamassa penarin X3 ja X5 vermeitä?

    Comment


    • #3
      Paljonkohan tossa padassa on vääntöä?
      Varmaan niin paljon kun laatikko kestää, mutta veikkaan että aika ruhtinaallisesti.
      Tollanen 500 hevosta katukäyttöön dieselistä tuntuu jo melkosen hurjalta.

      Edit: Siinä on on just sopivassa määrin vääntöä, tasan 1000nm. Huh huijaa...
      http://www.eurocarblog.com/post/429/...udi-60-v12-tdi

      Comment


      • #4
        Alkaa olla viritysasteet vähän toista luokkaa, mitä 80-luvun 200D:ssä. :)

        Tuota olisi kyllä melko mukava testata. Miettikääs, kun tuo tyrkättäisiin vaikka A6:n koppaan... pari pyttyä pois ja joku 450 hv / 800 Nm. :)

        Comment


        • #5
          jotenkin tuntuu että seuraavaksi tuo kone nähdään kasin keulalla... oliskohan se sitten ensimmäinen kiisseli ässä?

          Comment


          • #6
            Toi Q7 V12 6.0 TDI:hän on ollut jo parissa näyttelyssä esillä mutta jos perus-4.2 TDI:ssäkin on huhujen mukaan jäähdytysongelmia niin se ehkä selittää miksi sen esittelyä on lykätty jo pari kertaa.

            Comment


            • #7
              Ja eikös tuo 6.0 V12 TDI tule myös R8/RS8:iin?

              Comment


              • #8
                Voisin vaikka lyödä vetoa, ettei ole tuo kone ärrään tulossa. Epäilen ettei nähdä kasinkaan keulalla, ei ainakaan nykykorisen.

                Comment


                • #9
                  Tulee vissiin R8:n keulalle se 4.2l V8 TDI (2008-2009).

                  Comment


                  • #10
                    R8:n keulalle
                    Ööööh, kaipa ne mahdolliset diiselivaihtoehdotkin tulis sinne taakse eli keskelle?

                    Comment


                    • #11
                      Hienosti bongatu tuotejulkistusdokumentti !
                      http://www.worldcarfans.com/9071204....ocument-leaked

                      http://www.worldcarfans.com/9071204....ocument-leaked

                      Kyllä se tulee sporttipeleihin, kun Le Mansisakin oli menestyksekkäästi keulilla....
                      Viherpiperryksessä on valittu CO2 päästöt rajoittimeksi ja tuolla alueella diisseli on aika etevä, kun pitää tehdä tehoja, vaikka tulee hiukkaspäästöjä ja koulukemiasta muistaakseni typen oksidien kautta happoja.

                      http://www.worldcarfans.com/9071204....ocument-leaked
                      Herkkupala oli stroukattu Turssi-viitonen:
                      " same source has provided us with another alleged official diagram of the future inline 5-cylinder 2.5-liter TSI engine producing 256 kW (350 hp). "

                      ....Decide for yourself whether it's real or just another edited image."
                      Viimeksi muokannut Tommy200rs; 6.12.2007, 05:58.

                      Comment


                      • #12
                        Vitos TSI TT:n nokalla, kuulostaa erittäin kivalta. :)

                        Comment


                        • #13
                          Wikipediasta:
                          "According to some sources[9] the 6.0L V12 TDI diesel engine from Audi Q7 has been confirmed for the Audi R8 as well. This would make Audi R8 by far the fastest diesel powered road car in the world. However the V12 diesel found in the Q7 is unlikely to make it in due to the fact that the engine may well be too large and too heavy for the R8 engine bay. Compared to the 4.2L FSI petrol engine's 317 ft·lbf (430 N·m), the 4.2L V8 TDI currently (2007) available in the Q7 is 88 bhp (66 kW) less powerful but has more torque at 560 ft·lbf (759 N·m)."

                          ja

                          "There is some confusion with the name which the car shares with the Le Mans winning R8 LMP. Originally, many thought the car would be called the R9 (as there is a gap in numbering left when Audi announced the R8's successor, the diesel-powered R10)."

                          http://www.automotorsport.se/nyhetsm...?version=43853
                          Viimeksi muokannut Carpio; 6.12.2007, 16:14.

                          Comment


                          • #14
                            Pehri: Tulee vissiin R8:n keulalle se 4.2l V8 TDI (2008-2009).
                            LOWR1D3R: Ööööh, kaipa ne mahdolliset diiselivaihtoehdotkin tulis sinne taakse eli keskelle?
                            Jooooo-o...Sanontana tarkoitin ("keulalle")

                            Yritän tästä lähtien olla erittäin huolellinen mitä kirjoitan ettei tule moisia isoja virheitä että KAIKKI ymmärtää. Hyvä että huomasit virheeni ja korjasit asian. Kiitos!
                            Viimeksi muokannut Pehri; 7.12.2007, 00:17.

                            Comment


                            • #15
                              jaa-a tuolla VCF osastolla tuntuu olevan kiivasta keskustelua jostain hans nimisestä herrasta, joka on ilmeisesti tuon taulukon takana ja erään kirjoittajan mielestä koko homma on täyttä p**kaa "..kuten usein aiemminkin.."
                              ken tietää, mutta saattaahan tuohon "pitkävetoon" osua joku oikeinkin...

                              (tuo 5cyl TSI pitääkin ottaa projektiksi, jos sitä ei ingolstadtissa tehdä..)

                              Comment

                              Working...
                              X