Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin Auto Sport Racing takkeja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audin Auto Sport Racing takkeja

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...sPageName=WDVW

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...r4_PcN__Stores

    #2
    Tulipa ostettua. Ilmoittelen myöhemmin toimitusajasta ja tuotteen laadusta. Toivottavasti tuli arvattua oikea koko.

    Comment


      #3
      Noita täytyy yrittää bongata sanghain copystreetiltä perjantaina/lauantaina.. Oliko noita vain yksi, kun tuo kauppa oli mennyt kiinni?

      Comment


        #4
        Noita on vaikka kuinka paljon kun katsot oikeasta reunasta kohdasta: View seller's other items

        Comment


          #5
          Se oli Buy-It-Now item eli maksimihinta on myyjän valmiiksi määrittelemä, ensimmäinen ehtii. Tässä tapauksessa lähtöhinta oli sama eli varsinainen huutokauppa tuo ei ollut. Tuolla myyjällä näytti olevan useita muitakin samanlaisia kaupan, eri kokoisia ja varmaan mallejakin. Napauta sitä "View seller's other items" tai jotain niistä "See more great items from this seller" kuvia. Minä ostin tämän yksilön.

          Comment


            #6
            Vinkkinä että ei ehkä kannata kaikkien erikseen tuollaista ostaa, jos meinaatte. Kannattaa siis kerätä kimppa ja säästää vielä rahdeissa...

            Comment


            • #7
              Sippala, varaudu sitten Shanghaissa kaiken näköiseen hihasta nykijään siellä markettialueella.. Itsellä meni hermo totaalisesti n. 10min jälkeen.. Ei ollut minun paikkani.. Käväisin siellä 1½ viikkoa sitten..

              Comment


                #8
                Porkkis: Myyjä lupasi $3 säästöä postikuluissa for additional items, eli kahvikupillisen. Toinen juttu on sitten se, että jo 10 kaveria tilaa kimpassa, paketti menee varmasti tulliin ja kun arvo on tällöin riittävän suuri, siitä joutuukin maksamaan. Yksin tilaten paketin arvo alle 50 euroa ja siitä selvinnee maksamatta noin 25% tulleja ja alveja jos se edes tulliin juuttuu.

                Aika nopeaa toimintaa pojilla (tai tytöillä) siellä muuten. Sain jo vahvistuksen, että paketin status on shipped. Samassa tuli postin tracking code, kun lähetystapa on registered. Takinhan taitaa saada tänne viikonlopuksi! :-)

                Ja loppuun vielä vähän OT:tä. Täällä kun tuntuu olevan aika runsaasti maailma kiertäneitä, osaatteko kertoa onko Kuala Lumpurissa (tai sen läheisyydessä) jotain tuon Shanghain tyyppisiä markettialueita? Olen menossa sinne maaliskuun lopulla.

                Comment


                • #9
                  jos joku vielä tilaa niin voisin ehkäpä tulla mukaan myös. mulla kun ei ole luottokorttia enkä kyllä muutenkaan osais tilata tuolta. mut jos joku vielä tilaa jossain vaiheessa niin voisin ehkä kans tilata.

                  Comment


                    #10
                    mä otaisin 2 kpl jos joku tilaa

                    Comment


                      #11
                      Meikä on messissä jos tilataan. Just toi sama malli!

                      Comment


                      • #12
                        Mites tuo tullijuttu muuten menee. Eli jos roinan arvo on alle 50e, mutta postikulut nostaa sen yli, niin meneekö alvit ja muut p*skat?

                        Comment


                        • #13
                          Mitähän materiaalia toi takki on?Mukana ollaan,jos jokin kimppatilaus järjestetään.

                          Comment


                          • #14
                            ilman muuta mukana... :D kun ei itellä ole mitään VISA:a niin olis kyl hieno homma jos joku pystys tilaan noita....

                            Comment


                              #15
                              Takki tuli eilen. Tai siis tuli lappu, jolla paketin saa noutaa tullista. Kävin siellä aamulla. Paketin päälle oli laitettu se vihreä tullitarra ja siihen arvoksi $12. Sisällä ei ollut laskua. Muistelin paketin maksaneen mulle $30, ja siitä sitten alettiin laskemaan. Arvoksi saatiin 23?, josta 12% (vaatteille tuon verran) tulli + alvi 22%. Maksettavaa kertyi 8?, mutta kun alin kannettava tulli on 10?, selvisin maksamatta. Jos siis tilaa samoilla spekseillä 10 takkia, summa ylittää kympin ja menee maksuun. Muistaakseni tuo myyjä tarjosi pienempää alennusta kimppaostossa kuin maksettava tulli. Plus tavara tulee suoraan itelle eikä tarvi valita jotakuta hoitamaan logistiikkaa.

                              Tuo 10? on siis raja, jonka alle jääviä maksuja ei peritä. Tulliprosentti vaihtelee tuotteen mukaan ja lasketaan vain tuotteen hinnasta. Alv on 22% ja lasketaan kokonaishinnasta, tuote + postikulut.

                              Itse takki oli koon (XXXL) puolesta kuin mulle mittojen (197/97) mukaan tehty. Pinta puuvillaa, sisäpinta silkkiä tai sen tapaista. Kevyt vuori, ei mikään kesätakki, muttei paukkupakkasillekaan. Resorit hihoissa ja helmassa. Kuvan mukaisesti brodeeraukset rinnassa, selässä ja hihoissa. Olen ERITTÄIN tyytyväinen. Minusta todella hyvä hinta/laatu-suhde, osin tietenkin halvan dollarin takia. Ja toimitus oli, kuten huomataan erittäin nopea. Tunnin päästä maksusta (eBay) ilmoitus, että kirjattu lähetys on postissa. Ja tullin noutokortti 8 päivän kuluttua mulla. Suosittelen.

                              Comment


                              • #16
                                Tilauksessa mukana jos jonkinlainen kimppatilaus syntyy...2 kpl tänne kiitos :)

                                Comment


                                  #17
                                  Onko vielä takit saapuneet muille tilaajille? Omaa ei ole vielä näkynyt vaikka takki muka lähetettiin lähes kuukausi sitten.

                                  Comment


                                    #18
                                    takki

                                    mulla meni 8pv siitä kun maksu oli suoritettu

                                    Comment


                                    • #19
                                      Ei muutakuin luottokuntaan yhteys jos maksu mennyt Visalta ja tavaraa ei kuulu.

                                      Comment


                                        #20
                                        Hittooko ne noita malboron merkkejä jokapaikkaan tunkee...

                                        muuten vois vaikka tommosen ostaakin :)

                                        Comment


                                          #21
                                          Nikli: Oletko ollut yhteydessä myyjään? Saitko vahvistuksen, että takki on postissa? Mukana tuli varmaan se tracking code. Syötä se Postin sivuilla lähetystenseurannassa ja näet missä paketti kulkee. Aina tuonne ei tieto päivity, mutta siinä tapauksessa Postista saat tiedot kun menet kysymään. Käsittääkseni maksuton palvelu.

                                          Jos paketti ei ole edes lähtenyt, ota yhteys myyjään. Jos sieltä ei tule vastausta, ota yhteys eBayhin ja tee vaikka NPB, non-paying-buyer valitus. Se pitää tehtä 30 päivän sisällä huutokaupan päättymisestä. Tosin sekään ei näytä aina toimivan, mulla on yks $200 taalan lähetys jäänyt saamatta, myyjä ei vastaa ja eBaykään ei ole liiemmälti reagoinut.

                                          Jos tuokaan ei vielä auta, sitten Luottokunnan kautta kysely voiko maksun palauttaa. En sitten tiedä voisiko tuota alkaa hetikin hoitaa Luottokunnan kautta, mutta tuo yllämainittu on kai ns. virallinen ketju eBayn kannalta.

                                          Minkälaisen takin tilasit? Onko sulla antaa sen eBay Itemin numeroa?

                                          Comment


                                          • #22
                                            Kun Visakorttiyhtiön kautta alkaa asiaa hoitaa, alkaa yleensä tapahtua. Ihan sama mitä maileja tai muita yhteydenottoja teet jos hankala myyjä. Pikkasen enemmän painoarvoa on luottokorttiyhtiöllä., "Visa avaa tulevaisuuden"(kauppiaallekkin). Ei tosin kokemusta Ebaysta tässä mielessä.

                                            Comment


                                              #23
                                              Kyllä jätkä ihan asiallinen oli, lähetti takaisin mailin heti kun kysyin missä viipyy. Sanoi että paketti lähetettiin 1 Helmikuuta ja lähetti vielä kerran saman lähetystenseurantatunnuksen minkä lähetti sähköpostilla noin 3 viikkoa sitten. Hän sanoi että jos ei ala näkymään parin viikon sisällä niin ottaa uudelleen yhteyttä...

                                              Kai se takki tulee ennemmin tai myöhemmin, se saakelin posti vaan onnistuu kokoajan sähläämään...

                                              Comment


                                                #24
                                                OT

                                                No kyllä postit osaa ympäri maailman. Tosin aika sähäkästi tavara saattaa liikkua. Itselleni tuli kuplamuovikuoressa pari sähköjohtoa saksasta. Kesti 3 viikkoa postileiman päiväyksestä ja oli lyöty kirjeeseen leima, että ei sen kauempana käväissyt kuin Ecuadorissa... Hämmennys oli mittava.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Muutaman selvän tapauksen olen reklamoinut Luottokunnan kautta ja kaikki on hoidettu edukseni.
                                                  Olen laittanut tilausdokumentit heille faksilla ja ilmoittanut, että tavara ei ole saapunut ja maksu erääntyy. Erääntyvä maksu on yleensä jäädytetty ensimmäisen puhelun aikana.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    OT täältäkin, Porkkis: Mulle tuli kerran yhdeksän viikkoa postituksen (sen originaalin) jälkeen kirje kotiin. Olin jo myyjän kanssa hoitanut maksun palautuksen, mulle jäi kärsittäväksi postikulu kun ei ollut kirjattu tai vakuutettu lähetys. Kirjeeseen oli joku ystävällinen liimannut pari Uuden Seelannin postimerkkiä alkuperäisten päälle ja laittanut uudelleen kiertoon. Mysteeriksi jäi miten kirje oli sinne eksynyt kun osoite oli kuitenkin kuoren päällä ihan oikein.

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Nyt takki tuli. Kai se on jossain ulkoavaruudessa jo ehtiny käväistä...

                                                      Jotkut hakevat takkeja kaupoista jotka ei ole tehtyjä lapsityövoimalla, jotkut ottavat takit suoraan tehtaalta :))

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Nuo linkit on vissiin vanhentunu ku ei enää pelaa?Onkohan takkia vielä saatavilla? voisko joku osaavampi laittaa uuden linkin tähän ku itte en tuota ebay:n systeemiä oikeen hallitte

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-...QQcmdZViewItem

                                                          Comment

                                                          Working...
                                                          X