Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Oon tuon mäen nousun ennenki nähny mut oon miettiny et vetääkö todella ittensä ylös asti vai vedetäänkö. Satanen on videosta päätellen kysees ja olikos satasen tehokkain sillon 165hp turbo? Eli siis riittäiskö sen voima?
e: vähä hymyylyttää ku pihalla on kauhia viima ja lunta tuloo ja ku äijä mänttää oven kii ni lasi aukiaa :) Mahtaa olla oven ja korin välis jo johto poikki :)
Oon tuon mäen nousun ennenki nähny mut oon miettiny et vetääkö todella ittensä ylös asti vai vedetäänkö. Satanen on videosta päätellen kysees ja olikos satasen tehokkain sillon 165hp turbo?
Ei se mistään voimasta ole kiinni, tavallinen 2 litrainen hilaa itsensä ylös asti jos vain pito riittää. Ajoin vuosia sitten talvella silloisen autoni (90q 2.3 koneella) erään vanhan laskettelurinteen huipulle ilman sen kummempia ongelmia. Tehoakin oli räjähtävät 136hv, ja alla 185/65R14 nastarenkaat.
Sen verran siitä miten kuvaus on tehty. Näin kerran dokumentin asiasta. Auto nousee omin voimin ylös mutta varmistamassa (suuntaa ja nousua) on auton etupohjaan kiinnitetty vaijeri. Sen avulla auto sitten mm. laskettiin (peruutettiin alas) ilman konetta. Vai olisiko sinä halunnut peruttaa auton alas?
Comment