Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vakionopeusviiksi, johtosarjoja ym netistä: Kufatec.de

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vakionopeusviiksi, johtosarjoja ym netistä: Kufatec.de

Löytyi tuollainen paikka jossa oli jos jonkinmoista johtosarjaa autoon. Jos vaikka haluaa asentaa vakionopeussäätimen, penkinlämmittimen tai sumarit, tuolta löytyy siihen valmiit johdot:

http://www.kufatec.de/shop/

UltimateVW:n puolelta löytyy tälle kannatusta, uusiin kutosiin on ainakin muutama kaveri tilannut navihärpäkkeet ja muutaman muunkin vermeen ja positiivista sanottavaa kaikilla.

Kamathan voi olla käytettyjä mutta on niillä takuu, mm. naarmuiset näytöt on vaihdettu mukisematta.

Comment

Itekin olen ajatellut tilata tuolta e navin ja tarvittavan adapteripiuhan

Comment

Osaako joku sanoa, onko tuossa myös se vastuskaapeli istuimen sisään vai onko vaan piuhat penkille konsolista?
        tämä

Comment

Piuhat vain. Siellä ei ole mitään vastuskaapelia, vaan penkin istuinosan ja selkänojan kokoinen vastusmatto, joka on liimattu penkin pehmusteeseen. Yleensä siis melko paskamainen asennettava ja elementit maksaa melkoisesti.

Comment

Profiilin Audiin pitäisi löytää vakionpeudensäädin ja mahdollisesti tarvittava johtosarja?
            Osaiskiko joku heittää tarvittavien osien osanumerot? Mitä kaikkea tarvitaan itse viiksen lisäksi?

Comment

Kai siinä samanlainen viiksi sentään on kuin normi B5:ssä.
              http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...6&postcount=58
              Kytkikseen löytynee sitten Välitalolta apuja?

Comment

Umfeldbeleuchtung niminen kauppias myy ebayssa valmiita sarjoja B5:n cruisea varten, hintaa ~105 eur. Olen sieltä parille kaverille ostanut viikset ja toimitus on nopea, osat priimaa. Mukana tulee vielä kuvallinen ohje ja kytkikset.

Comment

Minä voisin ostaa kans tuolta e-baysta viiksen sekä heebelit. Ei vaan tuo saksa taivu, enkä oikeen edes tiedä kaikkea piti tilata. Jos joku osaa osoittaa suoran ostolinkin niin viskaa tänne tai mulle YVllä. Tattista, sano!

Comment

Erikoista, "täältä"-sana on linkki ebayhin - ei vain näy tuliketulla sinisenä.
                    Eikä aukea exploorerilla, näkyy kyllä ikään kuin linkkinä.

Comment

Kiitti linkkivinkeistä, tilasin vipstaakelit "Umfeldbeleuchtung" nimimerkkiä käyttävältä myyjältä. Saas nähdä milloin osat saapuu..

Comment

Kuinka pitkiä toimitusaikoja muilla on ollut Umfeldbeleuchtung nimimerkiltä?
                        Omat osat on ollut nyt himppasen toista viikkoa tulossa, milloin lienee tulevat?

Comment

Viimeksi taisi mennä noin 2 viikkoa maksusta siihen kun postin osoitekortti kopsahti laatikkoon.

Comment

Tänään tuli piuhat ja vipstaakelit, eli vajaa paria viikkoa meni.
                            Asennus tuntuisi aiheuttavan hieman harmaita hiuksia. Kuopion alueella innokkaita asentajia?
                            Okkimin sivuilla hyvät nuotit, mutta multa puuttuu rohkeus koskea sähköisiin laitteisiin.
                            Viimeksi muokannut JAP3; 19.11.2007, 15:45.

Comment

eihän se oo ku sähköä:) ei joku haluis tilaa mulle tota vakionopuden viiksi/johtosarjaa tohon audi s3-00. en tajuu tosta tilauksesta mitää.:) vai saako täältä suomesta jostain kanssa kohtuullisella hinnalla?

Comment

Working...
                              X