Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Itsekun olin juuri sanomassa ettei sovi heikkohermoisille videolla soivan musiikin takia. :)
Eipä tullut yllätyksenä kiinan ihmeitten kolariturvallisuus.
Onko toi fillaristi Janne sun tuttuja kun tiedät mistä se on ;) (kidding)
Ei olla tavattu. Tuo pyöräjuttu oli joskus vuosi pari sitten "originaalina" jossakin ja siinä kerrottiin olevan UAEsta, eikä ne käsittääkseni irakissa juuri noita pukuja käytä, ehkä jotkut vanhukset. Saati että irakissa enää mitään noin ehjää asfalttia olisi :P
Mikko tuo pätkä on kai tehty. Kyynelhän minullakin tippui kun kuulin että olis muka suunniteltu, sen verta hyvä pätkä että iso hatunnosto juontajalle! "HURUJE HIVERE?" :-D
Olen aina ollut suuri sellaisen komedian fani, jossa pyritään piilottamaan se, että kyseessä on komedia. Silloin se itse huumori suuntautuu pienelle ryhmälle, joka asian ymmärtää ja moinen huumori on yleensä hervottominta. Arvostan koomikoita, jotka kykenevät luomaan hahmon, josta ei tiedä onko kyseessä koomikko itse vai näytteleekö hän.
Piilokamerat jne. eivät kuulut tähän kategoriaan. Huumori, joka tarkoituksellisesti on kirjoitettu siten, että se pyrkii toisen nöyryyttämiseen ei ole kovinkaan hauskaa.
Hauskat kotivideot ovat sitten taas toki eri juttu. Ne ovat vain sattumalta kameralle tallentuineita tilanteita, eivät kirjoitettu komediaa. Lihavinta kaveria sattuu aina leukaan, ja se on kieltämättä usein hulvattoman hauskaa :)
Ite oon joskus nähny "dokumentti" version tuosta okkimin postaamasta pätkästä. Juontaja kertoi mitä tuon on ohjelman jälkeen on tapahtunut. Oli tuo bumerang talkkari lopetettu, ja juontajalle sekä tuotantotiimille potkut. Nykyisin juontaja toimii vain radiossa, tv:seen ei yllättäen ole asiaa. Kyllä se minusta aidolta vaikutti, mutta tiedä sitten.
Comment