Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mun mielestä hoiti tilanteen aika hyvin. 150 km/h ilmoitettu nopeus irtoamishetkellä ja osasi hyvin käyttää jarruakin. Toisaalta joku voi sanoa ettei hänellä olisi edes lähtenyt auto noin, mutta se on jo aivan toinen tarina.
Tuosta naurusketsistä vielä, aivan käsittämättömän hyvin tuo juontaja kyllä näyttelee. Vieläkin tuntuu vähän epäilyttävältä ettei se muka olisi aito...
Eihän tämä video ole, mutta ei löytynyt sellasta topickia joten laitetaan tänne nyt sitten. Selailin tuossa nettiä ja The Sunin sivuilta löyty Stigistä kuva (kaikki varmaan tuntevat kyseisen herran) missä kyseisen kuskin silmät näkyvät.
Itse olen ollut ihan varma että Stig on ollut Ben Collins, mutta kun googletin vähän aikaa niin löysin kuvan jota sitten vertailin The Sunin sivuilla olevaan.. yhdistin kuvat niin oli helpompi vertailla, on Stigillä ja Damon Hillillä aika identtiset silmät :)
Tuon mallinen kypärä puristaa aika rajusti poskipäitä. Lisäksi Stig näyttää liian nuorelta Damoniksi. Stighän vaihtui kun edellinen "kuoli". Edellisestä en tiedä, mutta itse veikkaan nykyistä Beniksi.
Edit: On se sittenkin Damon! Tai... en tiedä enään :)
Eihän tuommosesta kuvasta voi päätellä että onko Stigillä siniset vai ruskeat silmät, salman takiahan silmät menee kuvissa iha eri värisiks kun oikeasti, vai kö ?
Kyllä tuosta kuvasta päätellen voisi vahvasti epäillä The Stigin olevan Damon. Koitin hakea mutta ei löytynyt Benistä kunnon kuvaa että olisi saanut verrattua.
Sanoisin, että Damon. Hän on noista kolmesta ainoa, jolla alaluomet ovat oikeastaan olemattomat eivätkä pullota. Kaikilla muilla on selvästi havaittavissa alaluomien muodostamat "silmänaluset". Kypärän puristuksen pitäisi vain korostaa niitä, eikä niin tapahdu.
Minusta taas ei Damon vaan jompikumpi muista kahdesta. Jos joku noista nyt pitää valita. Silmän alla juonteet Damonilla eivät sovi tuohon Stigin kuvaan kun jatkavat alasuuntaan eivätkä kaarra takaisin ylöspäin kun mennään nenän varresta pään sivulle. Mutta erotuomari kun olen, niin usein kuultu kommentti "käynti optikolla auttaa" voi pitää paikkansa ...
Löytääkö joku tuon historiasta tietoa? Kiinnostaa kyllä aika paljon miksi tuonne on nuo tehty, ja miten. Mahtaa olla "hieman" hankalaa tuota betoniakin sinne saada, jähmettyy jo matkalla ;)
Jätkä kävelee kyllä aika pokalla, kun se ei ilmeisesti pidä millään narulla tms kiinni tuosta vaijerista. Ja väylä on täynnä reikiä kun on niin rapistunut, en uskaltaisi ihan noin paljoa siihen luottaa!
Mie ku olen luontoihminen, niin on ihan pakko hiukan esitellä et mitä luonnon ihmeitä tuolla metsissä rämpiessä on kameran nauhalle jäänyt. Tässä muutama esimerkki, olkaapa hyvät ;) http://youtube.com/watch?v=vozywVckbuQ
Ja ne jotka odottivat komeita kuvia ukkometsoista tms, ei hernesoppaa klyyvariin :D
Comment