Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tuohan on ihan kuin esco mk1 leikkimistä. Kapeilla renkailla ei vauhtikaan noussut hengenvaaralliseksi. En väitä että olisin asvaltilla vetänyt noin. Olisi ehkä pitänyt. Moniko on ajanut mk1 escoa 1.6 kentillä? Mulla oli niitä viisi.
Tuohan on ihan kuin esco mk1 leikkimistä. Kapeilla renkailla ei vauhtikaan noussut hengenvaaralliseksi. En väitä että olisin asvaltilla vetänyt noin. Olisi ehkä pitänyt. Moniko on ajanut mk1 escoa 1.6 kentillä? Mulla oli niitä viisi.
Olen ajanut ja oli mulla Capri 1.8 kenttiläisellä a.k.a. helvetinkone. Nuo ladat olivat Abarth koneilla piristettyjä.
Tässä ihan herkistyi kun muisteli menneitä..
Harald: Hep. Itseasiassa yks sellanen on edelleen tallissa, 1.7 tosin enkä siitä luovu ennenku henkäsen vikan kerran :)
Hieman holtitonta menoa tossa ladavideossa, asiaa sivuten laitetaan vähän vastaavaa lauantain Jari-Pekka rallista -> [ame]http://www.youtube.com/watch?v=zbcpldkU_pw&list=UUFBT5aP-otz4Zvjldnw-WIQ[/ame]
No kappas, juuri olin tuota petroliciouksen videota linkkaamassa, mutta Tero kerkesikin ensin. Seurannut ko. kanavaa alusta asti, mahtavia tarinoita ja autoja, suosittelen katsomaan :).
Comment