Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Kyllä tulee samasta muotista nykyään nuo wörthersee yms. videot. :S
Mitä itse olen noita vimeon kautta linkitettyjä videoita katsonut, niin melkoista kuraa mun mielestä. Kaikki on samaa muottiin tehtyjä pätkiä, joissa musiikkina soi samalta kuulostava kone musa. Sekä tuo videoiden pätkiminen, ei vittu, samointein voisi tehdä videon joka koostuu puol sekkaa näkyvistä kuvista, miksikä sitä nyt sitten kutsuttiin.
Diashow. Tosin itsellä nuo ei kyllä pätki :o Vai tarkoitatko tuota kun autoa kuvataan 1-5s ja sitte vaihtuu seuraavaan materiaaliin?
Voisiko tää sivu jo vaihtua, tuo ekan postauksen video pysäyttää aina ajatukset toviks ennenkö pystyy jatkamaan, mikäli muistaa siis mitä oli tekemässä.
Vai tarkoitatko tuota kun autoa kuvataan 1-5s ja sitte vaihtuu seuraavaan materiaaliin?
Nimenomaan sitä tarkoitus kun kutakin autoa näytetään hetken ja sitten siirrytään seuraavaan. Samointein voisivat rykiä diashowina videonsa huomattavasti nopeammin :D
Ja ~jokainen pätkä on suoritettu ihmeellisellä taiteellisella lähestymisellä, sumeasta kuvasta kirkkaaksi ymsyms, aivan liikaa kikkailua.
Tosin tuohan on nyt mun mielipide, varmasti moni tykkää tuollaisista videoista.
Mulla sano kerran yks koneasentaja joka käveli ~viidessä metrissä 15cm leveän palkin päällä että se on sama asia onko se palkki maassa vai siellä viidessä metrissä. Sama se on siinä kävellä. Sama juttu tossa noilla itä-naapureilla ;)
Niimpä ja yksi paikallinen suuruus joskus karvi joka paikkaan autolla ilman valoja. Oli yö tai päivä. Samassa paikassa se tie kuulemma on, oli valot päällä tai ei.
Comment