On muuten tuo volvomies selkeästi hieno jätkä. Kuvauksellinen, rento kameran edessä ja videokin hyvin tehty. Hyvää settiä
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kerättyjä videoita...
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja antti_aamunen Näytä viestinyt jokainen ostaa pikkulohkon ja pelastetaan maailma!!! VAI MITÄ?
Comment
-
-
Jep. Aitoa menoa, johon on helppo samaistua. Jokaiselle harrastajalle tulee varmasti omat vastaavat säätönsä mieleen. Ja eritoten hatunnoston arvoista, että ei yritetä olla jotain mitä ei oikeasti olla. Ei pullistelua, ei uhoa, ei über-wannabe-cooliutta tai muuta paskaa. Teknisen neppailun ja moi-mä-oon-mika -egotuksia on netin roskalaarit ja tv:n kanavat pullollaan. Eikä myöskään vedetä överipelleilyksi toiseen suuntaan. Amisvitsit on nekin jo niin nähty miljoonaan kertaan.
Aitoa harrastamista purkitettuna kelalle taidokkaasti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiNää on kyllä aivan helvetin hyviä pätkiä, montas jaksoo näitä on tulossa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vV8m5 Näytä viestiKyllä tuo on jo tullut vahdattua:) ehkä laadukkain minkä olen nähnyt, mutta väärä pyörä;)
Täytyy itse lähteä päristelemään tuonne joskus kun saa ostettua moottorilla varustetun pyörän ja kameravarustuksen.
Comment
-
-
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juuzmo Näytä viestiVastaus lienee simppeli, mutta ihmetyttää että eikös noiden ilmassa olevien renkaiden pitäisi pyöriä kun auto kuitenkin liikkuu...?
Comment
Comment