Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

quattro kehittyy

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • quattro kehittyy

    http://www.audi.de/audi/de/de2/unter...ferenzial.html

    Eli sähköinen tasauspyörästönohjaus, mikäli minä asiaa ymmärsin.

    #2
    Sama helpommin ymmärrettävällä kielellä http://www.audiworld.com/news/07/qua...-differential/

    Comment


      #3
      Toivottavasti uudistuksella ei mennä hunompaan suuntaan.

      Comment


        #4
        Jospas tuon uudistuksen jälkeen bemari miehetkin saisivat audin pois rullilta. Muistatte varmaan tuon videopätkän jossa A8 jäi paikoilleeen takapyörät rullilla ja bmw kiipesi nätisti pois.

        Comment


        • #5
          Eipä taida edelleenkään nousta rullilta jos torsen jää keskelle. Tosin radalla pitäisi kaarteet taittua kuin pemarilla ikään.

          Comment


            #6
            C6 Ässässä tais olla ratkaistu tuo rullaongelma pistämällä EDS myös akseleiden välille.

            Comment


              #7
              Muuta taas yhdessä videossa audi a6 allroad ja bmw x5 on vastakkain laskettelurinteen nousussa. Audi pääsi ylös asti kun bemari taas ei

              Comment


              • #8
                Jos tuosta oikein ymmärsin, niin tulee lisävarusteeksi kuten tuo säädettävä iskunvaimennus. Ei ollut tarkempaa mainintaa, että mihin quattro malleihin tuon sitten ensi vuonna saa. Kai sitten kaikkiin?

                Comment


                  #9
                  Mitenkäs tuo eroaa A8:n eli D2-korisen EDS:stä tms muusta vastaavasta? Ei mikään uus asia siis.

                  Comment


                  • #10
                    EDS käyttää jarruja, kun taas tuo osaa lisätä tehoja ulkokaarteen puoleiseen pyörään esim. mutkassa kiihdytettäessä jolloin puskeminen vähentyy, kun taas EDS vaan jarruttaa sutivaa pyörää tarvittaessa.
                    Joten hieman eri systeemistä on kyse.

                    Comment


                    • #11
                      Mä en kyllä ymmärrä miks pitää kehitellä tommosia todennäkösesti aika kalliita vempaimia akseleille ku ihan mekaanisia lukkoja ollu jo iät ja ajat olemassa. Luulempa, että selviis pikkasen halvemmallakin.

                      Comment


                      • #12
                        No kyllähän noita kannattaa ihan suorituskyvyn takia kehitellä. Aika hyvä osoitus on evo mitsun suorituskyky radalla.

                        Comment


                        • #13
                          Joo mutta en silti toisi noita käyttöautoihin. Ainakaan kaikkiin välttämättä.

                          Tiedän että on kyöhän valittamista että pitää ottaa auton kunto huomioon esim- 5-7 vuoden päästä, mutta Suomen autoverolla se nyt vaan menee niin.

                          Totta kai on jatkossakin Quattroton vaihtoehto eli jos teknologia pelottaa...

                          Comment

                          Working...
                          X