Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Jospas tuon uudistuksen jälkeen bemari miehetkin saisivat audin pois rullilta. Muistatte varmaan tuon videopätkän jossa A8 jäi paikoilleeen takapyörät rullilla ja bmw kiipesi nätisti pois.
Jos tuosta oikein ymmärsin, niin tulee lisävarusteeksi kuten tuo säädettävä iskunvaimennus. Ei ollut tarkempaa mainintaa, että mihin quattro malleihin tuon sitten ensi vuonna saa. Kai sitten kaikkiin?
EDS käyttää jarruja, kun taas tuo osaa lisätä tehoja ulkokaarteen puoleiseen pyörään esim. mutkassa kiihdytettäessä jolloin puskeminen vähentyy, kun taas EDS vaan jarruttaa sutivaa pyörää tarvittaessa.
Joten hieman eri systeemistä on kyse.
Mä en kyllä ymmärrä miks pitää kehitellä tommosia todennäkösesti aika kalliita vempaimia akseleille ku ihan mekaanisia lukkoja ollu jo iät ja ajat olemassa. Luulempa, että selviis pikkasen halvemmallakin.
Comment