Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Luukkujen säätöä saksalaisittain

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Luukkujen säätöä saksalaisittain

    http://www.youtube.com/watch?v=BaF5JCMC-ts

  • #2
    No voi hitto ja minä kun olen ihan turhaan torxilla yrittäny säädellä niitä kohdilleen.
    Täytyy kokeilla uudestaan toisilla työkaluilla ja metodeilla.

    Comment


    • #3
      Tähän sopisi lainaus eräästä vanhasta ketjusta:
      Joskus on olemassa kikkoja joita asiakkaat eivät peltikorjaamolla halua nähdä, väkivalta on yksi niistä.

      Comment


        #4
        "Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty", ei oikein päde tuolla trabilla. Suunnitteluvaiheessa jo voisi helpottaa kokoonpanoa, mutta aika hyvinhän toi 'Borat' sai tuon ovenkin sopimaan :).
        Taitaa olla nuo kokoonpanijat potkittu 80-puolessa välissä audilta, kun tuntuu noiden vanhojen typ44:sten ja 80rapeiden ovien toiminta vähän tökkivältä ;/.

        Edit. Ja tuo lopun tiiveystarkastus vielä antaa lisäviitteitä trabantin työntekijöiden menneisyydestä, ja ehkä tulevaisuudesta:
        http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=44397
        Viimeksi muokannut vV8m5; 15.8.2007, 18:14.

        Comment


        • #5
          Joskus on olemassa kikkoja joita asiakkaat eivät peltikorjaamolla halua nähdä, väkivalta on yksi niistä.
          Tuosta Chevystä oli joskus (vuonna -94) töksähtänyt karjapuskuri tiehen ja vääntynyt eteen. Uusi k.puskuri maksoi silloin noin 5000mk ja kun se oli saatu paikoilleen, niin viikon päästä oli karjapuskuri taas kipannut eteen. -Oli vielä sama kuoppa... :)

          Sidottiin sitten karjapuskuriin 2x4:n suojaksi ja runtattiin isoa pihakoivua vasten se taas ryhtiinsä.
          Hyvin se oikeni, mutta oli kyllä hurjannäköistä, kun se vaati aina muutaman metrin vauhdin, ennen kuin alkoi rauta antamaan myöten... :)

          Comment


            #6
            Eipä näy enään toi pätkä.
            This video has been removed due to terms of use violation.

            Comment


            • #7
              Coupe quattrosta liikahti aikoinaan oikea apurunko ojaan ajon seurauksen monta senttiä taaksepäin. Auto kulki kuin ajokoira ja jotta saisin korjaamolle, piti hieman oikaista kulmia: pyörät linkkuun vasemmalle ja oikea etupyörä nojaamaan pyörän takaa jykevään mäntyyn - sitten vain pakilla vedätystä. Hyvin oikeni eikä ollut tarkistuksessa paljoakaan pielessä.

              Comment


              • #8
                Etsivä löytää, olisikohan kyse tästä pätkästä.

                Comment

                Working...
                X