Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sport -ratteja

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Eivätkä ole pahan hintaisia.

Voisko joku lyhentää tuota linkkiä?:)

e:linkki lyhennetty, klikkaa kuvaa
    Viimeksi muokannut jtlukkari; 12.8.2007, 19:28.

Comment

Mehän tilattiin näitä 3 tai 4 kappaletta poikain kanssa kimpassa. Esittelin yhtä kipaletta talven jääratapäivillä.

Comment

Itse tilasin kokonaan mustalla nahalla verhoillun versio keväällä, tuli perille alle viikossa! On tosi hyvä käteen ja jotenkin ohjaus tuntuu paljon jämäkämmältä. Lisäksi se on paljon paremman näköinen kuin orkkis 4-puolainen!

Comment

Mulla on tommonen reikänahka versio (ebay)

Comment

Nyt pitää vähän mainostaa ko. firmaa, kun homma toimi paremmin kuin elokuvissa.

Homma lähti siitä, että kyselin, mitä maksaa pari - kolme rattia Suomeen. Kaveri sitten vastasi päivän sisällä, että hinta on tämä ja rateista saat reilusti rabattia. Hän haluaisi vähän saada nimeään tunnetuksi, joten laitetaan hyvä hinta. Asia selvä, taidettiin sitten ostaa neljä rattia ja pari vaihdekepin nuppia, eli tuo Peiposen mainitsema tilaus. Homma OK, laita rahat tähän tilille. Yllätyin, kun tuon jälkeen tuli vielä postia, että laitatko tuosta tilisiirrosta vaikka jonkin kuittikopion, niin saadaan tavarat lähtemään aiemmin. No laitoin sitten Osuuspankin maksukuitista kuvankaappauksen ja pahoittelut, "sorry but only in Finnish". No problem, kelpaa ja paketti matkaan.

Joten kyseessä on erittäin asiallinen kaveri, jota tuntuu kiinnostavan myydä tavaroitaan. Suosittelen jo tämänkin takia!

Itse ratista ei juuri ole pahaa sanottavaa. Nahka on hyvälaatuista, mutta hieman liian pehmeää. Tämän vuoksi omassa on pari hyvin pientä jälkeä, kun on kynsi raapassut vähän kovempaa. Itseä tuo nahan pehmeys ei juuri ole haitannut. Muuten laatu on kyllä aivan viimeisen päälle ja valitettavaa ei ole, vaikka katsoisi lähempääkin. Rattia on nyt kymppitonnin verran tullut käänneltyä ja ei ole mitään muita käytön jälkiä. Joten en jaksa uskoa, että tuo nyt aivan heti menisi huonoksi.

Jos kyseiset ratit kiinnostaa, niin suosittelen kimppatilausta!

Comment

Asiointi ko. liikkeen kanssa toimii kuin ajatus ja kimppatilausta voi toimittajan puolelta suositella hyvin lämpimästi.

Comment

ymmärsin teksteistä, että ns. pieni S-logo puuttuu, mutta missään ei lue , tuleeko keskiö IFA -rinkulalla vai ilman ?

Comment

**If you need the Audi Logo OOOO on the center piece please advise as we need to order these from Audi.
                  customin sivuilta lainattu.

Comment

Itse kun tilasin ilmoitin että haluan Audin rinkulat keskelle, sain ne ilman extra veloitusta. S-merkin tilalla on samannäköinen merkki jossa lukee "CAC".

Comment

Olen heti mukana kimppatilauksessa jos joku sitä vaan rupee hoitaan.

Comment

Voisin myös olla mukana kimppatilauksessa, jos joku alkaa tuota hoitamaan.

Comment

Pannahinen kun noita ei saa bagilla.
                          Vai pitääkö ottaa pitkäripaisen muovikassi ja täyttää se mahdollisen accidentin sattuessa käsipumpulla...

Pasin rattia ihastelin tuossa taannoin ja täytyy sanoa, että oli kyllä asiallisen näköinen tekele.

Comment

Minua myös kiinnostaisi bägillinen sporttiratti. Jos joku moisen jostain onnistuu bongaamaan ja vieläpä kohtuuhintaisen, niin voisi ilmoitella voorumilla.

Comment

^ samat sanat:)

Comment

http://search.ebay.de/_W0QQsassZwww_carsdream_com

3-puolainen bageineen ja connectoreineen tuli tänään. Uudelleen verhoiltu ja mielestäni erittäin siisti. En ole vielä asentanut koska rattiakselin ylä ja alamuovit on tilauksessa Tepolta (3 -puolaisen connectori on uudempaa -94 - 97 nelikanttista mallia). Ebayssä ei nyt näytä olevan yhtään huudettavana mutta kannattaisi varmaan olla yhteydessä suoraan. Olisiko se osoite www.carsdream.com ja ehdottaa vaikka kimppatilausta. Email on carsdream@carsdream.com . Sivut näyttävät olevan Puolaksi. Saksan postin kautta ratti kuitenkin tuli. eBay:n palautteet näyttävät olevan 100% mutta eihän noista koskaan tiedä. Voin lähettää kuvia jos joku tarvitsee.

Tietääkö muuten kukaan mitä muuta tarvitsen kuin ne muovit ? Airbagin liitin ja ratin spoorit ainakin ovat sopivia.
                                Viimeksi muokannut korhoesa; 15.8.2007, 20:21.

Comment

Mulle tuli kanssa tuolta samasta paikasta kun Esalle toi ratti. Ei mitään moittimisia paikasta, toimi ainakin mun kohdalla tosi hyvin kaikki.

Comment

Working...
                                  X