Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
R8 koeajettuna
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
-
-
edellä oleva oli jatkoa nelivetotestille, jossa kunnon (?) sutiminen estää etupyörien vedon ?
http://www.audiclub.fi/phpBB2/showth...n+neliveto+bmw
Näin pyörii räyhällä äänellä.
http://www.youtube.com/watch?v=j2XfM...eature=related
...Tosin ei näe etupyöriä lopussa.
Etupyörätkin sutii
http://www.youtube.com/watch?v=i1RA2...eature=relatedViimeksi muokannut Tommy200rs; 10.2.2008, 12:14.
Comment
-
Vieras
Pyry on oikeassa: Visko siinä on. Takapyörillä jatkuva veto (lukolla tietenkin) ja 10-35% viskon avulla etupyörille.
Nykymalleissa Quattro voi kyllä tarkoittaa melkein mitä vain: A4 ja A5: 40:60 torsen, A6 ja A8: 50:50 torsen, A3 ja TT: haldex (lienee eroa säädöissä) ja nyt vielä R8: visko etupyörille.
Comment
-
Kyllähän se pyörii jäykkä nelivetokin vaikka asfaltilla jos tehoa on mutta silloin kyllä savua puskee myöskin eturenkaista kuten tuossa Dahlbäckin videossa. Takavetoskat pyörii keulan ympäri kun oikea neliveto pyörii kuskin ympäri. Imago quattrohan tuo R8 on ja radalle se ilmeisesti täytyy näin ollakkin.
Comment
-
Eipä sen R8:n ajettavuutta ole moni oikeasti autoa ajanut haukkunut. Ylistäjiä sen sijaan on ollut. Mutta totuus löytyy ilmeisesti tuosta p*skaringin polttamisesta, siinä se neliveto mitataan.
Ja kun siinä kerta on visko, niin ei kukaan täällä foorumilla huolisi edes ilmaiseksi. Mieluummin ajetaan sillä kasarikuatrolla, siinä raapii sentään edestäkin :)
Comment
-
totuus löytyy ilmeisesti tuosta p*skaringin polttamisesta, siinä se neliveto mitataan.
Ja kun siinä kerta on visko, niin ei kukaan täällä foorumilla huolisi edes ilmaiseksi. Mieluummin ajetaan sillä kasarikuatrolla, siinä raapii sentään edestäkin :)
Comment
-
Sorry jos suoruuteni loukkasi jotakuta.
http://www.youtube.com/watch?v=b9Vqz...eature=related (kiireiset, kelatkaa n 2 minuutin kohdalle, katsokaa pari minuuttia, ja sitten tuomitkaa se viskoneliveto ihan turhaksi sen 3.30-4.30 paikkeilla olevan esityksen jälkeen)
ja jatkoa:
http://www.youtube.com/watch?v=ESgKC...eature=related
Comment
-
Mitä näillä videoilla halusit Jani todistaa?
- Audi olisi ehkä voittanut Porschen jos se olisi pelkästään takavetoinen
- vaikka nainen olisi kuinka kova kuski tahansa täytyy hänen aina katsoa vaihdekeppiä/-kaaviota vaihtaessaan vaihdetta
Comment
-
Tomi arvasi oikein, ihan puhtaasti niitä hupaisilta vaikuttavia ajo-ominaisuuksia, kun se visko tuossa jo tyrmättiin. Itse vaihtaisin torsenin viskoon oitis, jos kuivalla asfaltilla voisi kuljettaa vekotinta noin, mutta ehkä pitäisi jotain muitakin komponentteja laittaa vaihtoon jumbosta.
GT3-possu on oma lukunsa, ja sille kaikki kunnia. Kuten myös Sabinelle.
Comment
-
Ja kun siinä kerta on visko, niin ei kukaan täällä foorumilla huolisi edes ilmaiseksi. Mieluummin ajetaan sillä kasarikuatrolla, siinä raapii sentään edestäkin :)
Ja Sabineahan on aina mukava katsoa, taitaa olla aika harvassa ne naiset (ja miehet), jotka ohittelevat urheiluautoja ja moottoripyöriä Nürburgringillä Transitilla.
http://youtube.com/watch?v=m1pklvKKnd0Viimeksi muokannut pasi_; 13.2.2008, 08:12.
Comment
-
Pointtini oli ilmeisesti hukassa muiltakin kuin itseltäni. Vielä tingatakseni ja arvioidakseni autoa jollaista tuskin koskaan tulen edes harkitsemaan: eihän "nelivetoisen" powersladi suinkaan tuolta näytä kuin noissa videoissa. Pikemminkin auto näyttää käyttäytyvän hyvin takavetoimaisesti -> imago quattro. Jos tuosta oltaisiin tehty pelkästään takavetoinen niin luultavasti R8 olisi Sabinen kynsissä antanut possulle päihin. Kun radalla alkaa olemaan oikeasti liukasta niin saattaa kaiken maailman evot sun muut puskea ohi R8:n nelivedosta huolimatta vai mitä luulette. Ilmeisesti tuo neliveto on suoraan isoveli Gallardosta?
Comment
Comment